AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #81 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Hjelpes... Nei vi lever ikke på 50 tallet lenger. Man kommer i det man vil. Anonymkode: e246c...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #82 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dustete trolling. Det finnes ikke kjoletvang. Anonymkode: cc52b...32d I noen familier gjør det da det. Anonymkode: b6b5c...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #83 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Respektløst? Er det påbudt med kjole på julaften. Mange smashing fine bukser og bluser. Pynter meg gjerne sånn jeg. Dessuten er ikke alle vant med å stivpynte seg på julaften. Ingenting å henge seg opp i. Anonymkode: 21fc7...d4c Nei, det er ikke alle som er vant med og stivpyntede seg på julaften. Det er jo individuelt. påbudt er det kanskje ikke, men det finnes da familier som pynter seg i festantrekk jul og nyttår. Respektløst for vertskapet er det jo , om en kommer i en dresscode en man er invitert i. ( det aner vi ikke om svigerinnen ble ) tror dette er et tulleinnlegg, men svarene ble ennå dustete. En kler seg etter vertskapet. Svigerinnen til ts skulle kommet slik antrukket hos min mor- mor og fått opplæring i skikk ,bruk og etikette. På julaften er det aftenkjole. Ulike familier gjør jo dette ulikt, hadde jeg skullet bort til noen for første gang julaften ville jeg ha spurt om dette på forhånd. Er kjipt og komme feil antrukket andre veien og. Anonymkode: b6b5c...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #84 Skrevet 28. desember 2023 Helene skrev (12 timer siden): Jeg bruker onepiece julaften helt fram til kl 17. Da pynter jeg meg litt. Mener fortsatt dette er trolletråd. Bruker du onepiece i kirka eller gravplassen på julaften ? Eller hvis du må handle noe i siste liten som du har glemt ? Anonymkode: ebb5d...00a 1 1
LilleMy Skrevet 28. desember 2023 #85 Skrevet 28. desember 2023 Hadde noen kommet i pysjbukse hadde jeg kanskje tenkt tanken «huffda - det ble vel litt feil»… Forøvrig ville jeg ikke brydd meg i det hele tatt, og heller tatt en ekstra titt på meg selv… 1
Helene Skrevet 28. desember 2023 #86 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bruker du onepiece i kirka eller gravplassen på julaften ? Eller hvis du må handle noe i siste liten som du har glemt ? Anonymkode: ebb5d...00a Før kl 17 kan jeg gå i alt. Jeg går ikke på butikk på julaften. Julaften er hellig. Det jeg ikke har i hus da er ikke viktig. Tror du de døde bryr seg om jeg har onepiece på? Kl 17 har jeg pyntet meg. Det kan godt være bukse og bluse. 2 1
exictence Skrevet 28. desember 2023 #87 Skrevet 28. desember 2023 Det er jo hyggelig for vertskapet at man har pyntet seg litt på julaften. Men om man velger en pen bukse, er det helt greit. Jeg så en julefilm der en dame var pyntet i jeans og en pen bluse. Tror alle de andre var i kjole og glitter. Reagerte litt på at hun ene gikk i jeans, men synes alle må gå i det de vil.
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #88 Skrevet 28. desember 2023 Vi får være glade for at besøkende har klær på seg og da har de sikkert også tatt på seg rene og hele klær... og da er jeg fornøyd. Stilen får være akkurat som folk føler seg vel i. Hyggelig skal en nok få det uansett. 1
Yodas Skrevet 28. desember 2023 #89 Skrevet 28. desember 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Hahaha, dagens kg-problemstilling! 🤣
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #90 Skrevet 28. desember 2023 Nei det er ikke spesielt. Det er DU som er spesiell ts, som reagerer på dette. Skulle tro du var en del av den britiske kongefamilien med den holdningen der. Kjenner jeg lar meg irritere over slike folk som deg ts, som er så smålige. Anonymkode: db535...57e 2
Thyra Skrevet 28. desember 2023 #91 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, det er ikke alle som er vant med og stivpyntede seg på julaften. Det er jo individuelt. påbudt er det kanskje ikke, men det finnes da familier som pynter seg i festantrekk jul og nyttår. Respektløst for vertskapet er det jo , om en kommer i en dresscode en man er invitert i. ( det aner vi ikke om svigerinnen ble ) tror dette er et tulleinnlegg, men svarene ble ennå dustete. En kler seg etter vertskapet. Svigerinnen til ts skulle kommet slik antrukket hos min mor- mor og fått opplæring i skikk ,bruk og etikette. På julaften er det aftenkjole. Ulike familier gjør jo dette ulikt, hadde jeg skullet bort til noen for første gang julaften ville jeg ha spurt om dette på forhånd. Er kjipt og komme feil antrukket andre veien og. Anonymkode: b6b5c...b7f Aftenkjole?? Da hadde ikke jeg kunne feiret jul der. Har aldri eid en aftenkjole, og tror ikke jeg ville funnet meg en jeg følte meg vel i heller. Uansett, måtte kjøpe en ny dyr kjole for å være velkommen på julaften? 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #92 Skrevet 28. desember 2023 Dolce skrev (17 timer siden): *Mimrer tilbake til den tiden trolletrådene på KG hadde et snev av kvalitet* Pet var den beste. ❤️ Anonymkode: d7d9e...b92 1
PurpleTuliip Skrevet 28. desember 2023 #93 Skrevet 28. desember 2023 Skinner skrev (16 timer siden): Meget spesielt å møte i jobbklær ja. Til og med min familie hadde reagert om jeg satte meg til bords i fjøsklær. Knis 🙊
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #94 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Er ikke alle som trives i kjole. Bukse og bluse er helt ok. Hva med menn som kommer i dress?? Er ikke det også "jobbanntrekk"? Anonymkode: 7867a...d64 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #95 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er ikke spesielt. Det er DU som er spesiell ts, som reagerer på dette. Skulle tro du var en del av den britiske kongefamilien med den holdningen der. Kjenner jeg lar meg irritere over slike folk som deg ts, som er så smålige. Anonymkode: db535...57e Kan du ikke bare lese hva TS har svart? Det er da ikke TS som er smålig her! Anonymkode: 6466e...5ef
Phoenix Heart Skrevet 28. desember 2023 #96 Skrevet 28. desember 2023 Herregud.. ..ta deg sammen. Det er ingen lov som sier man må gå med kjole på julaften. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #97 Skrevet 28. desember 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): Herregud.. ..ta deg sammen. Det er ingen lov som sier man må gå med kjole på julaften. Det er mye som ikke er regulert ved lov som mange allikevel gar sterke meninger om.. Anonymkode: 0d7fb...b22
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #98 Skrevet 28. desember 2023 Du burde skamme deg ts. Dømme andre fordi dem ikke er stivpyntet på julaften. fins ikke noe som heter kjolekode på julaften. Du burde være mer flau over deg selv enn svigerinnen altså. Kom deg ned fra din høye hest. Anonymkode: 8e78d...45e 2
Marvels Skrevet 29. januar 2024 #99 Skrevet 29. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 18.45): Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Bukse er relativt 😅 jeg har selv gått i kvinnelig smoking på arrangement. Dette oppfyller samme krav som smoking for herrer (men den ser noe annerledes ut - formsydd til kvinne, annen bukseform, og noe annerledes skjorte ☺️ likevel elsker jeg kjoler, men jeg vet at ikke alle er komfortable i det. Jeg er også opptatt av at kleskoder blitt overholdt, men det er faktisk alternativer for kvinner som ikke ønsker kjole ☺️ hadde hun kommet i jeans eller joggebukse hadde jeg kanskje kommentert det på en ordentlig måte. Det handler om å lese rommet, og man kjenner vell familiære forventinger til kleskoder ved spesielle anledninger tenker jeg Endret 29. januar 2024 av Marvels
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #100 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 18.45): Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Jeg brukte grønn hettegenser fra juicy-couture 😄 Anonymkode: 234c6...b85 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå