AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #41 Del Skrevet 8. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det enkelt. ASL, Kukstørrelse? Anonymkode: bd165...de3 Mange damer gjør det. Rett på sak. Og hvorfor påstår dere kvinner på kg at størrelsen ikke har noe å si når alle menn vet det gjør det i virkekigheten? Dere lyver jo😂 Anonymkode: 0e57f...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #42 Del Skrevet 8. oktober 2020 På 6.10.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev: Det er også noe forskning som viser at jo større forskjell mellom langefinger og pekefinger det er, altså menn som du kan se ha lange langefingre, jo mer testosteron har de blitt utsatt for under svangerskapet. men stor sjanse for at man blir skuffa hvis man har studert dette her på daten,og så viser det seg å ikke stemme. Finnes mange menn med svære fingre og med liten penis og omvendt. Anonymkode: 09c96...338 Feil. Studiet fra Korea viser til at hvis ringfinger er lenger enn pekefinger, så har individet vært utsatt for høyere testosteron påvirkning i fosterlivet. Mellom uke 17 og 20. Mine ringfingre er over 2 cm lenger enn pekefinger, og min penis er 23 cm og tilsvarende tykk. Langfingeren min og ringfingeren min er nesten like lange. Pekefingeren rekker bare til streken som skiller langfingerens ytterste ledd med det neste leddet. Hesten. Anonymkode: c2ec6...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 8. oktober 2020 #43 Del Skrevet 8. oktober 2020 23 timer siden, Smookiekins skrev: Den eneste måten jeg ser for meg at du får svar på dette uten å dra av han buksa er å be om dickpic... (hvis det er så viktig å vite) Ja det er jo en måte hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2020 #44 Del Skrevet 8. oktober 2020 Hvis den er synlig når man har på seg varmkjeldress og oljehyr har han stor penis... ellers er det bare småtterier😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #45 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har én fellesnevner på de som jeg har hatt sex med, som har stort utstyr, a la 23cm pluss; de er alle late, røyker, og kler seg som noen slasker. Og ja, lange tynne fingre, de er slanke, og har kraftig senete hals med markert hake. Anonymkode: ad079...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirinna Skrevet 8. oktober 2020 #46 Del Skrevet 8. oktober 2020 BDE kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassen Skrevet 8. oktober 2020 #47 Del Skrevet 8. oktober 2020 På 6.10.2020 den 22.36, Stålmannen skrev: Det er ingen fasit nei, men tar man hånden og sprer fingerene ut så langt man kan så vil avstanden mellom tuppen av lillefinger og tommelfinger stemme sånn ca med erigrert penis stemme overens for gjenomsnittet hvertfall. Det er ingen garanti for at det er slik men hvis du skal gjette uten noen andre tegn som du skriver så er det det nærmeste du kommer. Er bare noe jeg har lest og sjekket at det stemte på meg og ble da overbevist. så ta dette med en stor klype salt, og husk å ikke bruk din egen hånd da I wish... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #48 Del Skrevet 8. oktober 2020 Umulig å si, ingen sammenheng. En jeg kjenner er ganske matcho, kraftig og maskulin. En del kroppshår og store arbeidshender. Penisen hans derimot er liten. Selv om alt tilsier at han skulle ha en svær en. Så dessverre ingenting å gå etter, er helt tilfeldig hvor stort utstyret er. Anonymkode: db9c2...da2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #49 Del Skrevet 9. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Umulig å si, ingen sammenheng. En jeg kjenner er ganske matcho, kraftig og maskulin. En del kroppshår og store arbeidshender. Penisen hans derimot er liten. Selv om alt tilsier at han skulle ha en svær en. Så dessverre ingenting å gå etter, er helt tilfeldig hvor stort utstyret er. Anonymkode: db9c2...da2 Jeg har lite kroppshår, er lite overkompenserende maskulin og har normale hender. Så du er nok inne på noe. Anonymkode: c2ec6...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 9. oktober 2020 #50 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei, det er ikke det. Det er ikke en gang noen fasit om du går i dusjen og ser etter, for slapp tissefant og stiv penis sier ingen ting om hverandre. (Det finnes en tråd her innen om temaet, og det finnes også et uttrykk om "grower/ shower"). Noen menn har stor forskjell på slapp og stiv, andre har mer eller mindre samme størrelse. Beklager, alle disse mytene om at du kan se på det og det om en mann er velutstyrt, det er bare tull. Det er like vasete som å snakke om at ei kvinne som har smale ankler er trang i skjeden, og at ei kvinnes beinstilling sier noe om store eller små indre kjønnslepper. Så var det en statistikkgreie for noen år siden med et kart, basert på innmeldinger fra et utvalg av befolkninga, om penislengder, der man kom til at kongolesere og columbianere ledet på gjennomsnittlengden med noe over 18 cm, samtidig som at landene i sørsøt- asia la ned mot, var det 12 cm?, i gjennomsnitt. Persere kom heller ikke særlig langt. De fleste germanere lå såvidt i øvre halvdel, mens slavere lå såvidt under. Hvis du er fornøyd med 18 cm, så har du en viss mulighet for å treffe på om du begynner å rote med kongolesere, altså, eller en columbianer, men husk at siden penislengden ikke er normalfordelt, vil du mange ganger se at flertallet ligger noe under gjennomsnittet. Og jeg tror ikke du er fornøyd med 18 cm heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #51 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 6.10.2020 den 22.09): Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ? Anonymkode: 72b26...93e Først må du gå til innkjøp av en usedvanlig stor sil............ 😉 Anonymkode: 350d5...895 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #52 Del Skrevet 18. mai 2021 Åpne opp smekken, ta ut det som er på innsiden, og masser det til det blir hardt. Hvis det blir langt og tykt er det gode sjanser for at daten har stor penis. Anonymkode: f963f...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #53 Del Skrevet 18. mai 2021 Stålmannen skrev (På 6.10.2020 den 22.36): Det er ingen fasit nei, men tar man hånden og sprer fingerene ut så langt man kan så vil avstanden mellom tuppen av lillefinger og tommelfinger stemme sånn ca med erigrert penis stemme overens for gjenomsnittet hvertfall. Det er ingen garanti for at det er slik men hvis du skal gjette uten noen andre tegn som du skriver så er det det nærmeste du kommer. Er bare noe jeg har lest og sjekket at det stemte på meg og ble da overbevist. så ta dette med en stor klype salt, og husk å ikke bruk din egen hånd da Hahahaha, sjekket det ut på kjæresten min......små hender og 16 cm fra fingertupp til fingertupp. Men så målte jeg tissen hans.......den var 23cm så dette kan umulig stemme men morsomt var det da 😉 Anonymkode: 350d5...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #54 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 6.10.2020 den 22.12): Han sender dick pic. Anonymkode: fcdff...d60 Det er også min erfaring. De med stor pikk er ganske kjappe å dra på avtrekkeren i dette tilfellet. Helt greit for meg, jeg liker stor pikk, sååååå Anonymkode: 751b3...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #55 Del Skrevet 19. mai 2021 Sikreste kjennetegnet er at han han er naken forran deg med ereksjon. Er ingen andre måter å se om han har stor penis enn dette rett og slett. Anonymkode: 0e57f...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlsenHansen Skrevet 19. mai 2021 #56 Del Skrevet 19. mai 2021 Finn deg en neger med høy selvtillit. Da skal det vanskelig gjøres å trø feil. Bare spør Martha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffelarsern Skrevet 20. mai 2021 #57 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 15.21): Det er også min erfaring. De med stor pikk er ganske kjappe å dra på avtrekkeren i dette tilfellet. Helt greit for meg, jeg liker stor pikk, sååååå Anonymkode: 751b3...e2f Du er ikke så veldig orginal. 99,9 % av alle kvinner foretrekker stor penis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #58 Del Skrevet 21. mai 2021 Kaffelarsern skrev (10 timer siden): Du er ikke så veldig orginal. 99,9 % av alle kvinner foretrekker stor penis. Undersøkelsen om dette kom frem til at mellom 18 og 20 cm er ideal. De fleste menn, 90%, mangler derfor noen cm for å bære ideal penisen. Om det fører til at 90% av kvinnene er skuffet over deres manns penis viser det seg ikke å stemme. Så de fleste menn kan senke skuldrene og ta livet helt med ro. Hun er vant med å ikke være godt vant. Anonymkode: c2ec6...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #59 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvis han går rundt og promper kan det tyde på gigantisk penis fordi penisen er så stor at det ikke er plass til å samle opp promp. Anonymkode: 48eed...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffelarsern Skrevet 21. mai 2021 #60 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Undersøkelsen om dette kom frem til at mellom 18 og 20 cm er ideal. De fleste menn, 90%, mangler derfor noen cm for å bære ideal penisen. Om det fører til at 90% av kvinnene er skuffet over deres manns penis viser det seg ikke å stemme. Så de fleste menn kan senke skuldrene og ta livet helt med ro. Hun er vant med å ikke være godt vant. Anonymkode: c2ec6...df1 Kvinnfolk er mye mer opptatt av størrelsen enn dem vil innrømme. Det er nok uten tvil Det viktigste dem ser etter. Det trumfer til og med mye penger. Endret 21. mai 2021 av Kaffelarsern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå