Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes ikke en pikk er estetisk fin uansett størrelse. Så du kan heller bare snakke for deg selv. 

kvinne 29

Anonymkode: 6d8aa...039

25 år å se en pikk som så bra ut får første gang i år så det finnes noen 😂 han var omskjært da så var ikke noe forhud, så mye renere å ryddig ut 🤪

Anonymkode: 87197...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle skjønner at en mann startet denne tråden. En dame ville aldri ha skrevet en slik tråd og startet med et nøyaktig cm-mål som minstestandard. Aldri.

Anonymkode: def95...599

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

samtidig vil jeg tro at de fleste kvinner tenker likt, og syntes det er ekstetisk flott med en stor pikk, men i det store og hele har det ikke alt å si.

Anonymkode: d62d2...4de

😂🤦🏼‍♀️

Man kan si mye positivt om en penis. At den er «estetisk pen» er ikke en av dem😂

Anonymkode: 646ba...5f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penis kan være estetisk pen etter min mening. Men den trenger ikke være verken 16, 18 eller 20 cm. Der har størrelsen ingen betydning.

Anonymkode: d4d1f...21e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 er ikke sånn at jeg blir skuffa, særlig ikke om du er god til å slikke og fingre. Hadde heller valgt det enn en mann med 20cm og dårlig til å slikke og fingre

Anonymkode: a714d...ade

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste for meg er emosjonell nærhet, ømhet, en dypere kontakt, sensuelle hender og kjærlig blikkontakt. 

Anonymkode: e4980...5bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste for MEG er at han bryr seg om meg om min nytelse... jeg blåser i hvor "flink" man er, er man villig og liker deg og viser deg er det deg viktigste! 

Anonymkode: a8e5b...023

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det viktigste for meg er emosjonell nærhet, ømhet, en dypere kontakt, sensuelle hender og kjærlig blikkontakt. 

Anonymkode: e4980...5bb

Flott det, men dette var en tråd om sex. 

Anonymkode: 2221b...7d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du trenger ikke å bli fornærmet, jeg er verken dyp eller vid,men 14 cm penis er for meg en liten penis. 

Anonymkode: 74cce...ea4

Gjennomsnittlig vagina er 10 cm dyp (13-14 cm i opphusset tilstand. Gjennomsnittlig penis er 13-14 cm. Hvis du syns det er for lite er du dypere enn snittet. Å bli bunnet syns de fleste damer er kjipt. 

Anonymkode: a9b20...141

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hahha hadde altså ikke sagt nei til det. Men nei,fra spøk til alvor,jeg forstår at dette kan være et ømt tema for mannfolk med liten junior men det er altså min preferanse. 18 cm og tykk er 👌

Det burde ikkje vere eit sårt tema! Eg når ikkje opp til dine penis-krav, men kva gjer vel det? Det er sikkert mange andre krav eg ikkje når opp til også, og mest truleg går det begge vegar. Det er nok av damer som liker penisen min, og minst ei av dei kan også leve med resten av meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En penis kan være estetisk pen etter min mening. Men den trenger ikke være verken 16, 18 eller 20 cm. Der har størrelsen ingen betydning.

Anonymkode: d4d1f...21e

DETTE er sannheten om penisstørrelse. 

Anonymkode: 65d77...bc9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Helt hundre prosent enig.

Jeg trenger ikke 18 for å være tilfreds, men synes 14 er stusselig.

Det viktigste er tykkelsen, da en tykkere penis trykker mer på alle de gode områdene.

Veldig mange menn med stor penis har erfart at de får damer til å få vaginal orgasme, noe mange kvinner ikke har hatt før de prøver noe som er stort.

Anonymkode: 35fd4...86a

M39 

Min er 17,3 tykk å alle damer eg har vert i forhold med har fått vaginal orgasme. 

Anonymkode: 56117...bad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hahha hadde altså ikke sagt nei til det. Men nei,fra spøk til alvor,jeg forstår at dette kan være et ømt tema for mannfolk med liten junior men det er altså min preferanse. 18 cm og tykk er 👌

Enig der.

Men du ikke mene at 14 cm er lite? Det er ok, men ikke optimalt. Under 11-12 cm er lite.

Anonymkode: 173f3...992

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gjennomsnittlig vagina er 10 cm dyp (13-14 cm i opphusset tilstand. Gjennomsnittlig penis er 13-14 cm. Hvis du syns det er for lite er du dypere enn snittet. Å bli bunnet syns de fleste damer er kjipt. 

Det må jo være tull? Hvordan klarer enkelte damer og få inn 20 cm penis i seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det må jo være tull? Hvordan klarer enkelte damer og få inn 20 cm penis i seg?

Har vært med damer som har vært ca 11 cm dyp, til damer som er 19 cm dyp. Er ikke sånn at penis møter en betongvegg, så derfor kan vaginaen strekkes litt. Men vær obs, det er ondt å bli bunnet. Så ja snittet er 13-14 cm i opphisset tilstand. Noen er dypere og noen mindre dyp.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært med damer som har vært ca 11 cm dyp, til damer som er 19 cm dyp. Er ikke sånn at penis møter en betongvegg, så derfor kan vaginaen strekkes litt. Men vær obs, det er ondt å bli bunnet. Så ja snittet er 13-14 cm i opphisset tilstand. Noen er dypere og noen mindre dyp.

Hvor mange kvinner kan gjøre vaginaen sin 19 cm dyp egentlig? 1% av befolkningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 9.18):

Slutt og bry dere så ekstremt om penisstr, 98% av damer er fornøyde med str deres. Hvis ho kan kjenne en finger, tror du virkelig ikke ho kan kjenne en slik str?

Har selv 19 cm langt og 14,5-15 cm i omkrets. Er maks 5% som er i stand til å ta hele dybden min. Gjennomsnittsvaginaen opphisset er bare 13-14 cm. De som er unormalt dype og vide er som regel de som roper høyest i slike penistråder😉 Det vil du fort finne ut hvis du har hatt sex med 10+ damer. 

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...