Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Opplevde en som omtalte pikken sin sånn, vi måtte være forsiktig fordi jeg kunne få vondt osv. Den var ikke over gjennomsnittet en gang, minste jeg har prøvd.

Anonymkode: 97899...9d0

Ja! Vi må være forsiktige. 🙊

Anonymkode: c6c23...43d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.27):

Heldig. Min er bare 15 cm i omkrets. Synes synd på dem med spedbygde peniser (under 13 cm i omkrets) 😁

Omkrets:
15 cm: 97.29% - In a room of 1000, 27 would be bigger
18 cm: 99.99% - In a room of 1000, 0 would be bigger

Anonymkode: 49ec5...fcd

Stakkars deg. Rene mikropenisen du har der.

Anonymkode: d7a50...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg ! Jeg møtte en gang på en tinder som hadde skrevet i bioen sin, for de som liker den stor 😂🙈 han var ikke noe større enn andre jeg har vært md for å si det sånn. 

Anonymkode: 27e01...de8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvert fall ikke grense for hva de kan gjøre/oppnå med den. Skulle dro den var magisk i måten den omtales. 

Samtlige som skulle sexte har skuffet… 

Anonymkode: 5becb...179

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd kvinner som har over snittet svære fitter. Det var som å knulle ute i vakumet i verdensrommet. Følte ingenting.

Anonymkode: 06cb8...59d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrøt ikke, men snakket liksom rundt det og at han var stor. Han var den minste jeg har hatt, kanskje rundt 10cm. Jeg skjønner enda ikke greia. 

Anonymkode: 6d3de...53e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at det enkleste er å spørre, det burde ikke være så vanskelig å spørre om det så lenge man har kommet dit at man vurdere/skal ha sex med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har opplevd et par-tre ganger menn som snakker om pikken sin som om den SVÆR, kommer med kommentarer som at jeg skal merke at de har pult meg osv, i tillegg til at de omtaler seg selv som store. Dette er normale menn som jeg ellers har likt og har hatt et forhold til over tid og som jeg har bra sex med. Men jeg synes altså akkurat dette er teit og litt komisk når de har penis i str L. Større en snittet, men ikke svære. Får lyst til å si Så svær der den ikke, men man vil jo ikke være frekk mot noen man ellers liker. 🙄

Flere som har opplevd slike menn?

Anonymkode: c6c23...43d

Kjip attitude du har.

Anonymkode: 599c9...e32

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjip attitude du har.

Har hun? En L size er mer enn et standardavvik i lengde og omkrets. Menn med peniser som ikke har mer enn 2 standardavvik opp er innen for normalområdet. De fleste kvinner har truffet en og annen i øvre og nedre del av dette området uten at det hefter deres oppmerksomhet som svært eller smått, med negativt fortegn. 

Menn med stor innenfor normalområdet blir gjerne omtalt som godt stor. Omtales du som vondt stor kan det skyldes at du er for tykk, har en lang og tynn, eller er en idiot som ikke vet å bruke størrelsen godt.

For lengre eventyr velges ofte uvanlig stor bort. Men, er vi heldige, ofte fordi vi er hensynsfulle, kan bruke den og oss selv, så finnes det de kvinner som setter pris på det tydelige ekstra en har. Men, er du en dust, ja da er veien ut i ensomhet kort. 

Hilsen en med lang erfaring som forvalter av 23/18 cm. En høster som mann sår. Be a gentleman.

Anonymkode: 142a3...8c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har hun? En L size er mer enn et standardavvik i lengde og omkrets. Menn med peniser som ikke har mer enn 2 standardavvik opp er innen for normalområdet. De fleste kvinner har truffet en og annen i øvre og nedre del av dette området uten at det hefter deres oppmerksomhet som svært eller smått, med negativt fortegn. 

Menn med stor innenfor normalområdet blir gjerne omtalt som godt stor. Omtales du som vondt stor kan det skyldes at du er for tykk, har en lang og tynn, eller er en idiot som ikke vet å bruke størrelsen godt.

For lengre eventyr velges ofte uvanlig stor bort. Men, er vi heldige, ofte fordi vi er hensynsfulle, kan bruke den og oss selv, så finnes det de kvinner som setter pris på det tydelige ekstra en har. Men, er du en dust, ja da er veien ut i ensomhet kort. 

Hilsen en med lang erfaring som forvalter av 23/18 cm. En høster som mann sår. Be a gentleman.

Anonymkode: 142a3...8c6

Jeg synes hun har en overfladisk og nedlatende holdning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.27):

Heldig. Min er bare 15 cm i omkrets. Synes synd på dem med spedbygde peniser (under 13 cm i omkrets) 😁

Omkrets:
15 cm: 97.29% - In a room of 1000, 27 would be bigger
18 cm: 99.99% - In a room of 1000, 0 would be bigger

Anonymkode: 49ec5...fcd

Tja. Den kalkulatoren din (som forøvrig er basert på anerkjente studier) forteller at «spedbygde» med omkrets på 13 kun har 139 som er større i rommet. Da er kanskje ikke spedbygd riktig betegnelse?

Anonymkode: 5135f...fb4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Den kalkulatoren din (som forøvrig er basert på anerkjente studier) forteller at «spedbygde» med omkrets på 13 kun har 139 som er større i rommet. Da er kanskje ikke spedbygd riktig betegnelse?

OG! Han må sette den på Western Average, ellers så sammenligner han seg med asiater og andre grupper med mindre snitt, eller Global Average. Norske kvinner er vant med Western Average. Dere vil få en mer realistisk virkelighet med denne variablen. Keep it real.

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

OG! Han må sette den på Western Average, ellers så sammenligner han seg med asiater og andre grupper med mindre snitt, eller Global Average. Norske kvinner er vant med Western Average. Dere vil få en mer realistisk virkelighet med denne variablen. Keep it real.

Fortsatt bare 268 som er større. Ved 12cm treffes medianen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt bare 268 som er større. Ved 12cm treffes medianen.

Med 268 større pr 1000 er du klart innenfor normalområdets kjerne. Av 10 menn har 2-3 av dem større. Med det på bordet, så er det andre skills som gjør deg minneverdig. Ikke størrelsen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Haha jeg ! Jeg møtte en gang på en tinder som hadde skrevet i bioen sin, for de som liker den stor 😂🙈 han var ikke noe større enn andre jeg har vært md for å si det sånn. 

Anonymkode: 27e01...de8

Likevel klarte han å nedlegge deg,noe som garantert var hensikten. For som du jo skjønner (siden du ER en av de) Er svææært opptatt av både størrelser,høyde,hår og andre overfladiske ting. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg synes hun har en overfladisk og nedlatende holdning.

Hvordan i alle verden klarer du å vri det dit? Heg skriver jo at dette er menn jeg ellers liker. Er ikke veldig opptatt av størrelsen jeg, bare den ikke er gir liten. Jeg synes bare det er rart og litt komisk at enkelte selv tror de er velutstyrt når de er helt normale.

Mulig det har noe med at mange kvinner tross alt har sett flere erigerte peniser enn menn har.

Anonymkode: 6afc1...93f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om det er pga dette at noen damer er dårlige på beregne avstand når de parkerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So, my boyfriend has the smallest dick of all the men i have ever been with. We had been dating for about 9 months, and for 6 months i had been feeling and thinking that it is not satisfing me. But i really struggled talking to him about it. I cant help it, he cant hep it. He is half latino, and any suggestion i had about me giving him a rimjob or using a strapon on him was totally out of the quiestion. I had my first relationship with a guy four years older then me when a was 14 and i am very open sexually.

When i at last had gathered the courage to tell him that i needed to change things up to get satisfied it didnt go well either. I had earlier been talking to him about how the size of the vagina changes during the cycle, and sometime i need more, sometimes i dont. I cried when we had the talk cause i dont want to hurt him. At the same time i dont want to have sex when i am not turned on..

When i suggested that there are options out there, like a penis sleeve. He got angry, and said that he would never try that. He said “What if you like it better then mine?” and the most gutting one, “Whats in it for me?”. This man was at the time 35 years old. And should be well aware that his penis is below average. And if i were him i would have given it all to be great with tounge and fingers and generally have some selfirony and tackle things with laughter and fun. But no…

I got so incredibly hurt. Here i am saying that i am not getting satisfied, and it hurts me. Saying i love him and i want to be with him. Suggesting something that would be fun and good for both of us, and he is replying “Whats in it for me?”. Well, whats in it for me if his penis is not satisfying me?

Thats not what i said, but it feels like he doesnt even care about my emotions, my satisfaction.

He has also said things like, if he goes down on me, i should go down on him. And that just rips up many traumas for me, in past relationships where i have done things i didnt want to do because they insisted, or claimed that from me.

I also tried introdusing him to my praise kink, saying how much i get turned on by it. And at one point when i asked him to give praise, he was all like “why do i have to say that your ass is on fire, if you dont tell me that mine is?” He never spoke of such a kink, or anything really concerning sex.

I am 39 and i really want to be with this man. But it has been like 6 months since we last had sex because i am so hurt. He never ever told me that he doesnt have much exerience either until the other day. Allmost 2 years in to the relationship. He forgets to check if i am wet all the time, and doesnt even know that he is supposed to spit on his fingers before entering.

To be honest, i feel like it would be much better that he went out and had alot of sex with someone else then me, to learn. Cause the last thing you want to do when you are allmost 40 is to motherly guide your man to be a descent lover from scratch..?

Help!

Dere kan svare på norsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har liten penis og vi har givende sex helt uten sleeve, men det har krevd at vi kunne kommunisere rundt sex. Ærlig talt var ikke sexen så fantastisk i starten, og ikke ville han slikke heller, og var klønete med fingrene...egentlig rart at vi har et flott sexliv i dag men jeg tror begge må være tålmodig og smidige. Å bli godt kjent tar tid. Tok nesten 1,5 år med aktiv sex for oss før det plutselig sa klikk og sexen var fantastisk. Tror vi bare ble trygg på og vant med hverandre. Men han har alltid vært god å kysse, og vi har tullet mye sammen. Og prøvd å forstå hverandre når en ble såret eller lei seg. 

Praise kink skjønner jeg ikke hva er, så han skjønner nok ikke det han heller når han er så uerfaren før deg. Du må nesten lære ham opp når han er uerfaren, eller ta mer styring ved å bruke glid mm.

Anonymkode: 2bf80...846

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som egentlig er "liten" kan være vanskelig å definere. Noen er mer grådige enn andre, og vil definere 13 cm som liten. Men statistisk sett er det ikke det. 

Vi har et flott sexliv selv om mannen har 11 cm. Anal er null stress. 

Anonymkode: 64965...bae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...