AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1621 Del Skrevet 21. november 2022 Nå er det de færreste kvinner som nyter penetrering i seg selv. Det er ikke slike nerver inni vagina. Anonymkode: 9af42...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1622 Del Skrevet 21. november 2022 Det går ikke. Da er vi allerede godt staka opp. Anonymkode: 4bafe...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1623 Del Skrevet 21. november 2022 Dette har vi diskutert på vinkveld med noen venninner. Endel, ikke alle, av de med stor penis, de surfer liksom på penisen sin og er ikke så veldig gode elskere egentlig. De puler, de har ikke sex. Pga de tror at størrelsen vil gi damer nytelse, så er de ikke så opptatt av andre måter kvinner kan få nytelse. Personlig kommer jeg aldri til å savne min eks sin store penis. Ikke kunne jeg ri, ikke kunne vi ha hard sex og sjeldent vi kunne ha spontan sex da det måtte varmes opp pga størrelsen. Takke meg til en i normal størrelse med en mann jeg har følelser for som jeg har sex med, ikke bare blir pult av, om du skjønner forskjellen. Anonymkode: f2ef8...525 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 22. november 2022 #1624 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå er det de færreste kvinner som nyter penetrering i seg selv. Det er ikke slike nerver inni vagina. Anonymkode: 9af42...0c7 Kjenner jeg er litt glad for at jeg har møtt de færreste kvinner Endret 22. november 2022 av Gorgonzola 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1625 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg gikk fra en med ganske stor til en med mer gjennomsnittlig. Han med stor var sykelig opptatt av om han var stor nok, var veldig usikker. Trengte bekreftelse hele tiden. Og for min del så gjorde det stort sett bare vondt, og han var dårlig i senga. Min nye kjæreste med gjennomsnittlig penis har høy indre selvtillit, er ikke sykelig opptatt av størrelsen sin, og er den eneste som har klart å gi meg vaginalorgasme. Han er god i senga, tar seg tid, og penisen hans treffer på akkurat riktig punkt. Anonymkode: 1cdf6...c6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1626 Del Skrevet 22. november 2022 100% ærlig; Nei savner ikke x-en "store utstyr". For størrelser har faktisk ikke så mye å si som dere menn tror.... KJEMIEN er faktisk det viktigste, det finnes leketøy, hjelpemidler, og så mye mer annet som kan gjøres om utstyret er "lite". Anonymkode: 45679...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1627 Del Skrevet 22. november 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Nå er det de færreste kvinner som nyter penetrering i seg selv. Det er ikke slike nerver inni vagina. Anonymkode: 9af42...0c7 Skjønner at jeg er unormal altså. For det er faktisk noe jeg nyter Anonymkode: 45679...361 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 22. november 2022 #1628 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner at jeg er unormal altså. For det er faktisk noe jeg nyter Anonymkode: 45679...361 Ikke så unnormal som menn skal ha det til. Enkelte menn har fått det for seg at: Ingen orgasme av piv = Nyter ikke piv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 22. november 2022 #1629 Del Skrevet 22. november 2022 Helt enig i mange her, om at størrelse (alene) slett ikke er avgjørende. Men skal jeg først mene noe om det så må jeg helt ærlig si at når kjemien er der (liker det jeg ser/kjenner, en som er opptatt av min nytelse, som vet å forsyne seg og spiller med) så har det ofte vært et stort pluss (litt ordspill der) at han er relativt stor. Da kommer den beste opplevelsen. Og for å være litt mer utleverende, det har kommet med alderen (altså min) og det har ingenting å gjøre med at jeg har født barn men snarere hvordan jeg fungerer med muskulatur, nerver, evne til å bli våt der nede (som slettes ikke har blitt dårligere) så det er mye som skal klaffe for at sex går fra helt OK til magisk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1630 Del Skrevet 22. november 2022 A big dick doesnt help if it is attached to a even bigger dick. Anonymkode: 00d7a...cb0 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1631 Del Skrevet 22. november 2022 Hvis du har noen store agurkskiver på et ostesmørebrød og siden spiser et ostesmørebrød med mindre agurkskiver, savner du ikke de store agurkskivene da? Sannsynligvis ikke. Har jeg lyst på et ostesmørebrød med agurkskiver på bryr jeg meg ikke stort om størrelsen. Noen gang kan være morsomt å prøve, bare fordi. Men vil jeg ha ostesmørebrød med agurkskiver bryr jeg meg bare om å få det, ikke om størrelsen på agurken som agurkskivene er laget av. Anonymkode: e594c...a47 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1632 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (På 21.11.2022 den 9.54): Størrelsen på penisen har fint lite å si for nytelse. Jeg har hatt giga-dildoer, og ikke likt det i det hele tatt. Mye heller en normal størrelse penis. Det er uansett ikke penis som gir kvinner mest nytelse; det er rett stimulering av klitoris, som ikke bevinner seg inni skjeden... Anonymkode: a12be...525 Haha nei, får definitivt dobbelt så mye nytelse og mye sterkere orgasmer av kun penetrering. Klitoris er digg det altså, men kan ikke sammenlignes med å bli knullet til orgasme så spruten står 🥰🥰 Partneren jeg hadde før jeg møtte mannen min var svææær, men det gjorde bare at jeg holdt igjen fordi det ofte gjorde vondt om han kom for langt inn eller tok i for mye. Klarte ikke helt å slappe av på samme måte, men han var generelt sett ganske voldsom og et godt eksempel på at du kan ha utstyret men ikke nødvendigvis bruke det riktig. Mannen er mindre, ikke liten, rundt 17 cm, med vanlig tykkelse. Han kan ta for seg på helt andre måter, det gjør aldri vondt og jeg kan virkelig slappe av og nyte 🥰🥰 aldri kommet så godt som med han. Har også dildo som er større enn min mann og som jeg kan nye når jeg styrer den selv, men det utgjør ingen forskjell på om jeg nyter mannen min etterpå. Så ja, for min del er det viktigst hvordan den brukes og at jeg kan slappe 100% av og nyte. Savner på ingen måte større penis 😊 Anonymkode: 4df09...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1633 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå er det de færreste kvinner som nyter penetrering i seg selv. Det er ikke slike nerver inni vagina. Anonymkode: 9af42...0c7 Hahaa neivel, kondolerer med ditt sexliv og manglende erfaring 💔 Anonymkode: 4df09...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1634 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (På 21.11.2022 den 9.54): Størrelsen på penisen har fint lite å si for nytelse. Jeg har hatt giga-dildoer, og ikke likt det i det hele tatt. Mye heller en normal størrelse penis. Det er uansett ikke penis som gir kvinner mest nytelse; det er rett stimulering av klitoris, som ikke bevinner seg inni skjeden... Anonymkode: a12be...525 Eh, den ligger faktisk stort sett innvendig, med "armene" rundt skjeden. Når du bruker knipemusklene så klemmer du klitorisen inn mot penis, og den stimuleres. Det er sånn man får orgasme ved penetrering. Til hovedspørsmålet kan jeg si at mye av min nytelse kommer av aktivering av knipemusklene, og det er vanskelig å få "tak" om penisen er stor. Jeg trives derfor best sammen med en med middels størrelse. Må jeg velge mellom litt for stor eller litt for liten, velger jeg litt for liten. Stor er vondt om den blir for stor, og det begrenser i tillegg mulighetene til å gi seg hen uten å være redd for smerte. Anonymkode: 1d57b...427 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. november 2022 #1635 Del Skrevet 22. november 2022 100% ærlig. Spiller ingen rolle. Elsker jeg han jeg er sammen med, vil opplevelsen av alt med ham oppleves mye bedre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1636 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen er mindre, ikke liten, rundt 17 cm, med vanlig tykkelse. Anonymkode: 4df09...319 Under 5 % av den mannlige befolkning har over 16 cm erigert penis. Så det er egentlig ganske godt gjort å ha møtt to. Anonymkode: ff625...a74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1637 Del Skrevet 22. november 2022 Mannen nå har ganske liten rundt 16 cm normal tykkelse, eksen hadde 23 cm og han før der hadde 20. Den føles jo ganske liten i forhold, men det er mannen jeg elsker ikke penisen. Anonymkode: 52cf6...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 22. november 2022 #1638 Del Skrevet 22. november 2022 Det går. Men det er også veldig individuelt. Noen fikser overgangen veldig bra, mens andre vil slite mer. Kvinner er såpass fantastiske at dere klarer å tilpasse dere ny størrelse over tid. Til en viss grad. Så noen av de jeg har vært med har jeg kjent godt til størrelsesforskjellen første gang, men for flesteparten har jeg kjent bedre og bedre til etterhvert. Først og fremst fordi de har tilpasset seg meg, men også fordi de ofte har trappet opp bruk av knipeøvelser i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1639 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mannen nå har ganske liten rundt 16 cm normal tykkelse, eksen hadde 23 cm og han før der hadde 20. Den føles jo ganske liten i forhold, men det er mannen jeg elsker ikke penisen. Anonymkode: 52cf6...7ff Som sagt, i den virkelige verden er ikke dette lite. Anonymkode: ff625...a74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1640 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Som sagt, i den virkelige verden er ikke dette lite. Anonymkode: ff625...a74 Min erfaring er annerledes 🤷♀️ Anonymkode: 52cf6...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå