kajakk kåre Skrevet 17. juli 2022 #1081 Del Skrevet 17. juli 2022 Min er den beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1082 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 9.44): Det er jo ikke snakk om å godta😳 Jeg har en gang hatt sex med en som hadde så liten at jeg følte ingen ting. Han kunne ikke ta meg bakfra, måtte ha misjonær. Det sier seg selv at dette ikke fungerte🤔 Anonymkode: e0fea...873 Det fungerte ikke for deg. Jeg kunne helt ærlig hatt en mann med mikropenis og fortsatt vært fornøyd. Sex er så sinnsykt mye mer enn penetrering. Ikke minst er jeg ikke veldig glad i når de blir for store. Jeg vet av erfaring at en mann med 14cm omkrets er for tykk for meg, det er da smertefullt å starte penetrering hver gang. Heller en mann med mikro, som kan gi meg nytelse på mange andre måter, som jeg kan ha et godt sexliv med, enn en som peiser på for penisen er et vidunder, og en gave til alle kvinner. Anonymkode: 6a091...d65 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1083 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heller en mann med mikro, som kan gi meg nytelse på mange andre måter, som jeg kan ha et godt sexliv med, enn en som peiser på for penisen er et vidunder, og en gave til alle kvinner. Anonymkode: 6a091...d65 Nettop. Mange menn som ikke skjønner dette, og som tror at penis er helten🙈 Penis kommer langt ned på lista over hva som er viktig ved sex💃🏼 Anonymkode: 530cb...2a5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1084 Del Skrevet 17. juli 2022 Om man har en penis over 20 cm og grov tykkelse så blir det mere som å være funksjonshemmet, siden det vil gjøre vondt for nesten alle kvinner. Synes synd på di. Anonymkode: 98b95...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1085 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om man har en penis over 20 cm og grov tykkelse så blir det mere som å være funksjonshemmet, siden det vil gjøre vondt for nesten alle kvinner. Synes synd på di. Anonymkode: 98b95...58c Ja for de som er trange og ikke har dyp vagina er det et stort minus. Men det finnes vaginaer som kan ta to store mannehender og hele underamen til bunns, så er stor forskjell på dybde og vidde på damer. Noen trenger en stor mens andre har mere enn nok med en som er under snittet i lengde og tykkelse. Anonymkode: e2ec6...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1086 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 18.47): Jeg har (tydeligvis) enten aldri sett en stor penis, eller en liten penis.. Syntes de er like alle sammen jeg 😅 De fleste trenger 1,5-2 av mine hender på skaftet.. Å jeg har aldri vært mer eller mindre fornøyd pga størrelsen! Dét har stort sett vært godt å tilfredsstillende med alle, én har vært direkte utrent å dét var litt kjedelig, sambo pr i dag er den aller beste å dét handler om følelser, kjærlighet å at vi kjenner hverandre inn og ut bokstavlig talt.. Anonymkode: bb853...e20 2 hender?? Da har alle du har vært med hatt ekstremt tykk penis. Anonymkode: 369ec...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1087 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 2 hender?? Da har alle du har vært med hatt ekstremt tykk penis. Anonymkode: 369ec...b47 Tuller du? Helt normalt å ha 2 hender. Anonymkode: 5095f...190 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1088 Del Skrevet 21. juli 2022 Idag puttet jeg den erigerte penisen min inn i en dorull å den var nesten like lang som dorullen(men den var endel tynnere). Besto jeg dorulltesten?. Anonymkode: 1db34...3a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 21. juli 2022 #1089 Del Skrevet 21. juli 2022 Om du får hamret en spiker gjennom ca på midten, så er den bestått. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1090 Del Skrevet 21. juli 2022 Overskriften er hentet fra dagblandet, men det er paywall så jeg vet ikke innholdet... Sitat Lang, kort, stor, liten, bøyd eller ikke bøyd penis: Hva foretrekker egentlig kvinner? Maia (22) forteller hva hun liker, mens noen av landets mest kjente sexologer avslører kvinners preferanser i senga. Grunnen til at jeg lager denne tråden, er fordi jeg ALDRI kan se for meg at Dagbladet lager en "Menns favorittvaginaer"-artikkel Sitat Trang, godt trent, små og nette kjønnslepper, hudfarget, innvendig fasong: Hva foretrekker egentlig menn? Knut (22) forteller hva han liker, mens noen av landets mest kjente sexologer avslører menns preferanser i senga. Jeg kan rett og slett aldri tenke meg denne ingressen, etterfulgt av en lang artikkel om hvordan en brukbar vagina er og hva menn foretrekker. Delvis fordi det ikke er noe menn bryr seg om og alle de intervjuet ville sagt at den er bra nok uansett etc. Den andre store grunnen er at de med rette ville blitt redd for å gi kvinner komplekser for noe de ikke kan gjøre noe med når de leser om "den perfekte vaginaen" og ser ned og har skjeve kjønnslepper som henger litt ut etc. Hvorfor er det egentlig slik? Hvorfor er det ingen som tar hensyn til menn på samme måte? Anonymkode: ad380...05e 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1091 Del Skrevet 21. juli 2022 Glemte lenke: Eksperter: - Kvinners favoritt-peniser (dagbladet.no) Anonymkode: ad380...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 21. juli 2022 #1092 Del Skrevet 21. juli 2022 Det tas hensyn til menn hele tiden.. Det er nemlig MENN som er mest opptatt av peniser. Ellers er det egen tråd for peniser nå, les der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1093 Del Skrevet 21. juli 2022 Ah herregud, dette handler ikke om penisstørrelser, men om hvorfor det er greit å lage artikler om kvinners drømmepenis. Hadde den blitt flyttet til "debatt" så hadde det ikke gjort noe, men dette er jo helt idiotisk Anonymkode: 0c07f...af5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1094 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overskriften er hentet fra dagblandet, men det er paywall så jeg vet ikke innholdet... Grunnen til at jeg lager denne tråden, er fordi jeg ALDRI kan se for meg at Dagbladet lager en "Menns favorittvaginaer"-artikkel Jeg kan rett og slett aldri tenke meg denne ingressen, etterfulgt av en lang artikkel om hvordan en brukbar vagina er og hva menn foretrekker. Delvis fordi det ikke er noe menn bryr seg om og alle de intervjuet ville sagt at den er bra nok uansett etc. Den andre store grunnen er at de med rette ville blitt redd for å gi kvinner komplekser for noe de ikke kan gjøre noe med når de leser om "den perfekte vaginaen" og ser ned og har skjeve kjønnslepper som henger litt ut etc. Hvorfor er det egentlig slik? Hvorfor er det ingen som tar hensyn til menn på samme måte? Anonymkode: ad380...05e Du har helt rett. Og årsaken er antakelig at kvinner rett og slett er opptatt av penisens anatomi, mens menn ikke er like opptatt av utseende eller fasong på kvinners kjønnsorgan. Dette høres kanskje rart ut, alle sier at det er menn som bryr seg om hvor stor penisen er. Og ytre sett er det slik, det er vi menn som måler og maser om penisene våre. Men det hadde vi ikke gjort hvis de ikke betydde noe for kvinner. Mye forskning viser at mennesket har fått dyreverdenens (relativt sett) største penis på grunn av selektivt press, og at dette har vært drevet av kvinner (alle som har lest noe evolusjonsbiologi forstår at dette intuitivt). På samme måter er kvinner ikke (noe særlig) opptatt av vaginaene sine, men av kropp, sminke og utseende. Det er de fordi menn responderer nettopp på et vakkert fjes, timeglass-fasong, og synlige pupper. Fordi menn fokuserer på dette, finnes det en hel industri omkring sminke og klær. Og helt tilsvarende: Menn er opptatt av muskler, brede skuldre ig penisen sin, fordi de merker at kvinner responderer på nettopp dette. Derfor er det en hel industri omkring styrketrening, kosttilskudd og penis-remedier. Så dette er altså min påstand: Kvinner har rett i at det er menn som «stresser» med muskler og penis-størrelse, men mennene er opptatt av det fordi de merker at det betyr noe for kvinnene. Og kvinner «stresser» med silikon og sminke fordi de merker at utseende og former betyr noe for mennene. Så enkle er vi. Anonymkode: 98b95...58c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dustete Skrevet 22. juli 2022 #1095 Del Skrevet 22. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dustete Skrevet 22. juli 2022 #1096 Del Skrevet 22. juli 2022 (endret) On 6/7/2022 at 7:47 PM, Blåttvann said: Tenk at dette er nødvendig, et eget penisunderforum! 🤣 Likevel et flott tiltak! 👍 men heldigvis betyr ikke lengden noe. 😏 Endret 6. august 2022 av Dustete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1097 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 21.09): Idag puttet jeg den erigerte penisen min inn i en dorull å den var nesten like lang som dorullen(men den var endel tynnere). Besto jeg dorulltesten?. Anonymkode: 1db34...3a1 Det heter å stryke dorulltesten👌 Men det viste du jo allerede👍 Anonymkode: 5095f...190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1098 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg ønsket å vente til etter Brullyp. Han respekterte det. Nå er alt klar til Brullyp, invitasjoner sendt og dato satt. Jeg finner ut han er veldig liten. Jeg er deprimert og knust ved tanken. Jeg måtte bare lufte tanker her. Det å ha et stabilt og trygt liv med en snill mann er vel bedre enn å kaste det bort i håp om å finne en like bra mann med større penis. Anonymkode: 24d81...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1099 Del Skrevet 24. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsket å vente til etter Brullyp. Han respekterte det. Nå er alt klar til Brullyp, invitasjoner sendt og dato satt. Jeg finner ut han er veldig liten. Jeg er deprimert og knust ved tanken. Jeg måtte bare lufte tanker her. Det å ha et stabilt og trygt liv med en snill mann er vel bedre enn å kaste det bort i håp om å finne en like bra mann med større penis. Anonymkode: 24d81...2f7 Dump og få deg en ordentlig mann med kuk på 20cm+ Anonymkode: 6f548...190 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1100 Del Skrevet 24. juli 2022 Menn med over 20 cm kølle får det travelt med dette svaret. Går nok greit. AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dump og få deg en ordentlig mann med kuk på 20cm+ Anonymkode: 6f548...190 Anonymkode: 87178...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå