Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke tenkt så mye over det, alle peniser er jo forskjellige. Mannen sin er skjev, og jeg liker i alle fall den veldig godt 😁

Anonymkode: d956e...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99.995% av alle peniser jeg har vært med har vært skjeve. Har ikke noe å si. 

Anonymkode: c59fe...cd3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe over det. Er du en fin fyr og vi har kjemi, så suger jeg deg uansett hvilken vei penisen din går. 

Anonymkode: ce34c...634

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke over i det hele tatt. Lengde, omkrets, bøy til høyre, venstre, opp, ned osv er overhode ikke noe jeg tenker over.

En penis er en penis liksom🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f1a76...4ae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva sier nå KG-damene?

Anonymkode: 6fc58...034

Den mest sjarmerende er den som har et problemløst forhold til pikken sin. Det er tungt med issues, det er tungt med bekreftelsessulten partner, som vier energi til usikkerhetene sine. Du har en pikk, hva så? Kunne du sett for deg en løve gå bort til løvinnene og bare: eh, har jeg, gulp, skjev pikk? Hva synes dere, kjære, søte, nydelige og vakre løvinner? Er jeg bra nok? Liker dere meg??? 

Det er så lite underholdende, liksom. Issues er noe alle har, men hvis du gir energi til dem … please, ønsker du meg så vondt? 😭 

Beklager, har fått ansvaret for litt for mange issues. 😅 kunne bare ønske folk var fornøyde, det trenger ikke å være party-party for å måtte være godt nok. 

Anonymkode: d6298...c63

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Den mest sjarmerende er den som har et problemløst forhold til pikken sin. Det er tungt med issues, det er tungt med bekreftelsessulten partner, som vier energi til usikkerhetene sine. Du har en pikk, hva så? Kunne du sett for deg en løve gå bort til løvinnene og bare: eh, har jeg, gulp, skjev pikk? Hva synes dere, kjære, søte, nydelige og vakre løvinner? Er jeg bra nok? Liker dere meg??? 

Det er så lite underholdende, liksom. Issues er noe alle har, men hvis du gir energi til dem … please, ønsker du meg så vondt? 😭 

Beklager, har fått ansvaret for litt for mange issues. 😅 kunne bare ønske folk var fornøyde, det trenger ikke å være party-party for å måtte være godt nok. 

Anonymkode: d6298...

Ting blir ikke bedre av at du lirer av deg slike ting. 

Folk har issues, hvorfor gjør du det til ditt problem? 

Anonymkode: 10029...f1b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt spørsmål. 🥹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men det er jo litt fascinerende at folk i 2022 har issues for ting til og med unga mine vet er 100% normalt.

Fatter ikke hva det er med gutter og den høye graden av uvitenhet og issues rundt egne, normale kjønnsorgan.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det er jo litt fascinerende at folk i 2022 har issues for ting til og med unga mine vet er 100% normalt.

Fatter ikke hva det er med gutter og den høye graden av uvitenhet og issues rundt egne, normale kjønnsorgan.

Jeg er enig i dette. Om noen har en usikkerhet med kroppen sin som påvirker partner, så går det ut over samlivet. Dette gjelder både menn og kvinner. 

Jeg tenker at om noen kommer så langt som til å skulle ha sex med deg, så bryr de seg ikke om hvilken vei penis peiker eller noe som helst annet med kroppen, så lenge du har en god hygiene og er en trivelig fyr. 

Så har du en eller annen "ting" du er usikker på: ei det!! Selvsikkerhet er dødssexy!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

99.995% av alle peniser jeg har vært med har vært skjeve. Har ikke noe å si. 

Anonymkode: c59fe...cd3

Oi. Matematikken i dette sier at du har vært med minst 20 000 peniser. Videre betyr dette at hvis du er 54 år gammel så har du vært borti en ny penis hver dag - helt siden du ble født 😉

Endret av M1979
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har litt bøyd penis, noe som er helt perfekt når jeg ligger på siden å suger han. 

Anonymkode: 40737...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over det. Mange peniser er skjeve men det er ikke noe jeg tenker over, aldri møtt noen som er så skjev at det er problematisk. Bøyes den oppover er det ekstra digg for g punktet 

Anonymkode: b468d...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker generelt alle pikker. Oppoverbøy er digg, sideveis går helt fint, men har hatt sex med en med veldig sterk nedoverbøy. Det var faktisk litt mer utfordrende.. 

Anonymkode: b650b...e41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...