AnonymBruker Skrevet 2. januar #21 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 0.58): Jeg tror på cold reading. Det er en egen evne det, å klare å lese disse tingene på en person. Noen ting plukker man opp på klær og utseende og alder og væremåte og diverse, noen ting sier man bare sånn litt vagt sånn at det stemmer for de fleste, noen ting får man egentlig den personen til å si selv men de tror det var "readeren" som sa det. Noen ganger googler de også før de møter deg. Det er big business dette. Jeg besitter nok forøvrig litt evnen til å fortelle deg hvordan hjemmet ditt er etter en prat med deg. Jeg er ikke synsk, jeg har bare studert sosiologi, jobber med statistikk og er i overkant interessert i interiør. Det er ikke sykt vanskelig å gjette. NRK hadde jo et program basert på det, "Hvem bor her". Helt vanlige u-synske mennesker gjettet det ganske greit på de fleste. Anonymkode: 2f6c6...ed2 Jeg var hos ei dame du sikkert ville beskyldt for cold reading. Problemet er bare at jeg ikke hadde noen profiler i sosial medier på den tiden. Forklar hvordan hun greide å forteusp mye om fortid og fikk rett på mye tid pr frem i tid. Anonymkode: 79ca6...ba0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar Jeg tror jo ikke, jeg vet at det går an, har opplevd det flere ganger. Men det man gjør under en reading er å kanalisere informasjon gjennom sin egen kropp, så alt man har av ballast kan påvirke readingen. Man kan også tolke fornemmelser som man får feil. Derfor er det alltid viktig å ta readings med en klype salt eller fem. Anonymkode: 591ad...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar Maskinfører skrev (På 29.12.2023 den 1.07): Mye mulig det var mye uro i huset når Pappa levde det toppet seg en natt i sommer da jeg ringte han klokken 3 om natten han sa at om det er noe er det ikke farlig han bygde huset i 1978 han sovnet inn 16 Desember 2023 78 åe gammel klokken 14:44 jeg var på sykehjemmet helt til klokken 21:00 og var hjemme klokken 21:30 og når jeg kom hjem så var det en helt annen atmosfære i huset enten så tenkte han så mye på huset eller så var hans ekskone der eller min mor som gikk bort i 2011 som ventet på han nå er det stille i huset ♥️ AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 0.58): Jeg tror på cold reading. Det er en egen evne det, å klare å lese disse tingene på en person. Noen ting plukker man opp på klær og utseende og alder og væremåte og diverse, noen ting sier man bare sånn litt vagt sånn at det stemmer for de fleste, noen ting får man egentlig den personen til å si selv men de tror det var "readeren" som sa det. Noen ganger googler de også før de møter deg. Det er big business dette. Jeg besitter nok forøvrig litt evnen til å fortelle deg hvordan hjemmet ditt er etter en prat med deg. Jeg er ikke synsk, jeg har bare studert sosiologi, jobber med statistikk og er i overkant interessert i interiør. Det er ikke sykt vanskelig å gjette. NRK hadde jo et program basert på det, "Hvem bor her". Helt vanlige u-synske mennesker gjettet det ganske greit på de fleste. Anonymkode: 2f6c6...ed2 Men folk gjør det på telefon også, og på mail, og får rett.... Anonymkode: 591ad...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #24 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 14.25): Skriver Jon Fosse uten komma og punktum? Tror jeg ikke noe på Anonymkode: a8a63...ac0 Er du Jon Fosse? Du har heller ikke komma og punktum i innlegget ditt? Kun spørsmålstegn? Og ja, Jon Fosse skriver uten komma og punktum, og han skriver veldig bra til og med! Og nei, jeg tror ikke på "reading". Anonymkode: 30946...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men folk gjør det på telefon også, og på mail, og får rett.... Anonymkode: 591ad...eb6 Ja er mulig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #26 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er du Jon Fosse? Du har heller ikke komma og punktum i innlegget ditt? Kun spørsmålstegn? Og ja, Jon Fosse skriver uten komma og punktum, og han skriver veldig bra til og med! Og nei, jeg tror ikke på "reading". Anonymkode: 30946...954 Jeg skriver ikke et helt innlegg uten stor forbokstav, komma eller punktum. Anonymkode: a8a63...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå