Blåttvann Skrevet 16. august 2022 #1181 Del Skrevet 16. august 2022 (endret) Hulderen skrev (10 minutter siden): Vel, du har ikke kunnskap om alle kvinner, og er ikke talsperson for alle kvinner. Jeg har følelse innover i hele skjeden. Så lengde har betydning. Lengde er viktigere en tykkelse. Det vil si, det er viktigere at en penis ikke er for tykk, enn at den er lang. En tykk penis er vanskeligere å knipe rundt, og det er knipingen som gir meg orgasme. Så idealstørrelsen for meg er en lang og tynn penis. Men heller kort og tynn enn lang og tykk! Og selv om jeg også har følelse i hele skjeden slik som deg så foretrekker jeg det omvendte av deg, nemlig kortere og tykkere enn lang og tynn. Så sorry gutter, men det finnes altså ingen fasit. 😅 Jeg trenger ikke 20cm omkrets, en normal penis funker fjell, men en tynn penis er ikke for meg. Jeg liker også å klemme rundt, men tenner ikke på tynne peniser og derfor sitter årsaken til at jeg liker normale peniser mest i hodet, som vel ofte har mest å si for de fleste, det mentale altså. Man tenner jo stort sett mest på en man er forelsket i, enn en som bare ser bra ut. Sånn er det for meg hvertfall. En lang penis gjør bare vondt, jeg er ikke så dyp. Det handler om å finne den man passer sammen med. Endret 16. august 2022 av Blåttvann 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1182 Del Skrevet 16. august 2022 Mannen min er veldig høy og har en penis på 21 cm som er veldig tykk. Må innrømme at det var digg i starten. Nå etter en god del år sammen er jeg mest lei av at jeg alltid blir sår etter sex uansett hvor våt jeg er eller hvor mye glidemiddel vi bruker. Digger mannen min men har av og til tenkt at det hadde vært mer behagelig om han hadde hatt litt tynnere og kortere penis. Anonymkode: 3bbcb...945 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. august 2022 #1183 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I det sekundet en mann tar frem målebåndet så tenker jeg at han samtidig bekrefter all sin usikkerhet.. Er en mann som har rundet 45 år, ikke en gang har jeg målt penis, verken i lengde, volum, tykkelse eller diameter. Og ikke kommer jeg til å gjøre det noen gang. Men nå stiller det seg kanskje annerledes for meg siden damene jeg vært så heldig å få til sengs de ender opp med å få spasmer under orgasmene sine. Og det er godt nok bevis for meg at penis og jeg gjør jobben godt nok. Anonymkode: e7cf4...5e1 Må man være så jævla usikker da? Kan jo hende at man bare er nysgjerrig. Jeg vet om mange som har målt penisen sin fordi de føler at den er stor og så har de blitt nysgjerrige. Spesielt én kamerat av meg som aldri hadde målt penisen sin, vi begynte å prate om å måle den. Så han målte den og ga meg målene. Det var ikke akkurat smått. Fikk bildebevis også, så vet det var sant det han sa. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1184 Del Skrevet 16. august 2022 Ok. Når skal du begynne å diskutere bredden og formen på penisen? 19 mm langt, er veldig lite. Cm er det hvertfall ikke. Anonymkode: 1b698...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. august 2022 #1185 Del Skrevet 16. august 2022 Blåttvann skrev (18 minutter siden): Og selv om jeg også har følelse i hele skjeden slik som deg så foretrekker jeg det omvendte av deg, nemlig kortere og tykkere enn lang og tynn. Så sorry gutter, men det finnes altså ingen fasit. 😅 Jeg trenger ikke 20cm omkrets, en normal penis funker fjell, men en tynn penis er ikke for meg. Jeg liker også å klemme rundt, men tenner ikke på tynne peniser og derfor sitter årsaken til at jeg liker normale peniser mest i hodet, som vel ofte har mest å si for de fleste, det mentale altså. Man tenner jo stort sett mest på en man er forelsket i, enn en som bare ser bra ut. Sånn er det for meg hvertfall. En lang penis gjør bare vondt, jeg er ikke så dyp. Det handler om å finne den man passer sammen med. Helt enig, det gjelder å finne den man passer sammen med, på alle plan. Min vagina er heldigvis dyp. Det er flaks, siden min manns penis er 22 cm. Men jeg skulle ønske den «bare» var 19-20, for hvis jeg ikke er kåt nok, så bunner han meg i enkelte stillinger. Det går seg til når vi har holdt på litt, men der hadde vært greit om han bare kunnet «peise på» fra starten av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. august 2022 #1186 Del Skrevet 16. august 2022 Hulderen skrev (13 minutter siden): Helt enig, det gjelder å finne den man passer sammen med, på alle plan. Min vagina er heldigvis dyp. Det er flaks, siden min manns penis er 22 cm. Men jeg skulle ønske den «bare» var 19-20, for hvis jeg ikke er kåt nok, så bunner han meg i enkelte stillinger. Det går seg til når vi har holdt på litt, men der hadde vært greit om han bare kunnet «peise på» fra starten av. 22cm? Holy shit! 😅 Jeg klarer ikke mer enn 16 lang, uansett hvor kåt jeg er. Men det har aldri vært et problem, kan tippe hoftene for å tilpasse dybden penis kommer i. Har aldri hatt sex med noen over 19cm lang da, vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort om jeg traff en med 22. 😅 Men jeg undres over hvor tynn den egentlig kan være dersom den er 22 cm lang? Hvis den er litt harmonisk å se på så må den jo være noe rundt 15-17cm i omkrets? Eller? Når du vet lengden vet du kanskje også noe om omkretsen? Du trenger selvfølgelig ikke svare, jeg ble bare nysgjerrig. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1187 Del Skrevet 16. august 2022 Samboer har 15 lang, er ekstremt god i senga og kan holde lenge. Perfekt for meg. Penisstørrelse er nok viktig, men ikke alle må ha det største eller lengste. Anonymkode: 6da39...3cd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. august 2022 #1188 Del Skrevet 16. august 2022 (endret) Blåttvann skrev (12 minutter siden): 22cm? Holy shit! 😅 Jeg klarer ikke mer enn 16 lang, uansett hvor kåt jeg er. Men det har aldri vært et problem, kan tippe hoftene for å tilpasse dybden penis kommer i. Har aldri hatt sex med noen over 19cm lang da, vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort om jeg traff en med 22. 😅 Men jeg undres over hvor tynn den egentlig kan være dersom den er 22 cm lang? Hvis den er litt harmonisk å se på så må den jo være noe rundt 15-17cm i omkrets? Eller? Når du vet lengden vet du kanskje også noe om omkretsen? Du trenger selvfølgelig ikke svare, jeg ble bare nysgjerrig. 😅 Jeg mener å huske at den er 14 cm i omkrets. Endret 16. august 2022 av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 16. august 2022 #1189 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til dere menn som tror at damer fornøyde med 13-14 cm, det er reinspikka tull. Min er 19 cm, og jeg er ELENDIG i senga, kommer etter 1 min, men damene er helt ville etter den. Hvorfor? Fordi en større penis tenner damer automatisk mer. De som sier liten er bedre, bare for og ikke tråkke på mannfolk. Har kompiser på 13-14 cm som har blott grovt mobba for str. Anonymkode: 58ebb...91b Det er stygt å mobbe. Og spesielt for noe man ikke kan noe for. De som mobber andre for størrelse på penis bør skamme seg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. august 2022 #1190 Del Skrevet 16. august 2022 Hulderen skrev (43 minutter siden): Jeg mener å huske at den er 14 cm i omkrets. Men det er ikke dette du kategoriserer som tynt? Du skulle ønske den var tynnere? 14cm er ikke uvanlig stort, men større enn mange. Det sies at gjennomsnittet liksom er 12-13. 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. august 2022 #1191 Del Skrevet 16. august 2022 Blåttvann skrev (41 minutter siden): Men det er ikke dette du kategoriserer som tynt? Du skulle ønske den var tynnere? 14cm er ikke uvanlig stort, men større enn mange. Det sies at gjennomsnittet liksom er 12-13. 🤗 For min del kunne den godt ha vært tynnere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1192 Del Skrevet 16. august 2022 Hulderen skrev (3 timer siden): Jeg mener å huske at den er 14 cm i omkrets. Med andre ord, syltynn. Anonymkode: b7cc5...94d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1193 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nytter vel ikke og ha elskov, når dama såvidt kjenner noe med en på 14 cm Anonymkode: 58ebb...91b Vet du at damers vagina er i snitt 10 cm dyp og utvider seg noen cm i snitt i opphisset tilstand. Du kan tydeligvis veldig lite om kvinners anatomi, og det lyser veldig gjennom. Skaff deg litt erfaring og lær deg å holde ut minst 10 min, så ordner deg seg😊 Anonymkode: e2ec6...967 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1194 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Til dere menn som tror at damer fornøyde med 13-14 cm, det er reinspikka tull. Min er 19 cm, og jeg er ELENDIG i senga, kommer etter 1 min, men damene er helt ville etter den. Hvorfor? Fordi en større penis tenner damer automatisk mer. De som sier liten er bedre, bare for og ikke tråkke på mannfolk. Har kompiser på 13-14 cm som har blott grovt mobba for str. Anonymkode: 58ebb...91b Skal bli godt når skolen begynner igjen og barna ikke har så mye tid til surfing på SFO. Anonymkode: 98b95...58c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1195 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med andre ord, syltynn. Anonymkode: b7cc5...94d Min er 15 cm. Helt normal størrelse, synes nå jeg. Anonymkode: 86558...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1196 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vet du at damers vagina er i snitt 10 cm dyp og utvider seg noen cm i snitt i opphisset tilstand. Du kan tydeligvis veldig lite om kvinners anatomi, og det lyser veldig gjennom. Skaff deg litt erfaring og lær deg å holde ut minst 10 min, så ordner deg seg😊 Anonymkode: e2ec6...967 Merkelig hvordan noen damer da lett klarer og få inn 19-20 cm, med en 10 cm dyp vagina. Anonymkode: 369ec...b47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1197 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelig hvordan noen damer da lett klarer og få inn 19-20 cm, med en 10 cm dyp vagina. Anonymkode: 369ec...b47 En vagina er elastisk og kan strekkes og når dama blir opphisset og våt blir den noe dypere. Må huske på at penis måles med å presse linjalen mot skambenet, så reelt sett er bare 16-17 cm inni vagina hvis penis er 20 cm. Ganske naturlig at menns gjennomsnittsstørrelse og kvinner matcher. Møtes derimot to i helt forskjellig ende av skalaen kan det være en dårlig match. Anonymkode: e2ec6...967 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1198 Del Skrevet 17. august 2022 Aldri hatt sex med noen med «for liten» penis.. Derimot hatt sex, eller forsøkt med noen som har for stor…,Bare ubehagelig. Skjønner gutters ekstreme oppheng i egen penisstørrelse 🤦🏼♀️. Kvinner flest kunne ikke brydd seg mindre om den er 14 eller 17 cm liksom. Anonymkode: 530cb...2a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1199 Del Skrevet 17. august 2022 On 8/16/2022 at 2:56 PM, Hulderen said: For min del kunne den godt ha vært tynnere ja. 11,6cm. er snittet på tykkelsen. Min er 17,3cm. I veldig mange tilfeller for tykk. Men kjæresten min digger den😄 Anonymkode: 78ce6...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1200 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 17.40): 11,6cm. er snittet på tykkelsen. Min er 17,3cm. I veldig mange tilfeller for tykk. Men kjæresten min digger den😄 Anonymkode: 78ce6...44c 11,6 cm kan umulig være gjennomsnittlig omkrets. Det er jo mikro. Har selv 15 cm og anser det som ganske vanlig. Anonymkode: 86558...c83 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå