AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4201 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): dette er helt normal penis, ikke minste og heller ikke største av de jeg har sett. Nei, den penis størrelse har ingenting å si. jeg derimot, jeg har øyemål. Og, jeg har veldig tynne håndledd, mine håndledd er ca 12 cm i omkrets. Absolutt SAMTLIGE av mine partnere lo og syntes det var veldig morsomt at penisen deres er tjukkere enn mine håndledd. Jeg har ikke skuffet noen av de med å nevne at dette er alltid slik, men, dette er altså grunnen til at jeg vet omkretsen på en "snitt" penis. 🤣 Anonymkode: 3fbfb...ba3 Spebygd du. 12 cm håndledd er langt under normalt. Anonymkode: 7c5cd...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amnesia Skrevet 14 timer siden #4202 Del Skrevet 14 timer siden Vedder på at TS er mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4203 Del Skrevet 14 timer siden Ville ikke kalt det dumpegrunnlag, men det er definitivt et minus. Anonymkode: b4735...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå