Gå til innhold

Emil "merk" Valhalla og kjæreste....


M.H85

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (På 27.12.2023 den 13.01):

Ikke sett PH på 13år sikkert😂Men OK,var hun Adrianna med der? Hun ligner bittelitt,men ikke mye på hum programlederen der,men hun Adrianna er penere. Triana heter programlederen ja😅

Eksen til Emil (Andriana) er søsteren til Triana Iglesias,  så ikke rart de ligner 😊

Emil hadde sønnen en god del da andriana var syk. Hadde sønnen mye på Helgeland hvor han er fra, og var med familien sin.

Nye kjæresten er Charlotta Hedlund, som har deltatt på paradise. Synes hun er nydelig, og tenker ikke hun ser mandig ut.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grøfteblomst skrev (1 minutt siden):

Eksen til Emil (Andriana) er søsteren til Triana Iglesias,  så ikke rart de ligner 😊

Emil hadde sønnen en god del da andriana var syk. Hadde sønnen mye på Helgeland hvor han er fra, og var med familien sin.

Nye kjæresten er Charlotta Hedlund, som har deltatt på paradise. Synes hun er nydelig, og tenker ikke hun ser mandig ut.

Er de søsken??😅 Det visste jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,  Trianna og Adriana er ikke søstre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 28.12.2023 den 10.12):

Ja? Fordi jeg synes muskler er mandig. Kjæresten min er lik. Liker litt smale damer,hvertfall feminine. Jeg tror det er mer vanlig enn å ikke synes muskler er mandig. Tror de fleste menn foretrekker femininet enn store muskler og fitness damer. Jeg har iallefall aldri møtt en mann som ikke synes det er mandig,med mindre man er i samme gren gjerne selv som denne mannen er. Jaja ulik smak😅

Hun ser jo helt fantastisk ut! 
Mandig? Hjelpes så mye teit man må si.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfteblomst skrev (På 1.1.2024 den 16.54):

Eksen til Emil (Andriana) er søsteren til Triana Iglesias,  så ikke rart de ligner 😊

Emil hadde sønnen en god del da andriana var syk. Hadde sønnen mye på Helgeland hvor han er fra, og var med familien sin.

Nye kjæresten er Charlotta Hedlund, som har deltatt på paradise. Synes hun er nydelig, og tenker ikke hun ser mandig ut.

De er ikke søsken. De kaller hverandre det fordi de er nære venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hoppetåssa skrev (På 28.12.2023 den 13.00):

Da er det jo bra du ikke skal bestemme hva slags dame Emil burde være sammen med. 👍 synes det blir bare dumt å kalle muskler for mandig uansett. Kvinner må få lov til å ha en kropp som kan relateres til fysisk arbeid og trening uten at det skal assosieres med å være mann.

Din mening. Å se litt mandig ut er det det samme som å VÆRE en mann? Dine ord.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 3.1.2024 den 21.58):

Din mening. Å se litt mandig ut er det det samme som å VÆRE en mann? Dine ord.😅

Jeg tenker du egentlig forstod hva jeg mente. Er selvsagt ikke det samme. Men dette er jo et forum der det ikke er rom for feilskjær i verken den ene eller andre retningen, så det får bare passere. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...