Gjest MillA666 Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg har kjøpt en hisense smart tv som ikke har tv2 play inne. Jeg må nå bruke skjermdeling fra mobilen min så jeg får ikke brukt mobilen mens jeg ser på tv. Ganske irriterende. Slipper jeg dette problemet hvis jeg kjøper en chromecast, eller må jeg da uansett bruke skjermdeling fra en enhet? Er chromecast egentlig bare ment for enheter som ikke har innebygget skjermdeling? Det ser slik ut på det som står på skjermdump her. For da er det jo bortkasta å kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Chromecast er ikke skjermdeling nei, så ja du slipper det problemet om du kjøper chromecast. Anonymkode: 3a186...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Nei, de nye chromecastene har apper du laster ned. Akkurat som en apple tv Så ja - du slipper skjermdeling. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 Chromecast er utrolig deilig. Husker jeg brukte det på den gamle tv ( ikke smart tv) og streamet fra appene på tlf. Kunne også bruke tlf samtidig. Anonymkode: 77c11...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå