Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og alle menn vil ha trange vaginaer.

Anonymkode: e0414...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor pikk er digg fyller deg på en helt egen måte men har hatt liten pikk den var digg den å for jeg digga mannen den satt på og han digga meg så klaga ikke da heller. men etter å smakt stor så ble jeg ganske skuffa når next var liten 😮

Anonymkode: dd4d0...6e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og alle menn vil ha trange vaginaer.

Anonymkode: e0414...0c5

lol alle vaginar kan presse ut en kid og det sier litt om fleksibiliteten 😮

Anonymkode: dd4d0...6e8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damer vil ha store sko. Størst mulig. Minst str 45 vil de ha. Uavhengig av størrelsen på føttene deres. Fordi størst er best. 

Anonymkode: 9b026...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som cis-kvinne har jeg aldri ønsket meg penis, uansett hva Freud måtte hevde...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke ha penis i det hele tatt. Vagina, ja takk. 

Anonymkode: 6615b...8c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

We did it boys!

Anonymkode: a9043...1f4

Det var en hard kamp men vi klarte det broder, vi har skapt historie på KG! Vi har nå vår egen penisstørrelse tråd 🍆👑

Anonymkode: 4a312...4fa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Tilbakemeldinger tas på private henvendelser og slike henvendelser vil ikke bli besvart i denne tråden. 

Tråden er også ryddet for bilder med seksualisert innhold. 

Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det påstår en venninne av meg. Jeg personlig liker 18-20cm som minimum. Hva synes dere?

Anonymkode: f932c...8b8

Vil de fleste damer skifte kjønn?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var en hard kamp men vi klarte det broder, vi har skapt historie på KG! Vi har nå vår egen penisstørrelse tråd 🍆👑

Anonymkode: 4a312...4fa

Yes! ALLE SAMMEN JEG HAR EN 22CM LNG PENIS! WOOOHOOO!!!  

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du bunne? Aner du egentlig hvor jævlig vondt det gjør? Vil du bli sparka i ballene under akten? 

Anonymkode: 8f1fe...23a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se: «Samletråd for diskusjon av penisstørrelser» øverst på siden her. Administrator har opprettet den og der skal diskusjonene om penislengde samles.

Trådstarter står bak ca 40-50 innlegg om penislengde. Det er kanskje ikke så lett for nye brukere å forstå, men det begynner å ødelegge dette forumet at han gjør alle diskusjoner om til penislengde-diskusjoner. 

Derfor har  administrator opprettet «Samletråd for diskusjon av penisstørrelser» som du finner øverst på siden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes to typer damer. De som liker stor penis, og de som juger at de ikke liker det.

Anonymkode: 9c812...80f

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Endelig en tråd der menn kan diskutere med seg selv om sitt favorittema. Selv om jeg tviler på at de vil bruke den frivillig, så blir nok en del flyttejobb for moderatorene. 

Anonymkode: e3f0b...9ce

😂😂😂😂😂😂😂😂❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Yes! ALLE SAMMEN JEG HAR EN 22CM LNG PENIS! WOOOHOOO!!!  

Heldig, akkurat på grensen til hva damene synes er ok. En kompis av meg ble med ei jente etter nasj en gang og dagen etter så lo alle damene av han fordi dama han ble med hadde fortalt alle de andre at han bare var 19cm lang der nede.

Anonymkode: a1273...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Heldig, akkurat på grensen til hva damene synes er ok. En kompis av meg ble med ei jente etter nasj en gang og dagen etter så lo alle damene av han fordi dama han ble med hadde fortalt alle de andre at han bare var 19cm lang der nede.

Anonymkode: a1273...b8f

Tror han misforsto, de lo av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer samletråden for vagina dybde, tranghet og kjønnsleppe størrelse?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (2 minutter siden):

Det er nytteløst for menn å få noe fornuftige svar fra kvinner. De sier en ting, men mener egentlig noe helt annet. Bare rør alt sammen. 

Det stemmer ikke. Jeg kan svare deg ærlig om min mening, men den vil jo ikke være fasiten for alle kvinner. 

Det er så mange forskjellige svar fordi kvinner har forskjellige preferanser. Det er vel ikke så rart å forstå? Det er ikke alle menn som synes størst mulig pupper er det fineste? Men kanskje om du er særdeles opptatt av store pupper at du har vanskelig for å forstå at noen menn foretrekker små? 

Uansett. Jeg liker litt størrelse på kuken. Tykkelse er egentlig mye viktigere enn lengde.   
Det har sikkert noe med plasseringen av livmoren min, for jeg opplever stort sett bare nytelse når en mann stempler helt i bunn til forskjell fra mange andre kvinner som synes det er vondt. 

Det handler nok mest om å finne noen man er kompatibel med. Det virker nok veldig personlig om kvinnen er for vid, eller mannen har for liten penis, men det er egentlig bare to puslebrikker som ikke passer så godt sammen. 

Derfor er jeg sikker på at den gjennomsnittlige kvinne foretrekke en gjennomsnittlig penis🤷‍♀️

Anonymkode: 3db7b...f8c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...