AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5021 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Min samboer synes min 13+ cm omkrets er i største laget. Det tar laaaang tid å komme på plass, fordi penetreringen gjør vondt hvis en ikke bruker lang tid. En tykkere penis ville vært enda vanskeligere og vondere. M53 Anonymkode: d7a50...9a4 Godt din samboer ikke er alle kvinner. Med startomkrets/slapp på 14 cm så er det mange kvinner som har vært glade når den gikk fra 14 cm til 17-18 cm i stiv tilstand. Det er ikke omkretsen som har gitt de største utfordringer, men lengden. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5022 Del Skrevet 30. desember 2024 Kan en manns penisstørrelse ha sammenheng med størrelsen på fingrene hans? Så hvis han har litt størrelse på fingrene så kan han ha en stor penis? Har lyst til å bli knullet hardt............ Nå! Anonymkode: e421a...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5023 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 16.24): Fordel med lengre i doggy style hvis rumpa til dama er stor Anonymkode: a09cc...8e9 Kommer man hardere i doggy? Jeg har stor rumpe, men har ikke blitt tatt i doggy enda. Anonymkode: e421a...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5024 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Godt din samboer ikke er alle kvinner. Med startomkrets/slapp på 14 cm så er det mange kvinner som har vært glade når den gikk fra 14 cm til 17-18 cm i stiv tilstand. Det er ikke omkretsen som har gitt de største utfordringer, men lengden. Anonymkode: b6259...107 Jeg har ikke behov for at hun skal være alle kvinner. Det er nok at hun er samboeren min. Men skulle av og til ønsket meg en litt tynnere penis, mere nedover mot normalområdet. Da hadde det vært enklere og kunne være mere spontane. M53 Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5025 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke behov for at hun skal være alle kvinner. Det er nok at hun er samboeren min. Men skulle av og til ønsket meg en litt tynnere penis, mere nedover mot normalområdet. Da hadde det vært enklere og kunne være mere spontane. M53 Anonymkode: d7a50...9a4 Med 13 cm er du nå i normalområdet. Du er ikke signifikant stor eller liten. Husk at 11,66 cm er på verdensbasis, ikke i Norge. Anonymkode: b6259...107 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 30. desember 2024 #5026 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan en manns penisstørrelse ha sammenheng med størrelsen på fingrene hans? Så hvis han har litt størrelse på fingrene så kan han ha en stor penis? Har lyst til å bli knullet hardt............ Nå! Anonymkode: e421a...d17 Det sies å ha en sammenheng. Det stemmer for meg. Har ganske lange ringfingre. Det stemmer ikke ift høyde og føtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5027 Del Skrevet 30. desember 2024 DeLorean skrev (59 minutter siden): Det sies å ha en sammenheng. Det stemmer for meg. Har ganske lange ringfingre. Det stemmer ikke ift høyde og føtter. Stemmer ikke for meg 😄 Jeg har lange "pianofingre" men bare en 14 cm lang pikk erigert. Anonymkode: 452c3...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5028 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med 13 cm er du nå i normalområdet. Du er ikke signifikant stor eller liten. Husk at 11,66 cm er på verdensbasis, ikke i Norge. Anonymkode: b6259...107 Du har virkelig oversikt! imponerende! Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5029 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med 13 cm er du nå i normalområdet. Du er ikke signifikant stor eller liten. Husk at 11,66 cm er på verdensbasis, ikke i Norge. Anonymkode: b6259...107 Jeg er nok betydelig over snittet, men heldigvis ikke noe «monster». Her på KG er 15-17 cm omkrets vanlig, men heldigvis ikke ute i det virkelige livet. 😆 Skulle gjerne vært litt smalere der nede for å passe bedre til samboeren. Men hun må nesten bare ta det hun får 😆😆 M53 Anonymkode: d7a50...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5030 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er nok betydelig over snittet, men heldigvis ikke noe «monster». Her på KG er 15-17 cm omkrets vanlig, men heldigvis ikke ute i det virkelige livet. 😆 Skulle gjerne vært litt smalere der nede for å passe bedre til samboeren. Men hun må nesten bare ta det hun får 😆😆 M53 Anonymkode: d7a50...9a4 I Vesten er snitt omkrets 12.05 cm. Dvs at du har en penis som i volum er 16% større, og kun 8% større omkrets. En stor penis er medisinsk sett minst 50% større i volum. En medisinsk kjempestor er per definisjon 100% større i volum. Så at du mener at den er tykk, ja det er din mening. Objektivt nei. Å ta utgangspunkt i verdenssnittet er som å si at med norsk gjennomsnittslønn er jeg rik i store deler av verden, men her på berget, ja her er du nå rimmelig på snittet. Du klarer deg bra, men å skryte om det, det imponerer ingen. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:16 #5031 Del Skrevet onsdag kl 13:16 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 23.21): I Vesten er snitt omkrets 12.05 cm. Dvs at du har en penis som i volum er 16% større, og kun 8% større omkrets. En stor penis er medisinsk sett minst 50% større i volum. En medisinsk kjempestor er per definisjon 100% større i volum. Så at du mener at den er tykk, ja det er din mening. Objektivt nei. Å ta utgangspunkt i verdenssnittet er som å si at med norsk gjennomsnittslønn er jeg rik i store deler av verden, men her på berget, ja her er du nå rimmelig på snittet. Du klarer deg bra, men å skryte om det, det imponerer ingen. Anonymkode: b6259...107 Hvor fikk du volumet fra, uten å kjenne lengden? 😆😆 Eller omkretsen som du tror er 13 cm, kanskje du ikke klarte å lese tallene i første innlegg? Jeg klarer meg veldig bra takk, med lang utdanning, en god jobb, samboer, fire barn og høy inntekt. Men penisen passer ikke så bra, så lenge samboeren synes den blir i tykkeste og vondeste laget. Uansett hva du måtte mene. Din «matematikk» påvirker ikke henne, og imponerer heller ikke meg. Nå har jeg aldri hørt om noen som har imponert en dame med penisen sin. I alle fall ikke med en monsterpenis, stakkars menn. Noe større enn det jeg selv har, da ville jeg tenkt på det mer som en type funksjonshemning. Men heldigvis er det fortsatt forskjell på KG-mål og virkelige mål. 😂😂 M53 Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:59 #5032 Del Skrevet onsdag kl 14:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor fikk du volumet fra, uten å kjenne lengden? 😆😆 Eller omkretsen som du tror er 13 cm, kanskje du ikke klarte å lese tallene i første innlegg? Jeg klarer meg veldig bra takk, med lang utdanning, en god jobb, samboer, fire barn og høy inntekt. Men penisen passer ikke så bra, så lenge samboeren synes den blir i tykkeste og vondeste laget. Uansett hva du måtte mene. Din «matematikk» påvirker ikke henne, og imponerer heller ikke meg. Nå har jeg aldri hørt om noen som har imponert en dame med penisen sin. I alle fall ikke med en monsterpenis, stakkars menn. Noe større enn det jeg selv har, da ville jeg tenkt på det mer som en type funksjonshemning. Men heldigvis er det fortsatt forskjell på KG-mål og virkelige mål. 😂😂 M53 Anonymkode: d7a50...9a4 Høy utdannelse, men kan ikke sammenhengen mellom omkrets og areal som faktor for volum? Ok. At du klarer deg har ingen sagt noe om, men din kommentar at du er stor. Det er omkretsen ikke. Gjentar, den er godt innenfor normalen. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:38 #5033 Del Skrevet onsdag kl 19:38 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høy utdannelse, men kan ikke sammenhengen mellom omkrets og areal som faktor for volum? Ok. At du klarer deg har ingen sagt noe om, men din kommentar at du er stor. Det er omkretsen ikke. Gjentar, den er godt innenfor normalen. Anonymkode: b6259...107 Jeg har aldri sagt at jeg er stor. Men så kan du heller ikke lese, forstår jeg. Godt nyttår Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:32 #5034 Del Skrevet onsdag kl 21:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri sagt at jeg er stor. Men så kan du heller ikke lese, forstår jeg. Godt nyttår Anonymkode: d7a50...9a4 Jeg trodde snittet i Norge er 14 cm? Jeg er 41 år, og har aldri turt å ha sex fordi min penis kun er like lang som en dorullhylse. Jeg skjemmes over den. Frank Løke sier hans er 20.5 cm, og da er han 9 cm lengre en meg, nesten dobbel så lang Anonymkode: 98594...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5035 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg trodde snittet i Norge er 14 cm? Jeg er 41 år, og har aldri turt å ha sex fordi min penis kun er like lang som en dorullhylse. Jeg skjemmes over den. Frank Løke sier hans er 20.5 cm, og da er han 9 cm lengre en meg, nesten dobbel så lang Anonymkode: 98594...242 Det er hundretusener av kvinner der ute som vil oppleve at du er akkurat passe - eller i største laget. Jeg har snakket med kvinner som sier at vanlig størrelse blir for stort og vondt for dem. Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5036 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 22.32): Jeg trodde snittet i Norge er 14 cm? Jeg er 41 år, og har aldri turt å ha sex fordi min penis kun er like lang som en dorullhylse. Jeg skjemmes over den. Frank Løke sier hans er 20.5 cm, og da er han 9 cm lengre en meg, nesten dobbel så lang Anonymkode: 98594...242 Gjennmsnittlengde i verden er 13,2 cm. Det har aldri blitt gjort seriøse studier av dette i Norge, bare uvitenskapelige studier med selvrapportering. Det samme gjelder de fleste andre land. Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5037 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Gjennmsnittlengde i verden er 13,2 cm. Det har aldri blitt gjort seriøse studier av dette i Norge, bare uvitenskapelige studier med selvrapportering. Det samme gjelder de fleste andre land. Anonymkode: d7a50...9a4 Penisatlaset av Benestad mfl er altså useriøst. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5038 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Penisatlaset av Benestad mfl er altså useriøst. Hva sier det om gj.snittet? Anonymkode: 98594...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5039 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Penisatlaset av Benestad mfl er altså useriøst. Anonymkode: b6259...107 Ja. Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå