Gjest Lurven Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg har dratt krakken bortåt glasskula og tatt en titt inni. Her er mine profetier for sosiopratene i '24 @Frøkenfryden kommer til å kjøpe minst 14 mummikopper, åsså blir det litt ligging @TheHairyToothfairy kommer til å kjøpe og selge minst 7 biler, dessuten blir det turer til både Mjøndalen, Raufoss og lillestrøm. Og ligging @Cid kommer til å få besøk av både søster og mor. Åsså blir det TV spilling. Og 69 @Titania Dette året kommer hun til å gå på konsert i både Norge , Sverige og Danmark Og jada, det blir ligging @jukkapalme Hun kommer til å både spise, sove og pusse tennene Og ligging så klart @Boetica Kommer til å få seg kjæreste Og da blir det ligging @Polly Ester Kommer til å få seg nye tv spill laget av plast Det blir desverre ikke tid til ligging @KnekkeBørre Kommer til å se mye på TV. Men får også tid til å jobbe litt Åsså blir det onanering @Marianne E Kommer til å kjøpe seg både klær og sko. Åsså blir det sånn at morgenstund har husets herre i munn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Oh, spent på hva konserten i Sverige blir, og om det blir ligging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 Titania skrev (28 minutter siden): Oh, spent på hva konserten i Sverige blir, og om det blir ligging Vi tar en oppsummering 1 års tid. Men da må du love å være ærlig om hva du har opplevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Vi tar en oppsummering 1 års tid. Men da må du love å være ærlig om hva du har opplevd Selvsagt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) Lurven skrev (2 timer siden): Jeg har dratt krakken bortåt glasskula og tatt en titt inni. Her er mine profetier for sosiopratene i '24 @Frøkenfryden kommer til å kjøpe minst 14 mummikopper, åsså blir det litt ligging @TheHairyToothfairy kommer til å kjøpe og selge minst 7 biler, dessuten blir det turer til både Mjøndalen, Raufoss og lillestrøm. Og ligging @Cid kommer til å få besøk av både søster og mor. Åsså blir det TV spilling. Og 69 @Titania Dette året kommer hun til å gå på konsert i både Norge , Sverige og Danmark Og jada, det blir ligging @jukkapalme Hun kommer til å både spise, sove og pusse tennene Og ligging så klart @Boetica Kommer til å få seg kjæreste Og da blir det ligging @Polly Ester Kommer til å få seg nye tv spill laget av plast Det blir desverre ikke tid til ligging @KnekkeBørre Kommer til å se mye på TV. Men får også tid til å jobbe litt Åsså blir det onanering @Marianne E Kommer til å kjøpe seg både klær og sko. Åsså blir det sånn at morgenstund har husets herre i munn Antar du mener separat? Endret 28. desember 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2023 #6 Del Skrevet 29. desember 2023 Cid skrev (8 timer siden): Antar du mener separat? Ja du får ligge med en som er en 6’er og en som er 9’er. 🥳 Jeg spurte @Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2023 #7 Del Skrevet 29. desember 2023 Lurven skrev (11 timer siden): Jeg har dratt krakken bortåt glasskula og tatt en titt inni. Her er mine profetier for sosiopratene i '24 @Frøkenfryden kommer til å kjøpe minst 14 mummikopper, åsså blir det litt ligging @TheHairyToothfairy kommer til å kjøpe og selge minst 7 biler, dessuten blir det turer til både Mjøndalen, Raufoss og lillestrøm. Og ligging @Cid kommer til å få besøk av både søster og mor. Åsså blir det TV spilling. Og 69 @Titania Dette året kommer hun til å gå på konsert i både Norge , Sverige og Danmark Og jada, det blir ligging @jukkapalme Hun kommer til å både spise, sove og pusse tennene Og ligging så klart @Boetica Kommer til å få seg kjæreste Og da blir det ligging @Polly Ester Kommer til å få seg nye tv spill laget av plast Det blir desverre ikke tid til ligging @KnekkeBørre Kommer til å se mye på TV. Men får også tid til å jobbe litt Åsså blir det onanering @Marianne E Kommer til å kjøpe seg både klær og sko. Åsså blir det sånn at morgenstund har husets herre i munn 😂😂😂 Herlig!! En ting er sikkert; jeg må ha et vitrineskap til🥳😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 😂😂😂 Herlig!! En ting er sikkert; jeg må ha et vitrineskap til🥳😂 Vitrineskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. desember 2023 #9 Del Skrevet 29. desember 2023 Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. desember 2023 #10 Del Skrevet 29. desember 2023 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): 😂😂😂 Herlig!! En ting er sikkert; jeg må ha et vitrineskap til🥳😂 Bare du ikke går for latrineskap Noen som skrev feil i en finn-annonse en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. desember 2023 #11 Del Skrevet 29. desember 2023 Cid skrev (12 timer siden): Antar du mener separat? Ja, så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. desember 2023 #12 Del Skrevet 29. desember 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Ja du får ligge med en som er en 6’er og en som er 9’er. 🥳 Jeg spurte @Lurven Ja, samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. desember 2023 #13 Del Skrevet 29. desember 2023 Titania skrev (3 timer siden): Bare du ikke går for latrineskap Noen som skrev feil i en finn-annonse en gang 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2023 #14 Del Skrevet 29. desember 2023 Lurven skrev (18 timer siden): Jeg har dratt krakken bortåt glasskula og tatt en titt inni. Her er mine profetier for sosiopratene i '24 @Frøkenfryden kommer til å kjøpe minst 14 mummikopper, åsså blir det litt ligging @TheHairyToothfairy kommer til å kjøpe og selge minst 7 biler, dessuten blir det turer til både Mjøndalen, Raufoss og lillestrøm. Og ligging @Cid kommer til å få besøk av både søster og mor. Åsså blir det TV spilling. Og 69 @Titania Dette året kommer hun til å gå på konsert i både Norge , Sverige og Danmark Og jada, det blir ligging @jukkapalme Hun kommer til å både spise, sove og pusse tennene Og ligging så klart @Boetica Kommer til å få seg kjæreste Og da blir det ligging @Polly Ester Kommer til å få seg nye tv spill laget av plast Det blir desverre ikke tid til ligging @KnekkeBørre Kommer til å se mye på TV. Men får også tid til å jobbe litt Åsså blir det onanering @Marianne E Kommer til å kjøpe seg både klær og sko. Åsså blir det sånn at morgenstund har husets herre i munn Mjøndalen og Kleinstrumf stemmer! Ble 7 biler i år, prøver på 2 neste år. (Den neste ligger egentlig allerede i planleggingen.) Går inn for å ligge 4 ganger i år. Passe og symmetrisk tall, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. desember 2023 #15 Del Skrevet 29. desember 2023 Lurven skrev (19 timer siden): Jeg har dratt krakken bortåt glasskula og tatt en titt inni. Her er mine profetier for sosiopratene i '24 @Frøkenfryden kommer til å kjøpe minst 14 mummikopper, åsså blir det litt ligging @TheHairyToothfairy kommer til å kjøpe og selge minst 7 biler, dessuten blir det turer til både Mjøndalen, Raufoss og lillestrøm. Og ligging @Cid kommer til å få besøk av både søster og mor. Åsså blir det TV spilling. Og 69 @Titania Dette året kommer hun til å gå på konsert i både Norge , Sverige og Danmark Og jada, det blir ligging @jukkapalme Hun kommer til å både spise, sove og pusse tennene Og ligging så klart @Boetica Kommer til å få seg kjæreste Og da blir det ligging @Polly Ester Kommer til å få seg nye tv spill laget av plast Det blir desverre ikke tid til ligging @KnekkeBørre Kommer til å se mye på TV. Men får også tid til å jobbe litt Åsså blir det onanering @Marianne E Kommer til å kjøpe seg både klær og sko. Åsså blir det sånn at morgenstund har husets herre i munn Spørsmålet som trenger seg på nå, er jo om det blir ligging på lurven 🕵️♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. desember 2023 #16 Del Skrevet 29. desember 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Spørsmålet som trenger seg på nå, er jo om det blir ligging på lurven 🕵️♂️ Han blir nok marinert til nyttår i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. desember 2023 #17 Del Skrevet 29. desember 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Han blir nok marinert til nyttår i hvert fall. Skal han på nyttårsbordet?! 😱 med stuffing i rattata og greier? Trøste og bære! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. desember 2023 #18 Del Skrevet 29. desember 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Skal han på nyttårsbordet?! 😱 med stuffing i rattata og greier? Trøste og bære! Og så slikker hun vekk alt, oral massasje 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. desember 2023 #19 Del Skrevet 29. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Og så slikker hun vekk alt, oral massasje 😜 Ja oppi ditt hode, ja 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. desember 2023 #20 Del Skrevet 29. desember 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Ja oppi ditt hode, ja 😜 Nei noen må jo fjerne all fettet lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå