Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Majer skrev (33 minutter siden):

Haha jeg har også erfaring med at de med dypest vagina er blonde 😂 helt sikkert tilfeldig! 

Til ts. Jeg har møtt flere jenter som ikke blir bunnet av lengre enn det, men du har rett i at du er over snittet og at de fleste blir bunnet av mindre.

Ja, syntes det er litt rart siden jeg har jo ganske stor penis 🍆

Tror du det kan skyldes at hun har hatt mange sexpartnere?

Anonymkode: 73cef...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, syntes det er litt rart siden jeg har jo ganske stor penis 🍆

Tror du det kan skyldes at hun har hatt mange sexpartnere?

Vagina blir ikke lenger av flere sexpartnere. Den utvider seg og trekker seg sammen, det er en muskel. Den utvider seg som regel når kvinner er kåte, så rart som det er, så er hun kåt på deg. Ikke prøv å bunn noen, det er bare vondt.

Anonymkode: 92867...d50

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er forskjellige og noen har en livmor lenger opp enn andre, dette er ikke unormalt. Det varierer også hvor enn i syklusen man er. Å bli "bunna" gjør bare kjempevondt, så jeg håper ikke at det er målet ditt.

Anonymkode: db6bc...9bb

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro reka. Du har ingen stor penis. Helt gjennomsnittlig. Og her skal du få litt gratis seksualundervisning, vagina kan også vokse og bli lenger dersom hun er kåt nok, da blir det ekstra plass til penis, uansett om den er helt gjennomsnittlig som din, eller stor.

Anonymkode: 06f12...3f9

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en penis på 15 cm, men klarer ikke å "bunne" dama er det normalt? Hvor dyp er som regel vagina?

Du må tenke på at selv om du har 15 cm presset inn til benet mot magen, så er kanskje reelt bare 12-13 cm av penisen din i vagina avhengi av hvor mye fett du har på magen. Er du ripped så får du nesten hele lengden inni dama, men går bort minst 1 cm uansett.

Anonymkode: 80c16...ec3

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinnen blir kåt så blir også skjeden våtere og lenger. Den kan blir ganske mange cm lenger. Ganske stilig.

Livmorhalsen endrer seg også i løpet av syklusen. Så når den er lang så blir skjeden merkbart kortere før du treffer den og det gjør vondt! Når livmorhalsen er kort så kan du komme lengre inn før du kjenner den. Men det er fortsatt vondt å bli bunnet. 

Anonymkode: 2a6eb...b8e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ro reka. Du har ingen stor penis. Helt gjennomsnittlig. Og her skal du få litt gratis seksualundervisning, vagina kan også vokse og bli lenger dersom hun er kåt nok, da blir det ekstra plass til penis, uansett om den er helt gjennomsnittlig som din, eller stor.

Anonymkode: 06f12...3f9

Den er ikke stor? 😂 Særlig, du er bare et typisk kg troll, 15,5cm er godt over gjennomsnittet og kan regnes som en stor penis.. troll et annet sted du.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må være en av de beste nyhetene på seksualitetforumet på lenge! Håper allerede opprettede tråder kan flyttes hit.

Egentlig burde størrelse vært en egen underkategori hvor interesserte gutter (ja, stort sett) kunne opprette egne tråder om tissene sine. For det blir nok vanskelig å få tilpasset alt om størrelse i samme tråd.

Anonymkode: fc3d8...259

Ja, gi dem et eget forum, som alle kvinner kan trykke skjul på. Så kan gutta sitte der og psyke hverandre ned og lure på hvor damene ble av. 😅

Anonymkode: e3f0b...9ce

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (13 timer siden):

Nei. Du må ha begge deler. 

Hva hvis mannen bruker penishylse og har en penis over snittet? Jeg har ganske stor 19×15, men dama liker likevel at jeg bruker penishylse. Blir da 23 cm og 19 cm i omkrets. 

Anonymkode: 102b7...71c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget for veldig mange av oss kvinner er at penisen alene har lite å si. Mannen og hvordan han bruker sin penis er mer vesentlig. 

Jeg elsker en mann som tilfeldigvis har stor penis. Det har både sine fordeler (i mulige stillinger) og sine ulemper (kan bli vondt om han ikke passer på), men man får det til å fungere med penisen mannen har. 

Eksen min hadde penis under snittet, og vi hadde også god sex. Frem til han utviklet en ødeleggende lathet og egoisme iallefall. 

Anonymkode: 0b1e7...e74

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderator? Legg denne inn i samletråden for penis. 

Anonymkode: 933f7...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påstår en venninne av meg. Jeg personlig liker 18-20cm som minimum. Hva synes dere?

Anonymkode: f932c...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lett bunne en 24cm dildo så da er jeg vel 24cm dyp.

K19

Anonymkode: 292f3...0c2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en penis på 15 cm, men klarer ikke å "bunne" dama er det normalt? Hvor dyp er som regel vagina?

Du har mest sannsynlig ikke 15 cm. Husk at det skal måles på oversiden, ikke helt fra anus.

Du er også god om du klarer å tre hele dama inn på staken.

Anonymkode: 73388...e11

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske lei av å lese alle disse penis trådene her på KG. Det er alt for mye usikkerhet rundt peniser og størrelsen på den. Mange av dere menn måler garantert feil.

Jeg har målt min og velger å demonstrere hvordan penis skal måles riktig.

Slik som dette skal penis måles:

Anonymkode: a9043...1f4

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In your dreams maybe. Sikker på at det er du som har tatt dette bildet?

Anonymkode: ee464...cf9

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er jeg ganske lei av å lese alle disse penis trådene her på KG.

Du ser så lei at du ignorerer samletråden som KG har opprettet, fordi at du måtte ha den fulle oppmerksomheten?

Ja, du er sikkert "kjempelei".

Anonymkode: 6c2c5...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge KG finnes det ikke så store peniser som dette.

Anonymkode: 37f4e...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I følge KG finnes det ikke så store peniser som dette.

Anonymkode: 37f4e...8c9

Jo det er den ene der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...