AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Hei. Er det fremdeles billigere og bli gravid med donor når du er alene i Danmark, nå som den norske krona er så svak? Eller er det likevell lønnsomt pga andre ting. Hvor er det billigst og gjøre dette. Ønsker helst og bruke lukket donor. Men det er ikke lov i Norge. Vet ikke om dem er strengere på BMI I Norge, og Alder en i Danmark? Hva med andre land? Anonymkode: 2ed64...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Del Skrevet 27. desember 2023 Du må beregne fly, opphold osv i Danmark også opp mot kosten. Anonymkode: 9bd61...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Del Skrevet 27. desember 2023 Et googlesøk gir deg svar på alt dette. Anonymkode: cf855...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du må beregne fly, opphold osv i Danmark også opp mot kosten. Anonymkode: 9bd61...190 Tror alt kan være gjort på en dag? Anonymkode: 2ed64...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Tror alt kan være gjort på en dag? Anonymkode: 2ed64...d05 Jeg ville vært der i noen dager. Du bør jo finne ut om du bør ta inseminasjon dagen før eggløsning eller dagen du har eggløsning. Så må du jo hente konteinere med sæd eller om du skal på sykehuset..det blir iallefall 2-3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror alt kan være gjort på en dag? Anonymkode: 2ed64...d05 Kan nok neppe gjøre alt på en dag... selv de som kun skal til Danmark for å sette inn egg de allerede har på frys er borte iallefall 48t... Anonymkode: cf855...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Del Skrevet 28. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Tror alt kan være gjort på en dag? Anonymkode: 2ed64...d05 Da er du optimistisk på å treffe på riktig tid, reise og at alt går 100% den dagen. Anonymkode: 9bd61...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 16.59): Du må beregne fly, opphold osv i Danmark også opp mot kosten. Anonymkode: 9bd61...190 Ja... Dem anbefaler og legge 3 egg på frys også... Blir vel ca 60000 norske.. pluss fly og reise... Synd den norske kr er så svak nå Anonymkode: 2ed64...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Del Skrevet 29. desember 2023 Sofakona skrev (På 28.12.2023 den 13.52): Jeg ville vært der i noen dager. Du bør jo finne ut om du bør ta inseminasjon dagen før eggløsning eller dagen du har eggløsning. Så må du jo hente konteinere med sæd eller om du skal på sykehuset..det blir iallefall 2-3 dager Du bør ikke svare i alle trådene som finnes på kg når du ikke har peiling! Hente konteinere med sæd? Herregud. Anonymkode: 3d9fa...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. desember 2023 #10 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør ikke svare i alle trådene som finnes på kg når du ikke har peiling! Hente konteinere med sæd? Herregud. Anonymkode: 3d9fa...19c Det var bare det jeg visste om da jeg så dokumentar på om dette på tv. Eller så dra man vel på sykehuset? Eller gjør det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Del Skrevet 29. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør ikke svare i alle trådene som finnes på kg når du ikke har peiling! Hente konteinere med sæd? Herregud. Anonymkode: 3d9fa...19c Jeg antar vedkommende mener man må ha beholderne med sperm, og det må treffe på eggløsningen. At det er ikke bare å ringe inn, sette seg på et fly den morgenen og forvente alt er gjort i løpet av noen timer så man kan fly hjem på ettermiddagen. Anonymkode: 9bd61...190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. desember 2023 #12 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg antar vedkommende mener man må ha beholderne med sperm, og det må treffe på eggløsningen. At det er ikke bare å ringe inn, sette seg på et fly den morgenen og forvente alt er gjort i løpet av noen timer så man kan fly hjem på ettermiddagen. Anonymkode: 9bd61...190 Dette mente jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå