AnonymBruker Skrevet 13. september #7421 Skrevet 13. september Snittet er 12 cm lengede. 13 er over snittet Anonymkode: a88f9...6e3 1
911 Skrevet 13. september #7422 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor bruker du ulike tall i dine innlegg? 14,43/13,15 betyr 14,34 lang og omkrets 13,15? Det er vesentlig større enn ditt første innlegg. Anonymkode: b6259...107 Hvis du mener en størrelse på 13,5/11,5 (lengde og omkrets) er dette basert på en vitenskapelig undersøkelse blant over 15 000 menn (målt av helsepersonell), mens denne 14,34/13,15 cm (også lengde og omkrets) er noe jeg fant i denne oversikten. Jeg står ikke inne for noe av dette da jeg ikke har gjort disse målingene De mer vitenskapelige målingene finner du her. Derfor er det ulike tall. Bare ta kontakt igjen om jeg mistolket deg.
AnonymBruker Skrevet 13. september #7423 Skrevet 13. september 911 skrev (5 timer siden): Hvis du mener en størrelse på 13,5/11,5 (lengde og omkrets) er dette basert på en vitenskapelig undersøkelse blant over 15 000 menn (målt av helsepersonell), mens denne 14,34/13,15 cm (også lengde og omkrets) er noe jeg fant i denne oversikten. Jeg står ikke inne for noe av dette da jeg ikke har gjort disse målingene De mer vitenskapelige målingene finner du her. Derfor er det ulike tall. Bare ta kontakt igjen om jeg mistolket deg. Å generalisere utfra en måling der de fleste mennene er fra India, der all litteratur om temaet sier at mennene og kvinnene, har de minste kjønnsorganene i verden. Det blir litt rart. Folk er ulike, og normalfordelingen er ulik fra folk til folk. I områder i deler av verden der folkeslag lever side om side, uten at de blander seg, er f.eks fordelingen av IQ ikke likt distrubuert. Det samme gjelder fysikk, kjønnsorgan og mye annet. Det er bare slik, uten at det går ut over samhandling og det at folk er folk. Men, norsk snitt er ikke indisk. Sånn er det bare. Benestad og co gjorde en bok om temaet. Det at de pga Benestad blandet en hermafroditt i tallmatrialet på 100 kandidater, gjorde noe med resultatet. Så hvem som måles betyr mye. Og i den berømte med 15000 menn er det indere og ikke folk fra Kongo. Da hadde snittet vært noe annet. Men det er en annen ende av historien. Det er forskjell på et snitt på 17 cm og 13. Ytterpunktene i normalområdet på snitt 17 er noe helt annet enn 13. Knapt 1 av 10 har 17 i Norge. I India kanskje en av 1000. Nok om det. Anonymkode: b6259...107
ben47 Skrevet 17. september #7424 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 15.17): Nja, jeg brakk meg noen ganger så det er heller noe jeg får fortsette å øve på☺️ Han er så lang at han bunnet meg og jeg begynte å blø litt et par ganger vi hadde sex så han sa at han skulle være mer forsiktig neste gang for å unngå dette. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå det? Det var litt smertefullt noen ganger så han passet på å ikke komme helt inn hele tiden. Etter hvert var det mest «godt-vondt» og vi fant en fin flyt i det. Han var veldig hensynsfull så er nok vant til det, men sa at jeg var veldig liten/trang, noe han syntes var positivt. Vi tenner begge litt på smerte-sex (han å gi og jeg og få) så det skal nok ordne seg bra☺️ Anonymkode: 47f25...078 Det kan nok være bedre med en liten tiss for deg kanskje.
Pizzabunn Skrevet 19. september #7425 Skrevet 19. september Jeg er en mann med en mikropenis på 7.9 cm erigert. Hva tenker dere jeg kan gjøre for å få mer sex?
AnonymBruker Skrevet 19. september #7426 Skrevet 19. september Pizzabunn skrev (4 timer siden): Jeg er en mann med en mikropenis på 7.9 cm erigert. Hva tenker dere jeg kan gjøre for å få mer sex? Sleeve kanskje? Om du treffer på den riktige damen så kan du tilfredsstille henne med din penis. Synd du har så liten, og da skal ikke jeg klage for mine 13-14 cm selv om den er relativt tynn (11 cm) Anonymkode: 452c3...c80
AnonymBruker Skrevet 20. september #7427 Skrevet 20. september jeg treffer stadig (eller iblant) menn som skryter av den lange penisen sin. men finnes det i det hele tatt kvinner som liker en lang penis? kanskje hvis den er noenlunde tykk også, men for meg er lang penis bare ubehagelig, vet ikke om jeg er unormalt kort på innsiden, men den krasjer fort oppi livmora. er såklart enklere med visse stillinger, men styrer helst unna lange peniser. men finnes det kvinner som faktisk liker lang penis, eller er disse mennene helt på bærtur? traff en mann som hevdet han var "grovt utstyrt", men så hadde han noe som lignet en wienerpølse, og jeg tenkte "det er da ikke noe å være stolt av". tar mye heller en "røkt kjøttpølse", kort(ere) og tjukk Anonymkode: becb2...834
AnonymBruker Skrevet 20. september #7428 Skrevet 20. september Nei, lang er bare vondt. Tykk er bra. Er nok en del menn som misforstår og tror stor = lang, men det er ikke det vi vil ha (i hvert fall ikke jeg). Anonymkode: 49a2f...b32 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. september #7429 Skrevet 20. september Lang og tykk. Trenger ikke være sykt lang, men lang nok og tykk Anonymkode: c9aab...95f
AnonymBruker Skrevet 20. september #7430 Skrevet 20. september Nei, 22cm holder i massevis. Anonymkode: 534b4...905
AnonymBruker Skrevet 20. september #7431 Skrevet 20. september lang og tykk er sikkert bedre lang og tynn, i hvert fall, ser jeg for meg. jeg ble skikkelig skuffa da jeg endelig skulle treffe denne mannen som var "grovt utstyrt", og han trodde tydeligvis selv han hadde noe å være stolt av. TS Anonymkode: becb2...834
AnonymBruker Skrevet 20. september #7432 Skrevet 20. september For meg har tykkelsen mer å si enn lengden, men så lenge det ikke er rundt eggløsning, så kan jeg til tider synes det er litt deilig om mannen stikker så dypt inn i meg med penis at han støter borti livmor. Men det er ikke sånn at det er høydepunktet under akten. For min del, så vil jeg si at lengde er mindre viktig enn tykkelse, og etter min erfaring så er det slik at man merker størst forskjell mellom liten - middels - stor penis, og innenfor de kategoriene ikke så stor forskjell. Han ene jeg var i et forhold med må betegnes som både tykk og lang, større enn andre jeg har vært med. Men samleie med ham var kun mye bedre enn samleie med en mann med svært liten penis, ikke mye bedre enn med en mann med med middel stor/stor. Når man passerer en viss størrelse, så har liksom ikke mm/cm så mye å si, er min mening. Anonymkode: a48c8...6bd
AnonymBruker Skrevet 20. september #7433 Skrevet 20. september Jeg liker den penisen som er på den mannen jeg elsker, åkke som. Jeg velger da ikke mann basert på penisen, så sånn sett er jo penisen irrelevant. Anonymkode: bf665...c93 3
AnonymBruker Skrevet 20. september #7434 Skrevet 20. september Jeg har hatt fra 5 cm og tynn, til 25 cm og litt tykk. Og hatt bra sex med de alle. Var en jeg ikke turte å ha sex med, for jeg har aldri sett noe så tykt før. Anonymkode: 64c7e...4af 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #7435 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg liker den penisen som er på den mannen jeg elsker, åkke som. Jeg velger da ikke mann basert på penisen, så sånn sett er jo penisen irrelevant. Anonymkode: bf665...c93 penisen er jo ikke irrelevant selv om du elsker en person. jeg mener ikke at jeg ikke kunne elsket en mann med lang penis, men det ville påvirket sexlivet vårt, fordi det er ubehagelig for meg med en mann med lang penis Anonymkode: becb2...834 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #7436 Skrevet 20. september Det kommer an på hva den skal brukes til. Kort og tykk i musa. Lang og tynn i rompa og halsen. Anonymkode: 68d87...74a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:42 #7437 Skrevet søndag kl. 13:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer an på hva den skal brukes til. Kort og tykk i musa. Lang og tynn i rompa og halsen. Anonymkode: 68d87...74a Enig, eller i halsen går begge deler fint. Men det er jo oftest menn selv som er besatt av lengden, men kvinner bryr seg om tykkelsen. Jeg har aldri møtt en mann som klarer å forstå det der, de fortsetter maset om lengde til det kjedsomme. Det bør gjøres flere studier på menns besatthet av store peniser 😅 Anonymkode: ba40b...17a 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:32 #7438 Skrevet søndag kl. 14:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, 22cm holder i massevis. Anonymkode: 534b4...905 I omkrets? 22 cm i lengde er nok ikke ukjent terreng for de erfarne damene på KG, eller? Anonymkode: 4c0e5...3f3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:50 #7439 Skrevet søndag kl. 14:50 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): I omkrets? 22 cm i lengde er nok ikke ukjent terreng for de erfarne damene på KG, eller? Anonymkode: 4c0e5...3f3 Lengde. Anonymkode: 534b4...905
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:01 #7440 Skrevet søndag kl. 15:01 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg treffer stadig (eller iblant) menn som skryter av den lange penisen sin. men finnes det i det hele tatt kvinner som liker en lang penis? kanskje hvis den er noenlunde tykk også, men for meg er lang penis bare ubehagelig, vet ikke om jeg er unormalt kort på innsiden, men den krasjer fort oppi livmora. er såklart enklere med visse stillinger, men styrer helst unna lange peniser. men finnes det kvinner som faktisk liker lang penis, eller er disse mennene helt på bærtur? traff en mann som hevdet han var "grovt utstyrt", men så hadde han noe som lignet en wienerpølse, og jeg tenkte "det er da ikke noe å være stolt av". tar mye heller en "røkt kjøttpølse", kort(ere) og tjukk Anonymkode: becb2...834 Litt lang og tykk ja takk! Er trang og liten men mmmm Anonymkode: 259c8...889
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå