SlemUlv Skrevet 29. juni 2017 #101 Del Skrevet 29. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke tykkest mulig, typ 1.5L colaflaske, men heller ikke for tynn. Ønsket tykkelse er nok over det "vitenskapelige" gjennomsnittet. Blir også for dumt å gi menn skylda for å gi andre menn usikre på størrelsen, når det er først og fremst kvinner som fremhever hvor overlegne store, tykke peniser er. Mindre, tynne peniser blir latterliggjort. Anonymkode: c02eb...234 Feil. om du ser i penistrådene her inne, er det MENN som fremhever hvor viktig det er med store peniser, og vi kvinner som sitter å motsier dere, som blir løgnere ifølge de samme mannfolka. Tykkest mulig er ikke best for de aller fleste kvinner, gjennomsnittlig er best for de fleste kvinner, fordi de er gjennomsnittlige selv. Jeg vil, og jeg vet flere med meg, foretrekker heller litt tynnere en gjennomsnittet, en større.. fordi større fort blir vondt, sårt og da holder man ikke ut like lenge. Og jeg får vaginalorgasme av gjennomsnittlig og mindre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 29. juni 2017 #102 Del Skrevet 29. juni 2017 4 minutter siden, kattepusen skrev: Feil. om du ser i penistrådene her inne, er det MENN som fremhever hvor viktig det er med store peniser, og vi kvinner som sitter å motsier dere, som blir løgnere ifølge de samme mannfolka. Tykkest mulig er ikke best for de aller fleste kvinner, gjennomsnittlig er best for de fleste kvinner, fordi de er gjennomsnittlige selv. Jeg vil, og jeg vet flere med meg, foretrekker heller litt tynnere en gjennomsnittet, en større.. fordi større fort blir vondt, sårt og da holder man ikke ut like lenge. Og jeg får vaginalorgasme av gjennomsnittlig og mindre. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #103 Del Skrevet 29. juni 2017 11 minutter siden, kattepusen skrev: Feil. om du ser i penistrådene her inne, er det MENN som fremhever hvor viktig det er med store peniser, og vi kvinner som sitter å motsier dere, som blir løgnere ifølge de samme mannfolka. Tykkest mulig er ikke best for de aller fleste kvinner, gjennomsnittlig er best for de fleste kvinner, fordi de er gjennomsnittlige selv. Jeg vil, og jeg vet flere med meg, foretrekker heller litt tynnere en gjennomsnittet, en større.. fordi større fort blir vondt, sårt og da holder man ikke ut like lenge. Og jeg får vaginalorgasme av gjennomsnittlig og mindre. Please... Anonymkode: c02eb...234 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2017 #104 Del Skrevet 29. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Please... Anonymkode: c02eb...234 Om du gidder å lese GRUNNEN, så skjønner du hvorfor!! 1-2-3 ferdig fordi jeg er for sår, er ikke gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #105 Del Skrevet 29. juni 2017 8 minutter siden, kattepusen skrev: Om du gidder å lese GRUNNEN, så skjønner du hvorfor!! 1-2-3 ferdig fordi jeg er for sår, er ikke gøy! Den gjennomsnittlige tykkelsen du har erfart er vel 13-14 cm da, gir det litt mer mening kanskje. Anonymkode: c02eb...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #106 Del Skrevet 29. juni 2017 13 minutter siden, kattepusen skrev: Feil. om du ser i penistrådene her inne, er det MENN som fremhever hvor viktig det er med store peniser, og vi kvinner som sitter å motsier dere, som blir løgnere ifølge de samme mannfolka. Min observasjon av alle penistrådene, inkl denne, er at det omtrent kun er du kattepusen, og en eller to andre som motsier dette med viktigheten av store peniser. Jeg tror heller ikke det som man kaller stor, nødvendigvis er snakk om en 25 cm kuk, men en "stor nok" kuk, dvs gjennomsnittet eller over 16-19 cm. Jeg klager ikke om jeg kommer over en på 14 cm , men hadde foretrukket en noe større. Anonymkode: 77edc...c7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #107 Del Skrevet 29. juni 2017 44 minutter siden, kattepusen skrev: NEI! De fleste kvinner vil IKKE ha tykkest mulig penis! Penis KAN faktisk bli FOR tykk! (og for lang som nevnt over). De fleste kvinner er mer en fornøyd med gjennomsnitt eller hakket mindre peniser. Tykkest mulig er det ingen som har sagt man vil ha . Men tykk NOK. Og ja, de fleste kvinner er fornøyd med gjennomsnittlig, men ikke hakket mindre penis, da velger flertallet hakket større, enn hakket mindre, om det er det det står på . Anonymkode: 77edc...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2017 #108 Del Skrevet 29. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min observasjon av alle penistrådene, inkl denne, er at det omtrent kun er du kattepusen, og en eller to andre som motsier dette med viktigheten av store peniser. Jeg tror heller ikke det som man kaller stor, nødvendigvis er snakk om en 25 cm kuk, men en "stor nok" kuk, dvs gjennomsnittet eller over 16-19 cm. Jeg klager ikke om jeg kommer over en på 14 cm , men hadde foretrukket en noe større. Anonymkode: 77edc...c7b Merkelig hvordan kvinnfolk blir lei av å bli kaldt løgnere, og dermed slutter å svare i disse trådene. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den gjennomsnittlige tykkelsen du har erfart er vel 13-14 cm da, gir det litt mer mening kanskje. Anonymkode: c02eb...234 En gjennomsnittlig erigert penis er 14-16 centimeter lang og har en omkrets på 12-13 centimeter. Når jeg sier gjennomsnittet, er det dette jeg snakker om. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tykkest mulig er det ingen som har sagt man vil ha . Men tykk NOK. Og ja, de fleste kvinner er fornøyd med gjennomsnittlig, men ikke hakket mindre penis, da velger flertallet hakket større, enn hakket mindre, om det er det det står på . Anonymkode: 77edc...c7b Jo, er ganske mange mannfolk som mener at tykkest MULIG er viktig. Hva som er tykk NOK varierer fra kvinne til kvinne, da vi er alle forskjellige. Det er DET mange mannfolk ikke ser ut til å skjønne! Ikke alle vil ha 15-19 cm tykk penis. Jeg vil påstå at de fleste vil ha under det, fordi de fleste av oss er gjennomsnittlige. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #109 Del Skrevet 29. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tykkest mulig er det ingen som har sagt man vil ha . Men tykk NOK. Og ja, de fleste kvinner er fornøyd med gjennomsnittlig, men ikke hakket mindre penis, da velger flertallet hakket større, enn hakket mindre, om det er det det står på . Anonymkode: 77edc...c7b Nope. For de fleste står det ikke og faller på om det er hakket større eller mindre enn gjennomsnittet. Anonymkode: 3c347...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #110 Del Skrevet 29. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner er opptatte av peniser i den forstand at det anses som et positivt. Eller standardfrasen: "jeg er vel bare heldig :D" når de har møtt på en mann med stort utstyr. Denne politisk korrekte tanken om at kvinner ikke er opptatt av penisstørrelse er like riktig som at menn ikke bryr seg om kvinners fysiske attributter (rumpe og pupper). De fleste menn vil foretrekke en sprettrumpe og faste pupper. Så den der greia om at kvinner ikke er opptatt av det er bare tull. Anonymkode: d146d...b75 Jaggu godt for de fleste kvinner at de fleste menn er sånn, å ikke kresene som meg. For jeg foretrekker blonde,blå øyde kvinner over 1,75 med strøkene proposjoner,, rumpe og lår behøver ikke være så forbanna faste men det skal stå i stil til kroppen og hoftene... hofter er veldig viktig,, klesstil musikksmak "kulhet" sjef i venninde gjengen, hun må være litt sånn California skate/surf Babe liksom men gjerne norsk, da de fleste amerikanere høres rare og cheeasy ut... bla bla bla NATTA Anonymkode: afb95...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 29. juni 2017 #111 Del Skrevet 29. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min observasjon av alle penistrådene, inkl denne, er at det omtrent kun er du kattepusen, og en eller to andre som motsier dette med viktigheten av store peniser. Jeg tror heller ikke det som man kaller stor, nødvendigvis er snakk om en 25 cm kuk, men en "stor nok" kuk, dvs gjennomsnittet eller over 16-19 cm. Jeg klager ikke om jeg kommer over en på 14 cm , men hadde foretrukket en noe større. Anonymkode: 77edc...c7b Da håper jeg de som er usikre på størrelsen sin er flinkere til å telle enn deg. Jeg ville tatt en mindre om jeg måtte velge. Lettere å ta en kjapp en og mindre sannsynlighet for at jeg blir bunnet. Men det er meg. Kan ikke snakke for alle, noe du heller ikke kan. Men jeg velger mann og ikke penis. Så i bunn og grunn er penisstørrelsen helt irrelevant for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #112 Del Skrevet 29. juni 2017 19 minutter siden, kattepusen skrev: En gjennomsnittlig erigert penis er 14-16 centimeter lang og har en omkrets på 12-13 centimeter. Er du under 12 cm i omkrets er det nok en skuffelse, dessverre. Bør helst være 13 eller større. Anonymkode: c02eb...234 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2017 #113 Del Skrevet 29. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du under 12 cm i omkrets er det nok en skuffelse, dessverre. Bør helst være 13 eller større. Anonymkode: c02eb...234 Jeg ser du skriver det, jeg (og flere med meg) er ikke enig med deg. Det er viktigere at du vet å bruke det du har, en å være tykkest mulig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #114 Del Skrevet 29. juni 2017 18 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg ser du skriver det, jeg (og flere med meg) er ikke enig med deg. Det er viktigere at du vet å bruke det du har, en å være tykkest mulig. Å være over 13 cm er ikke å være tykkest mulig... Anonymkode: c02eb...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #115 Del Skrevet 29. juni 2017 24 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg vil påstå at de fleste vil ha under det, fordi de fleste av oss er gjennomsnittlige. Her kommer du jo med den nedrakking di igjen, med at kvinner som foretrekker penis større en gjennomsnittet må ha vid vagina. Det har jo ikke noe med det å gjøre, det har med hvor mye friksjon man syntes er godt. Noen foretrekker kanskje en pencil-dick som sklir ubemerket inn og ut av fitta, mens vi andre foretrekker at vi faktisk kjenner noe som trenger seg inn og sprenger litt. Vagina brukes jo som en fødekanal for svære unger, så i den forstand så kan jo alle bli "vide" om det blir nok press gjennom den. Men etterpå trekker den seg jo sammen igjen. Husker den nedrakkinga du hadde i en annen penistråd der du omtalte alle som foretrak HELLER større, enn mindre (som IKKE er synonymt med så stor / tykk som overhodet mulig) som "sizequeens" som skjellsord. 6 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg ser du skriver det, jeg (og flere med meg) er ikke enig med deg. Det er viktigere at du vet å bruke det du har, en å være tykkest mulig. Det er ikke meg du svarer der, men JA vi alle har sett at du ikke er enig med at kvinner er opptatt av penisstørrelse! Hvorfor MÅ du kapre hver eneste penistråd med 20+++ innlegg om det?? Er jo nettopp det intense behovet ditt til å ta mest plass i penistråder og si gang på gang på gang at alle som er opptatt av penisstørrelse kun er menn og at kvinner som bryr seg om det er sizequeens som gjør at alle kvinnene som er opptatt av penisstørrelse ikke gidder å delta i penistrådene lenger, for du skal presse på med den mikropenis propagandaen din hver gang, og rakke ned på alle som har annen mening enn deg. Det ER sant at flertallet kvinner er opptatt av penisstørrelse, det er jo du også i den forstand, som er så opptatt av at liten er best. Klarer du virkelig ikke la en eneste post som ikke har samme mening som deg, stå i fred? Du MÅ quote alle og rakke ned på vedkommende som skriver de? Kan ikke alle bare innse at JA noen kvinner liker gjennomsnittlig, JA noen kvinner liker større, JA et fåtall liker mindre, og JA ALLE har snakket om eller tenkt på størrelse gjennom livet sitt enten den ene eller andre veien. Og JA alle her både menn og kvinner sier at det såklart er viktigere å vite hvordan man skal bruke pikken(eller andre ting som fingre og munn eller leketøy) enn hvordan størrelsen på den er ! Anonymkode: 77edc...c7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2017 #116 Del Skrevet 29. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her kommer du jo med den nedrakking di igjen, med at kvinner som foretrekker penis større en gjennomsnittet må ha vid vagina. Det har jo ikke noe med det å gjøre, det har med hvor mye friksjon man syntes er godt. Noen foretrekker kanskje en pencil-dick som sklir ubemerket inn og ut av fitta, mens vi andre foretrekker at vi faktisk kjenner noe som trenger seg inn og sprenger litt. Vagina brukes jo som en fødekanal for svære unger, så i den forstand så kan jo alle bli "vide" om det blir nok press gjennom den. Men etterpå trekker den seg jo sammen igjen. Husker den nedrakkinga du hadde i en annen penistråd der du omtalte alle som foretrak HELLER større, enn mindre (som IKKE er synonymt med så stor / tykk som overhodet mulig) som "sizequeens" som skjellsord. Det er ikke meg du svarer der, men JA vi alle har sett at du ikke er enig med at kvinner er opptatt av penisstørrelse! Hvorfor MÅ du kapre hver eneste penistråd med 20+++ innlegg om det?? Er jo nettopp det intense behovet ditt til å ta mest plass i penistråder og si gang på gang på gang at alle som er opptatt av penisstørrelse kun er menn og at kvinner som bryr seg om det er sizequeens som gjør at alle kvinnene som er opptatt av penisstørrelse ikke gidder å delta i penistrådene lenger, for du skal presse på med den mikropenis propagandaen din hver gang, og rakke ned på alle som har annen mening enn deg. Det ER sant at flertallet kvinner er opptatt av penisstørrelse, det er jo du også i den forstand, som er så opptatt av at liten er best. Klarer du virkelig ikke la en eneste post som ikke har samme mening som deg, stå i fred? Du MÅ quote alle og rakke ned på vedkommende som skriver de? Kan ikke alle bare innse at JA noen kvinner liker gjennomsnittlig, JA noen kvinner liker større, JA et fåtall liker mindre, og JA ALLE har snakket om eller tenkt på størrelse gjennom livet sitt enten den ene eller andre veien. Og JA alle her både menn og kvinner sier at det såklart er viktigere å vite hvordan man skal bruke pikken(eller andre ting som fingre og munn eller leketøy) enn hvordan størrelsen på den er ! Anonymkode: 77edc...c7b Nedrakking? Vid vagina? What? hvor får du det fra? bare fordi man ikke har gjennomsnittlig vagina, betyr ikke det at man er vid, bare at man er større en gjennomsnittet. Og nei, jeg har ikke kaldt folk som foretrekker gjennomsnittlig eller litt større som sizequeens, og heller aldri brukt det som et skjellsord. At du har lest det sånn, ligger på deg og ikke meg. Sitat The term size queen is slang for a person, usually a gay male, who prefers their sexual partner(s) to have a larger-than-average penis. A size queen may use penis size as a major or single factor in determining a suitable partner' A person who has sexual relations exclusively with guys who have large penises. Jeg er aktiv i disse trådene, fordi mannfolk ikke ser ut til å skjønne at kvinner er forskjellige. Da må det repeteres til det kjedsommelige, også får de kalle meg løgner så mye de vil. Jeg har heller aldri kommet med "micropenis" propaganda.. Men igjen, når mannfolk gang på gang skal fortelle alle at "alle kvinner vil ha tykkest og størst mulig penis, og gjennomsnittet er ikke godt nok" så må de rettes på, gang på gang. Kanskje noen med gjennomsnittlig penis faktisk tror på oss til slutt, og IKKE er redd for å ha sex, det hadde vært en seier det. Tenk så fint, om bare EN Mann/gutt hadde lest innleggene mine (andre som mener det samme som meg), og ikke lengre vært bekymret for at penisen dems er for liten, fordi den ligger på gjennomsnitt. Tenk så fint, om innleggene mine bare hadde hjulpet EN ut av redselen sin.. Så, vær så snill og ikke les mer i innleggene en jeg skriver, jeg skriver det jeg mener. verken mer eller mindre. Jeg har vel heller aldri sagt at jeg syns liten er best. Jeg sier at jeg har fått orgasme av en som er mindre en gjennomsnittet. Og at de som er over gjennomsnittet gjerne gjør vondt, FOR MEG! Så om jeg MÅTTE velge mellom større en gjennomsnittet, og mindre en gjennomsnittet, hadde jeg valgt mindre. Sånn at sexen kunne vare lengre for meg, uten at jeg blir sår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 29. juni 2017 #117 Del Skrevet 29. juni 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du under 12 cm i omkrets er det nok en skuffelse, dessverre. Bør helst være 13 eller større. Anonymkode: c02eb...234 Hvem er det som sier det? Kvinner du har ligget med? Deg selv? Kompiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #118 Del Skrevet 29. juni 2017 17 minutter siden, Blablab skrev: Hvem er det som sier det? Kvinner du har ligget med? Deg selv? Kompiser? Altså, det har kommet ganske tydelig frem at tykkelse er viktigere enn lengde når spørsmålet om størrelse har blitt stilt. Det er også noe som de fleste kvinner ser ut til å stille seg bak, at tykkelsen er viktigere og noe som gir mer nytelse. Hvis du finner fram et målebånd og lager en omkrets på 12 eller mindre vil du nok se at dette er for lite. Kvinner flest vil nok ha noe tykkere, ja. Anonymkode: c02eb...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #119 Del Skrevet 30. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja haha men finger som kan bøyes mot g punktet kan IKKE! sammenlignes med en rett penis (evn gjenstand) som ikke kan bøyes på den måten. Det sier seg jo selv! En finger bøyer man jo bare rett opp til g punktet enkelt og greit. Men peniser kan ikke knekkes i slike vinkler. Penis kan treffe g punktet ved støt i enkelte posisjoner om man får den inn i riktig vinkel, men en stor /tykk nok penis vil jo være nærmere g punktet til enhver tid og skubbe borti i all bevegelsen, og dermed større sjanse for å stimulere punktet nok til en orgasme, i motsetning til en liten/tynn penis, som i bestefall bare vil treffe bortpå et brøkdelssekund i et eller tre heldige støt i heldig vinkel/stilling. Anonymkode: 77edc...c7b Her tydeliggjorde du jo åpenbart at du ikke vet hvor g-punktet ligger. Du og andre menn med deg nekter å godta at det er menn som er mest opptatt av penisstørrelse og ikke kvinner. Det er jo i overvekt menn som kommenterer at det har mye å si her inne. Jeg bli nysgjerrig, er det for å prøve å jekke ned andre menn eller hvorfor gjør dere det? Kanskje det er for å gi menn med liten penis god selvtillit sånn at dere selv får større sjanse på damene? Jeg vet ikke. Klarer du å forklare hvorfor du er så opptatt av å fornekte det kvinner faktisk sier? Man skulle jo tro at du hadde mer enn nok andre gode kvaliteter enn at du må "vinne" kun basert på gigapikken din. Anonymkode: 54e35...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #120 Del Skrevet 30. juni 2017 34 minutter siden, kattepusen skrev: Nedrakking? Vid vagina? What? hvor får du det fra? bare fordi man ikke har gjennomsnittlig vagina, betyr ikke det at man er vid, bare at man er større en gjennomsnittet. Og nei, jeg har ikke kaldt folk som foretrekker gjennomsnittlig eller litt større som sizequeens, og heller aldri brukt det som et skjellsord. Jeg er aktiv i disse trådene, fordi mannfolk ikke ser ut til å skjønne at kvinner er forskjellige. Da må det repeteres til det kjedsommelige Kanskje noen med gjennomsnittlig penis faktisk tror på oss til slutt, og IKKE er redd for å ha sex, det hadde vært en seier det. Du skriver det jo igjen. At de som liker større enn gjennomsnittlig penis må ha større vagina enn gjennomsnittet. Du har ikke tenkt på at de som liker større pikk liker å kjenne pikken litt bedre da? Jeg liker sex som gjør diggvondt, en som presser mer i inngangen og veggene mine. For alt du vet kan det hende jeg har kjempe trang og liten vagina fordet. Finnes det egentlig noe gjennomsnittsvagina? Neppe, for vagina forandrer seg etter hvor man er i menssyklus, så en kan være trangere den ene uka og litt større den neste. Det finnes heller ingen omkretsmåling innvendig slik det finnes på penisomkretsmåling, så du kan strengt talt ikke uttale deg om noe gjennomsnittsvagina. Og jo, du har i flere tråder slengt fra deg ordet sizequeens om damer som liker gjennomsnittlig og større pikk. Det er bare fint at mennene som oppretter disse trådene får svar fra alle type kvinner med forskjellige preferanser, men du er ikke bare aktiv i trådene, du repeterer, som du selv sier - og kaprer trådene. Det holder å skrive ditt syn på saken i én post, også gi rom til andre kvinner og svar, og ikke hver eneste gang noen (menn eller kvinner) skriver i mot akuratt ditt syn blande deg og kverulere i mot fordi du er liksom den som vet best og har mest myndighet og kjenner alle kvinner og kan tale på vegne av de. Det er en veldig barnslig og irriterende bidragsmåte når du alltid skal diskutere og rakke ned på andre. Det er synd om noen med gjennomsnittlig penisstørrelse er redd for å ha sex, sånn skal det ikke være, og det har de ingen grunn til. Ingen uansett størrelse bør være redd for å ha sex, men kvinner må jo få være ærlige å si at størrelsen faktisk betyr noe, men størrelsen har sjeldent alt å si siden det jo er normalt å bruke fingre og munn uansett. Forsåvidt tror jeg det er flere kvinner som er redde for å ha sex pga kroppspress enn menn, men det er jo en helt annen diskusjon. Anonymkode: 77edc...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå