Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke, men sorte menn har groteskt svære og lange! Ubehagelig! Elsker min norske mann med perfekte 14-15 cm

Anonymkode: dcd8e...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kuken min er 16,5cm lang, men 16cm i omkrets. Finner ikke kondomer som passer. Orker ikke å få apekopper nå.

Kan noen komme med tips?

Anonymkode: 0f691...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 16.10):

Kuken min er 16,5cm lang, men 16cm i omkrets. Finner ikke kondomer som passer. Orker ikke å få apekopper nå.

Kan noen komme med tips?

Mysize selges av gents.no 

23/18 over og ut.

Anonymkode: 5095f...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 16.10):

Kan noen komme med tips?

Har du prøvd denne? Anbefales for peniser med 15-16 cm omkrets

https://www.kondomvarehuset.no/my-size-pro-72-kondomer.html

Eller denne, som ikke oppgir anbefalt omkrets, men hevder at de er markedets største:

https://www.kondomvarehuset.no/pasante-super-king-kondomer.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 1.9.2022 den 7.20):

Har du prøvd denne? Anbefales for peniser med 15-16 cm omkrets

https://www.kondomvarehuset.no/my-size-pro-72-kondomer.html

Eller denne, som ikke oppgir anbefalt omkrets, men hevder at de er markedets største:

https://www.kondomvarehuset.no/pasante-super-king-kondomer.html

Takk for de linkene😊 Sliter også med at kondomene er alt for trange pga tykk penis. Er rett og slett ondt å ha på vanlig kondom.

Anonymkode: e2ec6...967

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 17.15):

Mye snakk om liten og gj.snitlig str nå.

Min er selv 19 cm og 15 cm tykk, og blir usikker etter all snakket om at 15 cm er best. 

Er det noen her som faktisk foretrekker store, og isåfall hvorfor? De ser vel mye bedre ut? Og er vel deiligere og ha inni seg?

Anonymkode: 9c812...80f

Noen liker små peniser andre tykke. Og andre store peniser. Ikke godt å si hva som er best ?

Tykke kvinner blir litt dypere,men gjnomsnitten er vagina 15 cm dypt område som kvinnen har følelse  i lengre inn er det ikke noen erospunkter,.

Så ikke vær lei dere med pikk på 15, min er 17  og 16 i omkrets tykk, jeg er fornøyd og da for folk si hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor liker de aller fleste damer tykkelse over lengde? Aldri skjønt meg på det 😅

Anonymkode: 96cfe...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke for tykk. Da får jeg ikke bruke muskler skikkelig rundt. 

Forøvrig enig, slutt nå! Lag heller tråder med spørsmål om hvordan dere kan bruke penis best mulig. Dere fremstår ikke som opptatt av kvinners nytelse ved sex når alt dere er opptatt av er egen penis. 

Anonymkode: b81e7...819

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det nok en gang.

Når det kommer til vagina, er den ikke fylt opp med masse nerver. Babyer skal presses ut derfra, og fra naturen sin side er det da lite nerver.

De fleste nervene finner man helt ved åpningen. Altså helt ytterst i vagina. Dette betyr at man virkelig ikke trenger en lang penis som treffer bunnen (noe som forøvrig bare er smertefullt). En god tykkelse på penis er det mange kvinner som liker, pga. nervene som finnes nær åpningen.

Dog er vi alle forskjellige, og jeg liker dem ikke kjempe tykke heller. 14cm omkrets er egentlig for mye. 

Anonymkode: f7731...0b1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor liker de aller fleste damer tykkelse over lengde? Aldri skjønt meg på det 😅

Anonymkode: 96cfe...f6d

Du er ikke kvinne?

Anonymkode: 38387...6ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 12.08):En kvinnes skjede har kun følelser og nerver i de ytterste 5 cm innover i inngangen til skjeden. Lenger inn enn det føler ikke en kvinne noe. Det vi damer derimot føler, og som er mest behagelig, er tykkelsen på penis. Lengden betyr lite, det er altså tykkelsen vi kjenner (og nyter).

Så om penis er lang og tynn, hjelper det lite. Kort og tykk, ja takk, det blir digg!

Anonymkode: f6578...180

Haha, jeg er av den typen!

Noen stretcher dama, andre får heller en myk klem rundt skaftet som meg 🤭

Anonymkode: b70d7...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvapsete skrev (2 timer siden):

Jeg er en kvinne som nekter å ha sex med peniser som er mindre enn 20cm. Alt under er ubrukelig og gir meg ingenting.

Lykke til

Anonymkode: 98b95...58c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kvapsete skrev (4 timer siden):

Jeg er en kvinne som nekter å ha sex med peniser som er mindre enn 20cm. Alt under er ubrukelig og gir meg ingenting.

Hvis det bare er penisen, og ikke mannen, du vil ha sex med, så er det en enkel løsning. Kjøp en dildo!

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvapsete skrev (12 timer siden):

Trenger ikke det. Ligger bare med svarte menn og de har alle store peniser.

Morsomt at du tror på løgnene dine fremfor fakta. Mange svarte menn har mindre penis i snitt enn skandinaviske menn, og snittstørrelsen mellom landene er svært liten. Sett mørke menn med både liten, medium og stor akkurat som resten av verdens befolkning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Morsomt at du tror på løgnene dine fremfor fakta. Mange svarte menn har mindre penis i snitt enn skandinaviske menn, og snittstørrelsen mellom landene er svært liten. Sett mørke menn med både liten, medium og stor akkurat som resten av verdens befolkning. 

Har hatt sex med utrolig mange menn og de svarte mennene har i snitt hatt mye større penis enn hvite menn 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...