Gå til innhold

Emil "merk" Valhalla og kjæreste....


M.H85

Anbefalte innlegg

Har han fått ny kjæreste?!

Fulgte han for noen få år siden. Husker han ble far. Kjæresten og barnemor Adriana het hun tror jeg det var. Jeg ble nesten facinert over hvor PEN hun var😍 Nydelig. De så såååååå forelsket ut å postet masse bilder. I dag går jeg inn på instagram hans og ser han poserer med en dame jeg først tror er hun Adriana pga mørke trekk,men det er en annen😂 Litt mer "mandig" muskeldame....

 

Hvorfor ble det slutt mellom han og hun nydelige barnemoren? De fremsto som så lykkelige,men jaja ofte slik at de som later som ikke er så lykkelige da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heavyheart skrev (3 minutter siden):

Er visst hun som var med i PH for noen år siden det

Ikke sett PH på 13år sikkert😂Men OK,var hun Adrianna med der? Hun ligner bittelitt,men ikke mye på hum programlederen der,men hun Adrianna er penere. Triana heter programlederen ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (21 minutter siden):

Ikke sett PH på 13år sikkert😂Men OK,var hun Adrianna med der? Hun ligner bittelitt,men ikke mye på hum programlederen der,men hun Adrianna er penere. Triana heter programlederen ja😅

Nei hun nye kjæresten, Charlotta. Er vel en seks sju år siden. Så har hun i de senere år hevet seg på fitness-bølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet tok slutt når sønnen deres var i ett-årsalderen. Emil viste på IG at han veldig ofte var borte/på reise, så de så vel ikke så mye til ham på hjemmebane. Andriane fikk vel også kreft på et tidspunkt, tror og håper at hun er frisk nå.

Jeg syns den nye dama til Emil er like flott som den forrige, det er tydelig at utseende står skyhøyt i fokus når mma-utøveren skal velge dame, fair enough 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (5 minutter siden):

Forholdet tok slutt når sønnen deres var i ett-årsalderen. Emil viste på IG at han veldig ofte var borte/på reise, så de så vel ikke så mye til ham på hjemmebane. Andriane fikk vel også kreft på et tidspunkt, tror og håper at hun er frisk nå.

Jeg syns den nye dama til Emil er like flott som den forrige, det er tydelig at utseende står skyhøyt i fokus når mma-utøveren skal velge dame, fair enough 😅

Ser nå hun driver fitness ,kanskje like barn leker best😅 Synes hun er for mandig ,men det er nok pga kroppsbygning. Mye penere hun andre,men ja smaken er som baken😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (11 minutter siden):

Ser nå hun driver fitness ,kanskje like barn leker best😅 Synes hun er for mandig ,men det er nok pga kroppsbygning. Mye penere hun andre,men ja smaken er som baken😅

 

Jeg syns Andriane bar veldig preg av restylane, fillers, silikon og injeksjoner. Kjøpe-estetikk er ikke akkurat min "cup of tea", men ja vi har jo alle forskjellig smak.

Og ja, like barn leker nok best. Emil må helt sikkert være i treningsstudio i flere timer hver eneste dag for å opprettholde kroppsbygningen sin, og ha et kosthold som sikkert består av 90 % kylling og brokkoli, og da gjelder det å ha en dame som forstår 😅

Endret av Rastebenk
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (38 minutter siden):

Jeg syns Andriane bar veldig preg av restylane, fillers, silikon og injeksjoner. Kjøpe-estetikk er ikke akkurat min "cup of tea", men ja vi har jo alle forskjellig smak.

Og ja, like barn leker nok best. Emil må helt sikkert være i treningsstudio i flere timer hver eneste dag for å opprettholde kroppsbygningen sin, og ha et kosthold som sikkert består av 90 % kylling og brokkoli, og da gjelder det å ha en dame som forstår 😅

Mye mulig hun har injeksjoner her og der,men fremdeles penere enn mer mandig dame med så definerte muskler. Men ja enig med deg at de fineste er uansett de mest naturlige.. Det er vel ingen av damene her. De passer nok godt sammen. Trening,egg,ris og kylling😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (31 minutter siden):

Mye mulig hun har injeksjoner her og der,men fremdeles penere enn mer mandig dame med så definerte muskler. Men ja enig med deg at de fineste er uansett de mest naturlige.. Det er vel ingen av damene her. De passer nok godt sammen. Trening,egg,ris og kylling😅

Jeg syns ikke den nåværende kjæresten hans ser "mandig" ut, men som en sterk og veltrent dame 😊 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (5 minutter siden):

Jeg syns ikke den nåværende kjæresten hans ser "mandig" ut, men som en sterk og veltrent dame 😊 

Whaaat? Jeg kjenner ingen damer med slike muskler. Det er ikke vanlige dama i gata det der, hun er jo fitness ?😅Men jeg synes slike muskler er mandig da... Jeg er slank og rett ned feminin kropp... Sterk er noe annet,hun er sterkere enn de fleste menn i gata mi og😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like barn leker best..

Han Emil virker ikke dog som den skarpeste kniven i skuffen, sett han i div.program...og ble skuffet....men, trening har han nok peiling på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (21 minutter siden):

Like barn leker best..

Han Emil virker ikke dog som den skarpeste kniven i skuffen, sett han i div.program...og ble skuffet....men, trening har han nok peiling på.

Trening og damer?🤣🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel slutt av grunner som alle andre forhold tar slutt av. Og det er «Meek». Det er en rød tråd i damene hans, type glamourmodell gone fitnessbabe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel 5. kjæresten han har på ikke altfor mange år. Det ble slutt ganske raskt etter at han fikk barn. Han var med i en podcast og snakket om livet med barn og han sparte ikke på hvor slitsomt det var, virket som han hatet det.. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (10 timer siden):

Ser nå hun driver fitness ,kanskje like barn leker best😅 Synes hun er for mandig ,men det er nok pga kroppsbygning. Mye penere hun andre,men ja smaken er som baken😅

 

Mandig? Fordi hun har muskler? Herregud..

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hoppetåssa skrev (10 timer siden):

Mandig? Fordi hun har muskler? Herregud..

Ja? Fordi jeg synes muskler er mandig. Kjæresten min er lik. Liker litt smale damer,hvertfall feminine. Jeg tror det er mer vanlig enn å ikke synes muskler er mandig. Tror de fleste menn foretrekker femininet enn store muskler og fitness damer. Jeg har iallefall aldri møtt en mann som ikke synes det er mandig,med mindre man er i samme gren gjerne selv som denne mannen er. Jaja ulik smak😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir mer og mer vanlig at menn liker mandige damer. Og damer liker mer feminine menn 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Ja? Fordi jeg synes muskler er mandig. Kjæresten min er lik. Liker litt smale damer,hvertfall feminine. Jeg tror det er mer vanlig enn å ikke synes muskler er mandig. Tror de fleste menn foretrekker femininet enn store muskler og fitness damer. Jeg har iallefall aldri møtt en mann som ikke synes det er mandig,med mindre man er i samme gren gjerne selv som denne mannen er. Jaja ulik smak😅

Da er det jo bra du ikke skal bestemme hva slags dame Emil burde være sammen med. 👍 synes det blir bare dumt å kalle muskler for mandig uansett. Kvinner må få lov til å ha en kropp som kan relateres til fysisk arbeid og trening uten at det skal assosieres med å være mann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål om moderering kan tas på ris og ros rampelyset. 
 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...