AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1161 Del Skrevet 16. august 2022 1 min. Da har du et kjedelig sexliv. Det er ikke noe god sex når mannen kommer fort. Sex er kos, nyte, beføle, ta på. Å peise på som en kanin er ikke god sex. Det er bare tøm og røm. Så nei du mister! Jeg vil heller ha langdryg kosemose sex med en på 13 cm enn en stor jukkmukk maskin som er over på 1 min. Er ikke noooe elskov i det. Ja til elskov. Nei til tømmestasjon!!! Anonymkode: 95034...bf7 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1162 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja til elskov Nytter vel ikke og ha elskov, når dama såvidt kjenner noe med en på 14 cm Anonymkode: 58ebb...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1163 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nytter vel ikke og ha elskov, når dama såvidt kjenner noe med en på 14 cm Anonymkode: 58ebb...91b For du vet hva damer kjenner? 😏🙄😶😑 Anonymkode: 95034...bf7 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1164 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nytter vel ikke og ha elskov, når dama såvidt kjenner noe med en på 14 cm Anonymkode: 58ebb...91b Du har dessverre feiloppfattet litt, ikke overraskende, hva damer føler der nede fra en penis. Du vet ingenting om kvinnekropper, skjønner vi jo ut i fra hva du skriver her. En kvinnes skjede har kun følelser og nerver i de ytterste 5 cm innover i inngangen til skjeden. Lenger inn enn det føler ikke en kvinne noe. Det vi damer derimot føler, og som er mest behagelig, er tykkelsen på penis. Lengden betyr lite, det er altså tykkelsen vi kjenner (og nyter). Så om penis er lang og tynn, hjelper det lite. Kort og tykk, ja takk, det blir digg! Anonymkode: f6578...180 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1165 Del Skrevet 16. august 2022 Lengden betyr lite, en tjue centimeter blyant er ikke noe å trakte etter. En småtjukk på 12 cm, derimot…. Forunderlig at ts tror han vet mer om hva kvinner vil ha enn hva kvinner selv sier de vil ha. En sjølgod, mansplainende fem-jukks-type er ikke noe for de aller fleste av oss. Anonymkode: 7895a...64c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1166 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lengden betyr lite, en tjue centimeter blyant er ikke noe å trakte etter. En småtjukk på 12 cm, derimot…. Forunderlig at ts tror han vet mer om hva kvinner vil ha enn hva kvinner selv sier de vil ha. En sjølgod, mansplainende fem-jukks-type er ikke noe for de aller fleste av oss. Anonymkode: 7895a...64c Men en tykk en på 19 cm 👍 Anonymkode: 58ebb...91b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlcosAnal Skrevet 16. august 2022 #1167 Del Skrevet 16. august 2022 jeg tenner på tanken av at en venninne av meg ler av at jeg har liten tiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1168 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men en tykk en på 19 cm 👍 Anonymkode: 58ebb...91b Nei, ikke når den sitter på en som deg. Anonymkode: 7895a...64c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1169 Del Skrevet 16. august 2022 Nå er det på tide at skoleferien slutter. Anonymkode: b7ff1...b26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1170 Del Skrevet 16. august 2022 Troll eller ikke. Alle er vi jo forskjellige, og det er helt okei. Tenker jeg. Eksempel: En fyr jeg hadde et "hekt" med hadde en noe mindre penis, tipper12 ish, cm og ikke spes tykk heller. Men herregud for et begjær. Det var helt vilt. Og jeg tar meg i å ville tilbake til å ha sex med han. Vi hadde jevnlig sex over en periode. En fyr jeg nettopp har vært i et kjæresteforhold med hadde 17 cm og tykkere enn gj.snitt (har ikke målt da). Jeg tente sykt på han pga størrelsen på penis. Men han hadde ikke noen fantasier og var 'kjedelig' i senga. Kanskje han trodde at en stor penis var nok. -han var lat med forspill og var lite erotisk av seg. Anonymkode: 25c69...c0d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1171 Del Skrevet 16. august 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Er sant. Så får du fortsette og gi mannfolk falske forhåpninger. Anonymkode: 58ebb...91b Jeg er mann. Er enig i at det teller. Det er måten du skriver førsteposten på som avslører deg som troll. Anonymkode: a953f...8aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. august 2022 #1172 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har dessverre feiloppfattet litt, ikke overraskende, hva damer føler der nede fra en penis. Du vet ingenting om kvinnekropper, skjønner vi jo ut i fra hva du skriver her. En kvinnes skjede har kun følelser og nerver i de ytterste 5 cm innover i inngangen til skjeden. Lenger inn enn det føler ikke en kvinne noe. Det vi damer derimot føler, og som er mest behagelig, er tykkelsen på penis. Lengden betyr lite, det er altså tykkelsen vi kjenner (og nyter). Så om penis er lang og tynn, hjelper det lite. Kort og tykk, ja takk, det blir digg! Anonymkode: f6578...180 Snakk for deg selv, jeg kjenner mye hele veien inn. Ekstra deilig er det å stimulere livmorhalstappen, den er ekstremt følsom hos meg. Det betyr ikke at jeg trenger 20cm pikk, men det betyr at det du sier om at kvinner ikke har verver mer enn 5cm inn i skjeden heller ikke er sant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1173 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Til dere menn som tror at damer fornøyde med 13-14 cm, det er reinspikka tull. Min er 19 cm, og jeg er ELENDIG i senga, kommer etter 1 min, men damene er helt ville etter den. Hvorfor? Fordi en større penis tenner damer automatisk mer. De som sier liten er bedre, bare for og ikke tråkke på mannfolk. Har kompiser på 13-14 cm som har blott grovt mobba for str. Anonymkode: 58ebb...91b Ville heller hatt en penis på 14 cm hengende på en gutt som ikke er elendig i senga enn deg. Men jeg vet jo ikke hva jeg snakker om, siden du har svaret på hva alle damer liker. Anonymkode: 163f2...0ee 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1174 Del Skrevet 16. august 2022 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Snakk for deg selv, jeg kjenner mye hele veien inn. Ekstra deilig er det å stimulere livmorhalstappen, den er ekstremt følsom hos meg. Det betyr ikke at jeg trenger 20cm pikk, men det betyr at det du sier om at kvinner ikke har verver mer enn 5cm inn i skjeden heller ikke er sant. Hæ? Å fy.... kommer penis borti livmorhalstappen hos meg, får jeg skikkelig smertefulle kramper. Har faktisk hendt at jeg har spydd av smerten. Hvordan en kvinne kan synes det er "stimulerende" er ubegripelig for meg! Men ok. Smak og behag, vi kvinner er vel forskjellige når det kommer til livmorshalstapper! Anonymkode: f6578...180 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1175 Del Skrevet 16. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hæ? Å fy.... kommer penis borti livmorhalstappen hos meg, får jeg skikkelig smertefulle kramper. Har faktisk hendt at jeg har spydd av smerten. Hvordan en kvinne kan synes det er "stimulerende" er ubegripelig for meg! Men ok. Smak og behag, vi kvinner er vel forskjellige når det kommer til livmorshalstapper! Anonymkode: f6578...180 Ikke si at kvinner er forskjellige. Det ødelegger virkelighetsbildet til TS. Anonymkode: a953f...8aa 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 16. august 2022 #1176 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Til dere menn som tror at damer fornøyde med 13-14 cm, det er reinspikka tull. Min er 19 cm, og jeg er ELENDIG i senga, kommer etter 1 min, men damene er helt ville etter den. Hvorfor? Fordi en større penis tenner damer automatisk mer. De som sier liten er bedre, bare for og ikke tråkke på mannfolk. Har kompiser på 13-14 cm som har blott grovt mobba for str. Anonymkode: 58ebb...91b Jeg tar heller en på 13-14 cm som vet hva han holder på med i senga enn deg. Du virker som en umoden 16-åring som ikke aner hva sex dreier seg om. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. august 2022 #1177 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Å fy.... kommer penis borti livmorhalstappen hos meg, får jeg skikkelig smertefulle kramper. Har faktisk hendt at jeg har spydd av smerten. Hvordan en kvinne kan synes det er "stimulerende" er ubegripelig for meg! Men ok. Smak og behag, vi kvinner er vel forskjellige når det kommer til livmorshalstapper! Anonymkode: f6578...180 Det gjør sykt vondt når penis kommer rett på den, men i stillinger der penis glir forbi og på siden av den så er det jo bare sykt deilig. F.eks må jeg alltid bøye ryggen i en spesiell vinkel i doggy når jeg har sex med mannen, for ellers treffer han rett på og jeg får de sterke smertene du snakker om. Men bøyer jeg ryggen riktig så kommer jeg med én gang. Nettopp fordi at det som var vondt nå gjør tilsvarende godt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. august 2022 #1178 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har dessverre feiloppfattet litt, ikke overraskende, hva damer føler der nede fra en penis. Du vet ingenting om kvinnekropper, skjønner vi jo ut i fra hva du skriver her. En kvinnes skjede har kun følelser og nerver i de ytterste 5 cm innover i inngangen til skjeden. Lenger inn enn det føler ikke en kvinne noe. Det vi damer derimot føler, og som er mest behagelig, er tykkelsen på penis. Lengden betyr lite, det er altså tykkelsen vi kjenner (og nyter). Så om penis er lang og tynn, hjelper det lite. Kort og tykk, ja takk, det blir digg! Anonymkode: f6578...180 Vel, du har ikke kunnskap om alle kvinner, og er ikke talsperson for alle kvinner. Jeg har følelse innover i hele skjeden. Så lengde har betydning. Lengde er viktigere en tykkelse. Det vil si, det er viktigere at en penis ikke er for tykk, enn at den er lang. En tykk penis er vanskeligere å knipe rundt, og det er knipingen som gir meg orgasme. Så idealstørrelsen for meg er en lang og tynn penis. Men heller kort og tynn enn lang og tykk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1179 Del Skrevet 16. august 2022 Om man har en skikkelig svær penis så er det kanskje større mulighet for å treffe de "riktige" punktene. Så det stemmer sikkert at stor penis = bra. Selv om jeg aldri har prøvd en sånn en. 🤷♀️ De beste orgasmene hadde jeg derimot med han fyren med den minste penisen. Masse, masse orgasmer på rekke og rad. Selv om den var liten, så var den veldig hard, og traff akkurat der den skulle. Men den beste SEXEN derimot, hadde jeg med en mann med helt alminnelig penis. Det var ikke alltid jeg klarte å få orgasme, for det er noe jeg alltid har slitt med, men nytelsen, begjæret, sensualiteten... var fra en annen verden. Tror mange menn misforstår hva bra sex er for en kvinne. De tror alt handler om selve orgasmen. Men det skal jeg love deg at den ikke gjør. Anonymkode: 6a834...9be 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1180 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Til dere menn som tror at damer fornøyde med 13-14 cm, det er reinspikka tull. Min er 19 cm, og jeg er ELENDIG i senga, kommer etter 1 min, men damene er helt ville etter den. Hvorfor? Fordi en større penis tenner damer automatisk mer. De som sier liten er bedre, bare for og ikke tråkke på mannfolk. Har kompiser på 13-14 cm som har blott grovt mobba for str. Anonymkode: 58ebb...91b I det sekundet en mann tar frem målebåndet så tenker jeg at han samtidig bekrefter all sin usikkerhet.. Er en mann som har rundet 45 år, ikke en gang har jeg målt penis, verken i lengde, volum, tykkelse eller diameter. Og ikke kommer jeg til å gjøre det noen gang. Men nå stiller det seg kanskje annerledes for meg siden damene jeg vært så heldig å få til sengs de ender opp med å få spasmer under orgasmene sine. Og det er godt nok bevis for meg at penis og jeg gjør jobben godt nok. Anonymkode: e7cf4...5e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå