Gå til innhold

Svigerinne kom med bukse og bluse på juleaften!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt at hun sikkert er en av de som kjøper pølse på bensinstasjonen med andres barn med.

Anonymkode: d0fdd...b56

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 18.45):

Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften?

Anonymkode: 0d7fb...b22

Hva er problemet med det? Skulle forstått du reagerte om hun kom naken... 

I min familie sluttet vi med stipendet julaften for mange år siden. Her kommer man som man selv ønsker. Mine egne barn gikk i julepysj frem til middag - da byttet de til ønskede klær. 

Dersom du har så høye krav til hva de skal ha på seg - får du sende det ut til alle da Hva påkrevd kleskode er... INGEN har lyst til å sitte stivpyntet i strømpebukser og dressbukser en slik dag..  

Anonymkode: add43...317

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i grunn happy hvis folk har på seg klær. 

Anonymkode: 32e6c...0e8

• Liker 3
  • 1 år senere...
Skrevet

Drar frem denne jeg. Mon tro hva svigerinne har på i år!

😄

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker utelukkende kjole på julaften. Men i år må jeg muligens gå for bukse pga en nyoperert arm. Har ikke sjans til å få på strømpebuksene

Anonymkode: 2a685...e07

Skrevet

Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften?

Nei slettes ikke! 

Man tar på seg penttøy når man er bedt til andre, bukse og bluse er fint innenfor rammen.

Her I hus har vi ditchet hele finstasen og har på oss heller ugly sweater, juleone-piece Eller julepynt. Kjøper matchende til oss alle og så slapper vi av og koser oss sammen 

Anonymkode: 7e397...d08

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 18.50):

Har vel ikke sagt at de ikke har lov. Men er det ikke litt spesielt?

«Halve kvinneguiden» sitter med pysj, så din svigerinne er bedre kledd enn svært mange.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

selvfølge faktisk? og ikke minst respektløst.. :popcorn: erre mulig!! 

Anonymkode: 82d70...ac5

• Liker 1
Skrevet

Nå må du enten ta medisinene legen har foreskrevet deg eller så må du bestille ny time slik at medisinene blir riktige. 

Går ikke an å oppføre seg slik uten oppfølging.

Anonymkode: 2acd5...bed

• Liker 5
Skrevet

Tja.. Om noen hadde kommet med jobb uniform, for eksempel Circel K antrekk, eller i Kiwi uniform eller sykepleier/helsefagarbeider uniform for eksempel, hadde jeg nok kanskje lurt litt😂 

Anonymkode: b4f4b...736

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hva sslags klær folk velger å gå med på julaften eller på nyttårsaften. 

Så lenge de liker klærne selv, da er dette selvfølgelig mer enn godt nok for min del...         

Anonymkode: 6096c...a54

• Liker 3
Skrevet

Helt greit det. Kun i Norge man overpynter seg på julaften. Sett mange utlendinger reagere på dette.

Anonymkode: aaadd...d1f

Skrevet

Måtte le nå😅

Av deg altså. Hvem bryr seg om sånt? Skaper du ofte surmuling og dårlig stemning på din vei..?

Anonymkode: 32ea6...fe7

• Liker 3
Skrevet
MarianneE skrev (6 timer siden):

😄

I år har hun faktisk kjøpt seg en kjole. Men tror du ikke hun har tenkt å kombinere med 100 denier og flate sko?!?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

I år har hun faktisk kjøpt seg en kjole. Men tror du ikke hun har tenkt å kombinere med 100 denier og flate sko?!?

TS

Og hva er gale med det da?

Anonymkode: a00da...207

• Nyttig 1
Skrevet

Hvor mange dårlige trolletråder er det som skal lages fortiden?

Skrevet
MarianneE skrev (7 timer siden):

😄

Hvis denne handler om meg, så kommer jeg i bukse og bluse i år også 😂

Anonymkode: 5e70a...b95

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

TS

Å huffda. Du har enda tid til å avverge katastrofen!!!

Anonymkode: a37dc...f01

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hos oss kan vi kle oss slik vi ønsker selv og det er alt fra budnad til kjoler til bukser på julaften. Det er trossalt viktigst at man er glad for og fornøyd og avslappet. :)

• Hjerte 2
Skrevet

Både svigerinna mi og jeg stiller stort sett i bukse og topp/bluse. Svigermor også! Mamma har stort sett skjørt ;)

Regner med at dette er en gammel trolletråd, men jeg er veldig glad jeg ikke skal feire jul med TS. Så lenge folk kommer, har det hyggelig og ønsker å tilbringe tid med oss, så holder det i massevis og mer enn nok for meg! Jeg eier forøvrig ikke pensko (kun bunadsko) i en alder av 52 ;) 

Anonymkode: b1b78...466

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...