AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #941 Del Skrevet 16. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (2 minutter siden): Du vet, Jeg har passert 40, og jeg kan finne meg i mye dritt jeg, men så er det slik at sex er det aller mest intime mellom to mennesker og når jeg blir baksnakket og latterliggjort på det område og hvordan jeg er skapt, så gidder jeg faktisk ikke. Skjønner, jeg er i slutten av 20 årene. Kan jo forstå det er kjedelig når sånt skjer. Men syntes fortsatt ikke et par dårlige opplevelser bør være nok til å ødelegge sexlivet ditt helt, du burde ikke la ting gå så veldig inn på deg, det er en fin egenskap som du kan lære deg å ta nytte av selv i en alder av 40+. Det høres heller ikke ut som de damene du puler på ikke er noe spesielt å spare på i første om gang hvis de går rundt og snakker dritt om deg. Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden): Nei, men som sagt så finner jeg ikke noe særlig glede i det. Hvis du har 16 cm og får høre slikt, så kan du jo bare tenke deg hvordan det er med 13.5 ! Det er nesten så jeg har en forståelse for at kvinner ikke kan vente med å fortelle omverdenen om det. Kvinnfolk er langt, langt mer opptatt av størrelsen en hva som kommer fram. Ja, hele 2.5 cm mindre 😂 Hva damer lyver om hva de egentlig mener? Virkelig?, Neida. Noen damer er nok ganske hengt opp på størrelse, andre ikke fult så mye. Det hjelper lite og tenke for mye inn i det uansett siden det er ikke noe man får gjort noe med tenker jeg. Anonymkode: 53737...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #942 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan jo ha noe med dagsform og for den saks skyld, har ligget med en person på 18-20 cm(husker ikke helt), og noen ganger føltes den stor ut og noen ganger føltes den mye mindre ut, på grensen til listen liksom, selv om den var stiv, men sikkert ikke så stiv som den kunne bli. Har jo noe å si på dama og da, selv om to damer er like trange der nede, så kan en av dem mene at en på 16cm er stor, og den andre kan mene at den er liten, kommer an på preferanser vil jeg si. Liker bedre store selv, men vet jo om kvinner som liker 13cm best fordi det er det som passer dem best, ikke sant. Man finner alltids en man passer med, hvertfall om man er innenfor normalen. Anonymkode: 1b1c5...62d Sant, 16cm det er når jeg er skikkelig hard, men jeg er ikke alltid 100% noen ganger så har man en dårlig økt og ligger på 80%. som på fylla feks. Ja det er preferanser osv, jeg tenker uansett ikke så mye inn i det, men han over her som har latt det gå skikkelig inn på seg, det er jo ganske synd tenker jeg. Anonymkode: 53737...aa6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #943 Del Skrevet 16. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (4 minutter siden): 2,5 cm er faktisk ganske mye hvis du ser det litt i perspektiv. Tenkt deg to personer som går ved siden av hverandre. Den ene er 160 cm og den andre er 135 cm . Forskjellen er markant. Dessuten er jeg nok ganske maskulin ellers, Jeg er relativt godt trent og er ganske høy (185) Det taler nok ikke til min fordel. Vil ikke si at det er så stor forskjell på 13,5 og 16cm i praksis sånn egentlig. Samme som at jeg kjenner lite forskjell på 16 og 18cm for eksempel. Men tror at det hadde sikkert hjulpet deg om du kunne funnet en dame du stoler på, og som du er 99% sikker ikke kommer til å baksnakke penisen din til andre jenter (vil bare si at det egentlig er ganske normalt å gjøre da, jeg har selv gjort det, men handler ikke bare om størrelsen, men også hvor god man er i senga ellers. Også om man bor på en relativt stor plass, så kommer du mest sannsynlig ikke til å møte på en dame som har hørt om penisen din før?). skjønner ikke hvorfor det ikke er til din fordel at du er litt høy og godt trent da, det er jo mange damer som liker det? Om du mener at penisen ser mindre ut i forhold til kroppen din, så er jo det sant, men det har jo ikkenoe å si sånn sett at den ser mindre ut. Om du er veldig usikker på størrelsen din, så går det jo an å ta opp for det på andre måter, som å være flink på å kysse/fingre/ slikke/hva som helst. Man ser jo kvinner som blir sammen med menn som har mikropenis og har et godt seksuelt samliv med dem, så de må jo gjøre noe rett? Anonymkode: 1b1c5...62d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #944 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier ikke at jeg tror de fleste kvinner som alri får tilfeldige dickpics eller er usikre på seg selv vil se på det som et komplement om det skjer. Men vil tro flesteparten av de som ser på det som et komplement, er i hvertfall en av de to kategoriene Anonymkode: 1b1c5...62d Nei, nei og NEI. Det kan faktisk ikke sies klarere. Anonymkode: a2bfe...b12 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #945 Del Skrevet 16. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (2 timer siden): Nei, men som sagt så finner jeg ikke noe særlig glede i det. Hvis du har 16 cm og får høre slikt, så kan du jo bare tenke deg hvordan det er med 13.5 ! Det er nesten så jeg har en forståelse for at kvinner ikke kan vente med å fortelle omverdenen om det. Kvinnfolk er langt, langt mer opptatt av størrelsen en hva som kommer fram. Men drit i, da. Ingen av oss bryr oss om du gidder å pule eller ikke. Men det er generelt kvinners skyld at du har det vondt og vanskelig, altså. Ok. Anonymkode: bceae...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #946 Del Skrevet 16. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (4 timer siden): Jeg har veldig liten penis, ca 13,5 cm. I den relativt lille byen jeg bodde i og som jeg var oppvokst i hadde jeg over endel år sex med i alt 7 jenter/kvinner i alderen 20-44 år. Fire av dem vet jeg HELT sikkert har baksnakket og fortalt andre at jeg hadde liten. Tre av dem konfronterte jeg, de innrømmet det og beklaget det. De 3 resterende vet jeg ikke, men antageligvis/statistisk sett gjorde nok dem det også. For 5 år siden flyttet jeg, og har i dag skaffet meg et nettverk her, men jeg tør ikke ha sex med kvinner herfra fordi jeg vet hva som venter meg. Min beste elsker var 13 cm. Ga meg de herligste orgasmer og var flink med fingrene og tungen i tillegg. Anonymkode: 9093a...c93 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #947 Del Skrevet 16. juni 2022 Hvordan ble denne tråden til enda en tråd om størrelse??? Skulle ikke denne tråden handle om dickpics? Anonymkode: 9ea07...c9c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny Bravo Skrevet 16. juni 2022 #948 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare sånn for å pirke, nå oppfordrer du til lovbrudd😉 Anonymkode: 5c1a2...889 Det var seff bare tull.. Sende DP er noe av det mest patetiske en mann kan gjøre. Da har man virkelig gått tom for ideer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. juni 2022 #949 Del Skrevet 16. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (7 timer siden): Jeg har veldig liten penis, ca 13,5 cm. I den relativt lille byen jeg bodde i og som jeg var oppvokst i hadde jeg over endel år sex med i alt 7 jenter/kvinner i alderen 20-44 år. Fire av dem vet jeg HELT sikkert har baksnakket og fortalt andre at jeg hadde liten. Tre av dem konfronterte jeg, de innrømmet det og beklaget det. De 3 resterende vet jeg ikke, men antageligvis/statistisk sett gjorde nok dem det også. For 5 år siden flyttet jeg, og har i dag skaffet meg et nettverk her, men jeg tør ikke ha sex med kvinner herfra fordi jeg vet hva som venter meg. Herregud! Man må nesten lure på om det er noe spesielt i vannet der du vokste opp. Du har ikke en veldig liten penis. Du har en helt normal penis. Fy fader for noen f€#×€€ j*€# drittkjerringer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus51 Skrevet 16. juni 2022 #950 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Kjetilkasper@outlo skrev (6 timer siden): Nei, men som sagt så finner jeg ikke noe særlig glede i det. Hvis du har 16 cm og får høre slikt, så kan du jo bare tenke deg hvordan det er med 13.5 ! Det er nesten så jeg har en forståelse for at kvinner ikke kan vente med å fortelle omverdenen om det. Kvinnfolk er langt, langt mer opptatt av størrelsen en hva som kommer fram. Dette er litt vanskelig for meg å forstå. Jeg har en snopp på nøyaktig 13,5 cm, max 14 på en god dag, og min erfaring er at kvinner er helt uinteresserte i lengden eller størrelsen. Jeg er eldre enn deg og har antakelig erfaring med flere kvinner, og har aldri hørt verken direkte eller via andre noen kommentarer om utstyret. Aldri. Jeg benekter selvsagt ikke at du har dårlige erfaringer, men jeg synes det er rart at to godt voksne menn med samme utstyret skal ha så vidt forskjellige erfaringer. Som mester Yoda ville sagt: Rart det er. Endret 16. juni 2022 av Anonymus51 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 16. juni 2022 #951 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): TIl dere som har anmeldt/tenker på å anmelde, tror neppe det ble tatt seriøst, eller? Det som funker, er om mulig å finne omgangskretsen til tullingen og videresende til disse. Blir fort slutt da. Når det gjelder DPs er det STOR forskjell på å få det tilsendt fra "gubben", da jeg vet hvordan han smaker og hvordan han kan bruke den. Selvfølgelig er dette velkomment. Fra alle andre: skaff dere en hobby. Anonymkode: a2bfe...b12 https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/penisbilde-kostet-14.000-kroner-1.14233045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #952 Del Skrevet 16. juni 2022 Som dama sa etter en heftig orgasme. Hun hadde aldri hatt større kuk, og bedre sex. Så om det ble slutt mellom oss vet hun ikke om hun gidder å lette etter en ny(stor). Godt det er min hun preferer til. . Anonymkode: 5095f...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #953 Del Skrevet 17. juni 2022 Kan opplyse dere som tror at seksuell frigjøring og det å være opptatt av størrelse, er et nytt fenomen, at dere er et par tusen år for sent ute. For dersom de gamle egypterne virkelig hadde slike enorme kjønnsorganer - både med tanke på lengde og tykkelse - ville de ha gruset enhver moderne mann. Advarsel: Bildene i innlegget jeg lenker til, kan få en mann som tror at det 20 cm. lange kjønnsorganet hans er noe å skryte av, til å føle seg som en kastrert smurf. Anonymkode: 88ea7...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 17. juni 2022 #954 Del Skrevet 17. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17. juni 2022 #955 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) Kjetilkasper@outlo skrev (På 16.6.2022 den 3.23): Hvis du antar at de 6 (etter den første) allerede visste at jeg hadde liten pga baksnakkingen, og allikevel ville ha sex med meg, så tror jeg ikke nødvendigvis det stemmer. De var nokså uavhengige av hverandre og tilhørte forskjellige "klikker" både sosialt og aldersmessig, men slike rykter sprer seg vel fort så muligens visste noen av dem allerede. Nei, jeg sier ikke at alle kvinner er slik, men det store flertallet er sånn. I alle fall alt for mange til at jeg tar sjansen igjen. Dette baser jeg ikke bare på egne erfaringer, men mange andre også. Midt på siden på denne linken er det et lydklipp under navnet " -Hæ, er det så lite" hør fra 1:40 min, så skjønner du tegninga.https://www.nrk.no/livsstil/mange-har-penis--komplekser-1.12240997 13,5 er ikke noe gjennomsnitt ! I hvert fall ikke det kvinner oppfatter som gjennomsnitt. Hadde det vært det, så hadde jeg ikke blitt utsatt for det jeg har blitt. Så enkelt er det! I følge NHI er en gjennomsnittspenis på en erigert penis 13,12 cm. https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/ Jeg vet ikke om dette gjelder deg og ditt tilfelle, men de fleste kvinner vet at menn blir såret av å høre at de har liten penis, og noen kvinner kan av og til si: Han har liten penis, eller "han var dårlig i sanga", når de har blitt såret av en mann eller føler seg avvist eller usikker på en mann. Det kvinnen sier som prater fra 1:40 er at kvinner snakker om penisstørrelse, men at vi ikke tenker så mye på det som menn tror. Jeg tror nok det stemmer. Menn bryr seg mer enn kvinner. Hvis jeg var deg, ville jeg bekymret meg mer for om det at du stresser over penisstørrelsen din gjør at du stresser og overtenker når du har sex. Det som ofte er aller viktigst for kvinner flest er at mannen er tilstede, tenker på at dette skal nytes av dem begge, bidrar til at begge kan føle seg trygge og avslappet og ikke minst ha det gøy underveis. Jeg prøver ikke å si at det du har opplevd er ok, eller at det ikke har vært skadelig for deg og din selvfølelse. Men si for diskusjonens skyld, at du hadde en penis som var eksepsjonelt liten (noe du ikke har, da du er normal). Du kan da velge mellom å tenke: "Jeg kommer alltid til å bli sett ned på på grunn av min penisstørrelse" eller du kan øve på å bli "god i senga". Og "god i senga" betyr for en kvinne – å lytte til hva akkurat den kvinnen du har sex med liker og lære deg å kommunisere og lese hennes signaler. Du vet at de fleste sexleketøyene kvinner bruker på egenhånd overhodet ikke inneholder penetrering, og at et mindretall av kvinner oppnår orgasme ved penetrering? Endret 17. juni 2022 av Helene1982 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #956 Del Skrevet 17. juni 2022 Hei. Hvilken stillinger passerende for menn med mindre penis? Type 13-16cm… hvilke stillinger foretrekker dere damer da? Anonymkode: c1405...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #957 Del Skrevet 17. juni 2022 Alle stillinger egentlig bortsett fra om jeg ligger på magen med samlede ben og han tar meg bak fra. Det er ikke fordi penisen er for liten altså, er rompa mi som er for svær. Anonymkode: 0380d...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 17. juni 2022 #958 Del Skrevet 17. juni 2022 Kommer ann på hvor tynn/tykk dama er, ja. Men vil tro de fleste stillinger egner seg. Selv liker jeg ei pute under baken eller under magen, siden jeg føler penetreringen blir dypere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #959 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle stillinger egentlig bortsett fra om jeg ligger på magen med samlede ben og han tar meg bak fra. Det er ikke fordi penisen er for liten altså, er rompa mi som er for svær. Anonymkode: 0380d...7cb Kjent fenomen. Kvinner med stor rumpe nyter bedre større penis. Anonymkode: a7ce0...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 18. juni 2022 #960 Del Skrevet 18. juni 2022 To tråder med samme tema er slått sammen. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå