Sphere Skrevet fredag kl 11:24 #4241 Del Skrevet fredag kl 11:24 Utfordringer med størrelse, kan være vanskelig. Der mye kan løse seg av seg selv over tid, fordi kvinner har en fantastisk evne til å tilpasse seg partner til en viss grad, samt at man kan bli mer vant til hverandre mentalt, er det ikke alltid dette går knirkefritt. I den ideelle verden skulle man selvsagt kunne prate åpent om slike utfordringer, men dette er også et potensielt minefelt. Veldig mye avhenger av hvordan man legger det frem. Men veldig ofte vil mannen sitte tilbake med en følelse av å ikke være nok. Spesielt når du har gitt klar beskjed om at du ikke er fornøyd. Og her er det snakk om manndommen. Størrelsen. Det er ekstra følsomt. Får mannen følelsen av at han ikke duger, vil det ofte være begynnelsen på slutten av forholdet. Han får uansett ikke gjort noe med det han har. Han vet nok definitivt at han er liten. Men det behøver ikke bety at han har akseptert at han ikke klarer å tilfredsstille kvinner med penis. Jeg er også liten. Det tok tid før jeg fant ut hvor forskjellige dere var der nede også. Jeg kan passe noen helt perfekt, mens andre vil nok knapt kjenne meg. Jeg har forsøkt sleeve flere ganger, siden det tenner meg at sleeven er mye større, men hver gang har det blitt tatt av kjapt fordi vi begge har foretrukket uten. For min del kjenner jeg så og si ingenting inni en slik sleeve, så jeg skjønner tankegangen hans, samtidig som jeg også skjønner din. For å få til en slik utfordring må man gi og ta litt. For min del har det fungert å eksperimentere med vinkler feks. Puter er et veldig godt hjelpemiddel. Bygg opp med litt puter slik at du ligger behagelig, og flytt litt rundt på dem til du føler han treffer best. Og knip i vei og vær aktiv. Det gjør ofte underverker. For begge. Gjensidig oralsex er fantastisk og tar litt press bort fra penetreringen, men det blir jo ikke lett når den ene part opplever det traumatisk. Det er heller ikke lett dersom den ene parten føler dette kun går én vei. Derfor er kommunikasjon utrolig viktig. Dere må finne grenser. Både dine og hans. Dersom han synes det er jævlig å ha på sleeve, fordi han føler seg ubrukelig, vil det også kunne utvikle seg til et traume. Så snakk om grenser. Finner dere ikke felles grenser, er dere nok ikke kompatible. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:04 #4242 Del Skrevet fredag kl 12:04 TyvenTyven skrev (16 timer siden): So, my boyfriend has the smallest dick of all the men i have ever been with. We had been dating for about 9 months, and for 6 months i had been feeling and thinking that it is not satisfing me. But i really struggled talking to him about it. I cant help it, he cant hep it. He is half latino, and any suggestion i had about me giving him a rimjob or using a strapon on him was totally out of the quiestion. I had my first relationship with a guy four years older then me when a was 14 and i am very open sexually. When i at last had gathered the courage to tell him that i needed to change things up to get satisfied it didnt go well either. I had earlier been talking to him about how the size of the vagina changes during the cycle, and sometime i need more, sometimes i dont. I cried when we had the talk cause i dont want to hurt him. At the same time i dont want to have sex when i am not turned on.. When i suggested that there are options out there, like a penis sleeve. He got angry, and said that he would never try that. He said “What if you like it better then mine?” and the most gutting one, “Whats in it for me?”. This man was at the time 35 years old. And should be well aware that his penis is below average. And if i were him i would have given it all to be great with tounge and fingers and generally have some selfirony and tackle things with laughter and fun. But no… I got so incredibly hurt. Here i am saying that i am not getting satisfied, and it hurts me. Saying i love him and i want to be with him. Suggesting something that would be fun and good for both of us, and he is replying “Whats in it for me?”. Well, whats in it for me if his penis is not satisfying me? Thats not what i said, but it feels like he doesnt even care about my emotions, my satisfaction. He has also said things like, if he goes down on me, i should go down on him. And that just rips up many traumas for me, in past relationships where i have done things i didnt want to do because they insisted, or claimed that from me. I also tried introdusing him to my praise kink, saying how much i get turned on by it. And at one point when i asked him to give praise, he was all like “why do i have to say that your ass is on fire, if you dont tell me that mine is?” He never spoke of such a kink, or anything really concerning sex. I am 39 and i really want to be with this man. But it has been like 6 months since we last had sex because i am so hurt. He never ever told me that he doesnt have much exerience either until the other day. Allmost 2 years in to the relationship. He forgets to check if i am wet all the time, and doesnt even know that he is supposed to spit on his fingers before entering. To be honest, i feel like it would be much better that he went out and had alot of sex with someone else then me, to learn. Cause the last thing you want to do when you are allmost 40 is to motherly guide your man to be a descent lover from scratch..? Help! Dere kan svare på norsk! Her må du jobbe med deg selv. Lær deg å bruke den. Anonymkode: 2eea8...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4243 Del Skrevet 2 timer siden TyvenTyven skrev (På 28.11.2024 den 20.49): So, my boyfriend has the smallest dick of all the men i have ever been with. We had been dating for about 9 months, and for 6 months i had been feeling and thinking that it is not satisfing me. But i really struggled talking to him about it. I cant help it, he cant hep it. He is half latino, and any suggestion i had about me giving him a rimjob or using a strapon on him was totally out of the quiestion. I had my first relationship with a guy four years older then me when a was 14 and i am very open sexually. When i at last had gathered the courage to tell him that i needed to change things up to get satisfied it didnt go well either. I had earlier been talking to him about how the size of the vagina changes during the cycle, and sometime i need more, sometimes i dont. I cried when we had the talk cause i dont want to hurt him. At the same time i dont want to have sex when i am not turned on.. When i suggested that there are options out there, like a penis sleeve. He got angry, and said that he would never try that. He said “What if you like it better then mine?” and the most gutting one, “Whats in it for me?”. This man was at the time 35 years old. And should be well aware that his penis is below average. And if i were him i would have given it all to be great with tounge and fingers and generally have some selfirony and tackle things with laughter and fun. But no… I got so incredibly hurt. Here i am saying that i am not getting satisfied, and it hurts me. Saying i love him and i want to be with him. Suggesting something that would be fun and good for both of us, and he is replying “Whats in it for me?”. Well, whats in it for me if his penis is not satisfying me? Thats not what i said, but it feels like he doesnt even care about my emotions, my satisfaction. He has also said things like, if he goes down on me, i should go down on him. And that just rips up many traumas for me, in past relationships where i have done things i didnt want to do because they insisted, or claimed that from me. I also tried introdusing him to my praise kink, saying how much i get turned on by it. And at one point when i asked him to give praise, he was all like “why do i have to say that your ass is on fire, if you dont tell me that mine is?” He never spoke of such a kink, or anything really concerning sex. I am 39 and i really want to be with this man. But it has been like 6 months since we last had sex because i am so hurt. He never ever told me that he doesnt have much exerience either until the other day. Allmost 2 years in to the relationship. He forgets to check if i am wet all the time, and doesnt even know that he is supposed to spit on his fingers before entering. To be honest, i feel like it would be much better that he went out and had alot of sex with someone else then me, to learn. Cause the last thing you want to do when you are allmost 40 is to motherly guide your man to be a descent lover from scratch..? Help! Dere kan svare på norsk! Hvor liten penis snakker vi? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå