Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Penisstørrelse betyr ingenting inntil du har truffet en med liten penis. Da skjønner du at det betyr noe...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
marykay skrev (14 timer siden):

Penisstørrelse betyr ingenting inntil du har truffet en med liten penis. Da skjønner du at det betyr noe...

Jeg vil si motsatt. Størrelse betyr ingen ting inntil du treffer en med for stor🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 530cb...2a5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
marykay skrev (16 timer siden):

Samme gjelder vagina som enten er for liten/trang eller for stor/vid. Alt er relativt. Er man trang og har kort vagina vil en mindre penis være å foretrekke. Har man stor penis er stor og vid vagina best. 

Anonymkode: e2ec6...967

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samme gjelder vagina som enten er for liten/trang eller for stor/vid. Alt er relativt. Er man trang og har kort vagina vil en mindre penis være å foretrekke. Har man stor penis er stor og vid vagina best. 

Den følelsen av å ha vært lenge med en mann med uvanlig tjukk og lang, og tenke om hvordan det går å møte en med mindre, om dette forholdet ender. 

Anonymkode: 5095f...190

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den følelsen av å ha vært lenge med en mann med uvanlig tjukk og lang, og tenke om hvordan det går å møte en med mindre, om dette forholdet ender. 

Mange menn bruker penishylse. Får du ny mann med mindre enn exen må dere skaffe dere penishylse. Selv mange med stor bruker det. Mange menn syns det er deilig å fylle opp en vagina enten det er med dildo, fisting eller andre leketøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, hvordan måles egentlig dette på ærlig vis.... 

Erigert lengde: over, under, på siden og hvor er starten ...?.. Varierer jo også ganske mye på hvor stiv og lang en erigert penis er utifra grad av opphisselse.....

Tykkelse på skaftet?penishode? 

Virkelig god at dette ikke måles på helsestasjon og legeundersøkelse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp penis er også veldig varierende fra Micro badetiss til veldig slapp til halvtstiv. Er dette egentlig noe mindre interessant og liker kvinner å leke med eller se på ikkeerigerte peniser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mann1977 skrev (1 time siden):

Slapp penis er også veldig varierende fra Micro badetiss til veldig slapp til halvtstiv. Er dette egentlig noe mindre interessant og liker kvinner å leke med eller se på ikkeerigerte peniser?

Jeg er ikke interessert i å se  eller tenke på en penis med mindre den tilhører den jeg skal ha sex med der og da .

Peniser er stygge å se på i utgangspunktet , så om den er slapp eller stiv spiller ingen trille..

Hvor mange tråder skal dere skrive  dere menn? DEt er kun DERE som er opptatt av tissefanten deres.

Anonymkode: 60ee3...914

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er ikke interessert i å se  eller tenke på en penis med mindre den tilhører den jeg skal ha sex med der og da .

Peniser er stygge å se på i utgangspunktet , så om den er slapp eller stiv spiller ingen trille..

Hvor mange tråder skal dere skrive  dere menn? DEt er kun DERE som er opptatt av tissefanten deres.

Anonymkode: 60ee3...914

Nettopp helt enig med deg bortsett fra at jeg ikke tror på deg at peniser er stygge for deg. Uinteressant er størrelsen iallefall. Dette var virkelig ment som en spøk og ironi til hele temaet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mange menn bruker penishylse. Får du ny mann med mindre enn exen må dere skaffe dere penishylse. Selv mange med stor bruker det. Mange menn syns det er deilig å fylle opp en vagina enten det er med dildo, fisting eller andre leketøy. 

Dette svaret ♥️

Du har jo løsningen på dette med størrelse. 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mann1977 skrev (6 timer siden):

Er dette egentlig noe mindre interessant og liker kvinner å leke med eller se på ikkeerigerte peniser?

Skal ikke svare for andre en meg selv, men peniser generelt er lite interessant 🤷🏼‍♀️
Om den er erigert eller ikke spiller særdeles liten rolle utover når man skal ha samleie.

Er ikke sånn at penis er helten og alle kvinner bare elsker peniser og hvordan de ser ut liksom 🤦🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mann1977 skrev (4 timer siden):

Nettopp helt enig med deg bortsett fra at jeg ikke tror på deg at peniser er stygge for deg. 🙂

En penis er noe av det minst estetiske på en kropp 😂. Man kan si mye forskjellige om peniser, men at den er «fin» er ikke en av dem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Typisk db "journalistikk" 😂

Hvem er betaler for det søppelet?

Anonymkode: f2493...113

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm er ikke peniser det styggeste om minst interessante  kvinnene ser på en mann? Ref penisdiskusjoner her på kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Mann1977 skrev (På 3.8.2022 den 1.29):

Hmmmmmm er ikke peniser det styggeste om minst interessante  kvinnene ser på en mann? Ref penisdiskusjoner her på kg?

Her er det ingen svar. Tenk om noen hadde skrevet at vagina er null interessant og kun interessant dersom en skal lage barn? da tror jeg nok kvinnene hadde protestert....

Anonymkode: 1af23...3fe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal ikke si at en penis er direkte stygg, men den er i hvert fall ikke pen.

En penis er mer komisk og underlig 🤷🏼‍♀️

Hvorfor dette opphenget i hva kvinner syntes om penis sitt utseende?

Det er ikke sånn at alle kvinner syntes penis er så forbanna viktig og spennende liksom🤦🏼‍♀️. Penis er ikke helten.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skal ikke si at en penis er direkte stygg, men den er i hvert fall ikke pen.

En penis er mer komisk og underlig 🤷🏼‍♀️

Hvorfor dette opphenget i hva kvinner syntes om penis sitt utseende?

Det er ikke sånn at alle kvinner syntes penis er så forbanna viktig og spennende liksom🤦🏼‍♀️. Penis er ikke helten.

Enig

Det jeg mener er at vi både vagina og penis er underlige, rart og noen vil si stygg, men å gå rundt å lære hverandre at penis er stygg og alle vaginaer er pene slik de er og helt unike, noe også peniser og sånn sett rart fokus. Ja, kvinner har nok ett bedre fokus på hele mennesket enn de fleste menn(gutter). Som sagt jeg mener alle skal være fornøyd med seg selv og det som er mellom benene også. Hele mennesket er flott! 

Anonymkode: 1af23...3fe

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...