Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 19.52):

Dette svaret ♥️

Du har jo løsningen på dette med størrelse. 

Takk.

Anonymkode: 5095f...190

Bare hyggelig😊 Viktig å være resultatorientert. De mennene som ikke vil bruke penishylse for å tilfredsstille dama på kåte dager må være usikker på seg selv. Er man trygg på seg selv er man ikke redd for å bruke leketøy for å tilfredsstille dama enten man har stor eller liten. 

Tror mange menn hadde vunnet på å bare tørre å slippe seg løs å slutte å tenke på størrelsen og heller være mere opptatt av hva som er deilig for dama😊

Anonymkode: e2ec6...967

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bare hyggelig😊 Viktig å være resultatorientert. De mennene som ikke vil bruke penishylse for å tilfredsstille dama på kåte dager må være usikker på seg selv. Er man trygg på seg selv er man ikke redd for å bruke leketøy for å tilfredsstille dama enten man har stor eller liten. 

Tror mange menn hadde vunnet på å bare tørre å slippe seg løs å slutte å tenke på størrelsen og heller være mere opptatt av hva som er deilig for dama😊

Hvilken modell/merke har du erfaring med, og kan anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har prøvd en del fra sonos. Sonos nr 17 er den jeg bruker nå. Viktig å bruke en som stemmer overens med innvendige mål i forhold til penis. Har 18/19 cm i lengde så er langt fra alle som passer størrelsen selv om de fleste er strekkbare. Har du mellom 17-20 cm i lengde passer denne bra. 

Med denne på går jeg fra 14,5-15 cm i omkrets til 19 cm i omkrets. Perfekt for kåte dager med lange forspill.

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/sono-no.-17-penisforlenger-sort/

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har prøvd en del fra sonos. Sonos nr 17 er den jeg bruker nå. Viktig å bruke en som stemmer overens med innvendige mål i forhold til penis. Har 18/19 cm i lengde så er langt fra alle som passer størrelsen selv om de fleste er strekkbare. Har du mellom 17-20 cm i lengde passer denne bra. 

Med denne på går jeg fra 14,5-15 cm i omkrets til 19 cm i omkrets. Perfekt for kåte dager med lange forspill.

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/sono-no.-17-penisforlenger-sort/

Er lenger og tykkere. Trenger ikke lenger, tenker tykkere vil være mest adekvat.

Prøvd andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor penis. Synes peniser er vakre. Og deilige. Stor fordi den fyller opp bra, men mindre er deilige de også. Mannen den sitter på, er alltid viktigst.

Anonymkode: 1b219...d0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 8.53):

Jeg vil anbefale sleeves fra Blissfull Creations. Den innvendige størrelsen tilpasses dine mål, og det finnes mange forskjellige modeller i forskjellig form og størrelse. Men de er ganske dyre, særlig siden de må sendes fra USA.
https://www.etsy.com/no-en/shop/BlissfullcreationsUS

Anonymkode: b9b88...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 30 sider, i henhold til KG standarder begynner emnet å fortjene egen humortråd.

La meg tjuvstarte..

pr.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegern Puahate skrev (11 minutter siden):

Snart 30 sider, i henhold til KG standarder begynner emnet å fortjene egen humortråd.

La meg tjuvstarte..

pr.jpg

image.gif.dae4a938cfcc1d819de4cb124e855084.gif

Anonymkode: 6a538...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere menn som tror at damer fornøyde med 13-14 cm, det er reinspikka tull. Min er 19 cm, og jeg er ELENDIG i senga, kommer etter 1 min, men damene er helt ville etter den. Hvorfor? Fordi en større penis tenner damer automatisk mer.

De som sier liten er bedre, bare for og ikke tråkke på mannfolk. Har kompiser på 13-14 cm som har blott grovt mobba for str.

Anonymkode: 58ebb...91b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har da vi kvinner forskjellig størrelse på vagina, sånn som dere har forskjellig størrelse på penis.

Og jeg vil helt klart ha en på 14 cm, og ikke en på 19 cm. Det blir for stort og ubehagelig for meg. En mann jeg datet, hadde stor, og vi klarte ikke å få den inn. Med andre med stor så blir det smertefullt.

Anonymkode: bd72b...a09

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går menn seriøst rundt og måler penisen sin og opplyser det tallet til kompisene sine? Er det mulig å bli mer selvopptatte av den dingsen som dingler foran skrittet? 🙄

Hvis du kommer etter ett minutt, er jeg rimelig sikker på at du ikke får noen gang nummer to med damene. De fleste takker vel for seg, uansett størrelsen på penis, etter en sånn kjip opplevelse.

Anonymkode: f6578...180

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men nå har da vi kvinner forskjellig størrelse på vagina, sånn som dere har forskjellig størrelse på penis.

Og jeg vil helt klart ha en på 14 cm, og ikke en på 19 cm. Det blir for stort og ubehagelig for meg. En mann jeg datet, hadde stor, og vi klarte ikke å få den inn. Med andre med stor så blir det smertefullt.

Anonymkode: bd72b...a09

14 cm er jo så lite. Og dere må ha spesifikke stillinger så den ikle faller ut, og kjennes mindre.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Troll.

Anonymkode: a953f...8aa

Er sant.

Så får du fortsette og gi mannfolk falske forhåpninger.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

14 cm er jo så lite. Og dere må ha spesifikke stillinger så den ikle faller ut, og kjennes mindre.

Du shamer menn med normal penisstørrelse? Jeg er helt enig med hun du svarte.

Anonymkode: 0d5a0...2d3

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skryte i den store penistråden i stedet for å opprette en egen, kjeeeeedelig en...?!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...