Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du trenger ikke å bli fornærmet, jeg er verken dyp eller vid,men 14 cm penis er for meg en liten penis. 

Anonymkode: 74cce...ea4

Har ingen grunn for og bli fornærmet, men er ren fakta. Om du ikke kjenner 14 cm, så er du unaturlig dyp og vid.

Anonymkode: 173f3...992

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (11 minutter siden):

Eksen min har ca 14 cm. Og kjente han godt. Men han er smal, så kom ikke til overalt men veldig god sex for det om. 😊

Hva mener du med smal? Ikke tykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

14 cm er nok!

Målte ikke min siste, men sammenlignet med mine vibratorer tenker jeg han va ca 13 og omkrets på 8-9

Det var, og har alltid vært nok!

Hilsen ei som har ligget med 30+ menn!

K44

Anonymkode: e38f8...ee5

Omkrets på 8 cm er jo ekstremt lite? Må være feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 cm er ikke bare nok, det er en så vanlig penis at jeg ikke hadde tenkt på størrelse overhodet. 

Anonymkode: 59360...70e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Omkrets på 8 cm er jo ekstremt lite? Må være feil.

Nei, litt tykkere enn tommelen min som er ca 6,5 🤷‍♀️
Har vært med flere som har hatt like tynn

Anonymkode: e38f8...ee5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "kvinne" som ikke synes en gjennomsnittlig penis er stor nok er ikke noe man har lyst til å være i nærheten av uansett 😅

Anonymkode: 9054f...085

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ingen grunn for og bli fornærmet, men er ren fakta. Om du ikke kjenner 14 cm, så er du unaturlig dyp og vid.

Jeg sa ikke at jeg ikke kjenner den,men foretrekker større😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du trenger ikke å bli fornærmet, jeg er verken dyp eller vid,men 14 cm penis er for meg en liten penis. 

Vi vet du har vært på sexreise til Gambia 

Anonymkode: 835d7...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være nok. Det er ikke kun lengden det kommer an på. 

Samtidig er det forskjell på at 14 cm kan være utilstrekkelig for å gi orgasme ved penetrering, og å "ikke kjenne den". Ser dere går rett i forsvarsmodus med "Hvis du ikke kjenner den så er du unormalt vid og dyp", bare ta et pust og les en gang til. 

Muligheten for orgasme ved penetrering avhenger av penisomkrets (da det er mest følsomt nært åpningen), men også lengde siden både G-punktet og A-punktet er et stykke inn 🤗 Det finnes såklart også kvinner som ikke kommer av penetrering alene, og også trenger klitorisstimuli.

Anonymkode: 044d5...39a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi vet du har vært på sexreise til Gambia 

Anonymkode: 835d7...683

Hahha hadde altså ikke sagt nei til det. Men nei,fra spøk til alvor,jeg forstår at dette kan være et ømt tema for mannfolk med liten junior men det er altså min preferanse. 18 cm og tykk er 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 13-14cm er super pikk. Hvis du kan å ha sex da, og ikke kun kjører på for å få orgasme selv og driter i partneren. 

2. Hater fingring etter at jeg ble misbrukt av min første kjæreste (blant annet fingret til blods pga lange skarpe negler, værsågod for info), så det kan jeg ikke svare på. 

Men for folk som liker oralsex og liker fingring, why not? For min del hadde jeg mye heller tatt de 13cm! 

Anonymkode: 089c2...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi damer sier ofte at det er hvordan den brukes som telles. Noe som i stor grad stemmer når det kommer til sex. Tar han av seg klærne og han har en mindre pikk så gjør det ikke så mye, det er ikke en dealbreaker i så stor grad at jeg lar være å ha sex med han. Seksuelt sett går det helt fint. Sexen kan være vel så bra. Seksuelt sett kan det til og med være bedre, man blir ikke så sår etc. 

Men hvis man skal ta vekk hele sexbiten. og kun tenke på det estetiske så er det absolutt ingenting som slår en stor penis. En 18 cm tykk. Det er rett og slett pent å se på. Og det er noe med å bare se og betrakte en så stor pikk. 

Så kun seksuelt har det ikke så mye å si. Om jeg blir glad i en med liten pikk, så velger jeg han selvsagt ikke bort.

samtidig vil jeg tro at de fleste kvinner tenker likt, og syntes det er ekstetisk flott med en stor pikk, men i det store og hele har det ikke alt å si.

Anonymkode: d62d2...4de

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker litt størrelse men ikke fordet det er fint å se på….Jeg blir veldig våt når jeg har sex og det krever litt størrelse føler jeg

Anonymkode: d5424...632

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Slutt og bry dere så ekstremt om penisstr, 98% av damer er fornøyde med str deres. Hvis ho kan kjenne en finger, tror du virkelig ikke ho kan kjenne en slik str?

Har selv 19 cm langt og 14,5-15 cm i omkrets. Er maks 5% som er i stand til å ta hele dybden min. Gjennomsnittsvaginaen opphisset er bare 13-14 cm. De som er unormalt dype og vide er som regel de som roper høyest i slike penistråder😉 Det vil du fort finne ut hvis du har hatt sex med 10+ damer. 

Min er 17 og jeg har kunnet ei som jeg gikk i bunn så det var vondt for henne. etter det måtte jeg være forsiktig og velge andre stilling. da fungerte det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hundre prosent enig.

Jeg trenger ikke 18 for å være tilfreds, men synes 14 er stusselig.

Det viktigste er tykkelsen, da en tykkere penis trykker mer på alle de gode områdene.

Veldig mange menn med stor penis har erfart at de får damer til å få vaginal orgasme, noe mange kvinner ikke har hatt før de prøver noe som er stort.

Anonymkode: 35fd4...86a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi damer sier ofte at det er hvordan den brukes som telles. Noe som i stor grad stemmer når det kommer til sex. Tar han av seg klærne og han har en mindre pikk så gjør det ikke så mye, det er ikke en dealbreaker i så stor grad at jeg lar være å ha sex med han. Seksuelt sett går det helt fint. Sexen kan være vel så bra. Seksuelt sett kan det til og med være bedre, man blir ikke så sår etc. 

Men hvis man skal ta vekk hele sexbiten. og kun tenke på det estetiske så er det absolutt ingenting som slår en stor penis. En 18 cm tykk. Det er rett og slett pent å se på. Og det er noe med å bare se og betrakte en så stor pikk. 

Så kun seksuelt har det ikke så mye å si. Om jeg blir glad i en med liten pikk, så velger jeg han selvsagt ikke bort.

samtidig vil jeg tro at de fleste kvinner tenker likt, og syntes det er ekstetisk flott med en stor pikk, men i det store og hele har det ikke alt å si.

Anonymkode: d62d2...4de

Mannen min har 15 cm, helt perfekt❤️

Anonymkode: f0a5e...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi damer

"vi damer"? Til og med jeg som er mann, skjønner at ingen kvinner gidder å starte en penistråd for å generalisere om "sannheten".  Dessuten er det en samletråd å pakke søpla i. 

Anonymkode: 86120...f55

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke en pikk er estetisk fin uansett størrelse. Så du kan heller bare snakke for deg selv. 

kvinne 29

Anonymkode: 6d8aa...039

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med tråden? Gi menn dårlig selvtillit? Eller noen som er kåt å trenger å prate om hvordan kuken føles? Selv er jeg dame å han som fikk meg til og komme best hadde liten penis. Bred er greit men lang er vondt så skjønner ikke helt? Synes synd på mannen om han ikke kan ta den helt inn. Om man vet hvor gpunktet er og ser på dama får å se etter reaksjoner på hvor man treffer er det mye bedre. Å finne en mann man klarer å være avslappet under sex med... tulle tråd 

Anonymkode: 87197...e71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...