Dolce Skrevet 27. desember 2023 #21 Skrevet 27. desember 2023 *Mimrer tilbake til den tiden trolletrådene på KG hadde et snev av kvalitet* 8 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #22 Skrevet 27. desember 2023 Er ikke alle som liker kjole selv om de har fitte mellom beina. Anonymkode: aef4b...da5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #23 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 ... i 1823 så hadde det vært upassende ja. I 2023 har verden gått litt fremover. Anonymkode: 87453...433 9 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #26 Skrevet 27. desember 2023 bu-fuckings-hu! Anonymkode: 5bc49...7e2 1
Djungelvrål Skrevet 27. desember 2023 #27 Skrevet 27. desember 2023 Dette er det dummeste jeg har lest her på lenge. Trolleri trollara 1
Aragon Skrevet 27. desember 2023 #28 Skrevet 27. desember 2023 Skjønner godt at du legger dette idiotiske innlegget ut anonymt 🙈 er du et troll eller er du seriøs ? er sånn a jeg håper du bare har alt for god tid og lyst til å trolle , for dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Er da mange som bruker bukse og bluse på dager som julaften , til og med i bryllup kan det forekomme. Er du så overflatisk er det synd på mennesker rundt deg . 3
Grüner Skrevet 27. desember 2023 #29 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Bluse og bukse er jo et pyntet antrekk og ikke akkurat som å stille i kosebukse og hettegenser. Ta deg en bolle! 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #30 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har vel ikke sagt at de ikke har lov. Men er det ikke litt spesielt? Anonymkode: 0d7fb...b22 Nei, her er det DU som er spesiell…. Anonymkode: c18de...04f 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #31 Skrevet 27. desember 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Det er respektløst å dømme andre og ville ha dem til å innrette seg etter hva man mener er riktig og pent. Tenk at du har brukt to dager på å tenke på dette og opprette et innlegg om det. Herlighet 🤯 Anonymkode: 00435...6b8 3
Lucky.me Skrevet 27. desember 2023 #32 Skrevet 27. desember 2023 Kom hun med bukse?😈Helt uhørt! Nå skal det ikke brukes bukser lenger! https://www.minmote.no/mote/klaer/a/y6q44J/no-pants-trend 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #33 Skrevet 27. desember 2023 Respektløst? Er det påbudt med kjole på julaften. Mange smashing fine bukser og bluser. Pynter meg gjerne sånn jeg. Dessuten er ikke alle vant med å stivpynte seg på julaften. Ingenting å henge seg opp i. Anonymkode: 21fc7...d4c 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #35 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva hadde dere gjort/sagt?? Jeg trodde det var en selvfølge å bruke kjole på juleaften? Er ikke dette litt respektløst ovenfor vertskapet? Komme i jobbantrekk på juleaften? Anonymkode: 0d7fb...b22 Hvorfor har du en forventning om at man skal gjøre eller si noe? Det hadde vært underlig om jeg hadde kommet i min tannlegeuniform på julaften, men pen bukse og bluse er helt utrolig lite spesielt. Anonymkode: a37dc...f01 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #36 Skrevet 27. desember 2023 Aragon skrev (12 minutter siden): Skjønner godt at du legger dette idiotiske innlegget ut anonymt 🙈 er du et troll eller er du seriøs ? er sånn a jeg håper du bare har alt for god tid og lyst til å trolle , for dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Er da mange som bruker bukse og bluse på dager som julaften , til og med i bryllup kan det forekomme. Er du så overflatisk er det synd på mennesker rundt deg . Trådstarter her. Innrømmer at jeg har vridd litt på det for å se hva folk svarte. Saken er den at jeg er svigerinnen i bukse og bluse. I Og jeg merket godt svigermors og to svigerinnes misbilligelse blikk da jeg ankom julemiddagen i bukse og bluse. Svigermor trodde først at jeg hadde tenkt å skifte, at jeg bare hadde på bukse pga lang biltur. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Her var det samstemt fra alle i tråden at bukse på julaften er helt innafor. Hadde resultatet vært det samme om jeg, ts, hadde skrevet at jeg møtte til julemiddag i bluse og bukse og fikk negativ reaksjon? Anonymkode: 0d7fb...b22 1 2
Kålrota Skrevet 27. desember 2023 #37 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): På julaften har man på seg litt finere klær. Anonymkode: 75fa7...9a0 Nja, hvis det er viktig for den det gjelder. Jeg stiller ikke opp på ting som har krav til antrekk, familie eller ikke. 2
Skinner Skrevet 27. desember 2023 #38 Skrevet 27. desember 2023 Meget spesielt å møte i jobbklær ja. Til og med min familie hadde reagert om jeg satte meg til bords i fjøsklær. 4
Aragon Skrevet 27. desember 2023 #39 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Trådstarter her. Innrømmer at jeg har vridd litt på det for å se hva folk svarte. Saken er den at jeg er svigerinnen i bukse og bluse. I Og jeg merket godt svigermors og to svigerinnes misbilligelse blikk da jeg ankom julemiddagen i bukse og bluse. Svigermor trodde først at jeg hadde tenkt å skifte, at jeg bare hadde på bukse pga lang biltur. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Her var det samstemt fra alle i tråden at bukse på julaften er helt innafor. Hadde resultatet vært det samme om jeg, ts, hadde skrevet at jeg møtte til julemiddag i bluse og bukse og fikk negativ reaksjon? Anonymkode: 0d7fb...b22 Jeg står med det jeg sa. Er helt innforbi med bukse og bluse. Leit at familien din oppførte seg sånn. Det er bare overfladisk og trist , dessuten mener jeg at bukse og bluse er helt innforbi 😃 6
Mezzosoprena Skrevet 27. desember 2023 #40 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Trådstarter her. Innrømmer at jeg har vridd litt på det for å se hva folk svarte. Saken er den at jeg er svigerinnen i bukse og bluse. I Og jeg merket godt svigermors og to svigerinnes misbilligelse blikk da jeg ankom julemiddagen i bukse og bluse. Svigermor trodde først at jeg hadde tenkt å skifte, at jeg bare hadde på bukse pga lang biltur. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Her var det samstemt fra alle i tråden at bukse på julaften er helt innafor. Hadde resultatet vært det samme om jeg, ts, hadde skrevet at jeg møtte til julemiddag i bluse og bukse og fikk negativ reaksjon? Anonymkode: 0d7fb...b22 Ja. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå