AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4101 Del Skrevet 19. juni 2024 MicoH01 skrev (18 timer siden): Hoi! Jeg oh og en annen mann som virker som en Mann. Svarte deg nettopp dette rett over. Din kommentar jenta. Hehe Vurderer nesten å måle kun etter å ha blitt påvirket av dene tråden her. Haha Det trenger du ikke 😄 Du har i utallige svar i det siste skrevet at du er større enn de aller fleste menn. Tolker det som selvskryt, men skryte får du gjerne gjøre for min del. Størrelsen er det lite å gjøre med. Man får leve med, og bruke det man har fått tildelt. Anonymkode: 452c3...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4102 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 9.51): Ikke alle har verdens slappeste dåse. Anonymkode: 1c015...b5c Å være slapp i dåsa har ingenting med hvor lang kuk noen kan ta, lillegutt Anonymkode: 65b8c...0fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4103 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 3.47): Altså jeg aner ikke størrelsen i cm til de jeg har vært med 🙊 ligger dere der med målestokk? Er det noe jeg ikke har fått med meg ?🤣 Anonymkode: 75edb...57a De færreste gjør det. Gjennomsnittet er rundt 14-15cm, alikevel er det veldig mange kvinner som mener 15 er liten og at de har møtt få under det, noe som tyder på at øyemålet er dårlig. Tviler egentlig på at det er så mange menn som måler korrekt heller Anonymkode: 00f1f...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4104 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De færreste gjør det. Gjennomsnittet er rundt 14-15cm, alikevel er det veldig mange kvinner som mener 15 er liten og at de har møtt få under det, noe som tyder på at øyemålet er dårlig. Tviler egentlig på at det er så mange menn som måler korrekt heller Anonymkode: 00f1f...1c1 Om 40% av menn ikke er aktive, og de med stor er hyperaktiv, da kan det fort bli kvinners erfaring at normalen er større enn reelt snitt. Det er nok en av grunnene til at snittet siste generasjoner har økt. Kvinner matcher med med etter andre kritterier enn før. En real stor kuk er nok mer populært enn tidligere antatt. Særlig kombinert med evnen å bære seg selv og sitt avkom. Så, er kommer du til kort som mann på en eller flere fronter, så skal du måtte kompensere jævlig godt for å bli vurdert som fast match. Livet er hard, for oss menn som f.eks ikke har høyden eller annet, men, merkelig nok er det ingen ulempe med skikkelig stor, god økonomi og et uredd vesen. En overraskelse, en liten hemmelighet, kan binde trollkjærringa. Det gjør noe med henne å møte en mann med kontroll på det store maskineriet og som vet hvordan kvinners motor skal smøres så den yter maks. Wrooom wrooom😉 Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4105 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De færreste gjør det. Gjennomsnittet er rundt 14-15cm, alikevel er det veldig mange kvinner som mener 15 er liten og at de har møtt få under det, noe som tyder på at øyemålet er dårlig. Tviler egentlig på at det er så mange menn som måler korrekt heller Anonymkode: 00f1f...1c1 Jeg spurte en gang samboeren min om hvor lang hun trodde penisen min var. Hun gjettet 22 cm. Riktig svar er 15 cm. Anonymkode: 61839...8f1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4106 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg spurte en gang samboeren min om hvor lang hun trodde penisen min var. Hun gjettet 22 cm. Riktig svar er 15 cm. Anonymkode: 61839...8f1 Klart hun trodde det. Han før deg hadde jo 30 cm = 20 cm. Anonymkode: b6259...107 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4107 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg spurte en gang samboeren min om hvor lang hun trodde penisen min var. Hun gjettet 22 cm. Riktig svar er 15 cm. Anonymkode: 61839...8f1 De fleste menn har jo over 20cm så er ikke rart hun gjettet det Anonymkode: 65b8c...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 21. juni 2024 #4108 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste menn har jo over 20cm så er ikke rart hun gjettet det Anonymkode: 65b8c...0fb Haha. I følge dem kanskje. Menn ofte måler vi fra enden på rumpa til fremst på tisen tror jeg. 🤣 Mål pikken deres over pikken ikke under. Stor forskjell. Dere overvektige. Slank dere og øk noen cm. Men lærte på skolen hvordan en måler ett sylinder form. Omkrets og lengde utgjør stor forskjell en å kun måle lengden eller kun omkrets. Lang og tykk blir større enn en kjempe lang men tynn som en blyant. Haha. (Snikskryt er at jeg er noe over middels lang og relativt mye over middels tykk. Totalt er min veldig tung. Kanskje en burde veie pikken i stedet for å måle?. Haha Små ler her da. Er jo litt kleint dette. Men samtidig når jenter sier størrelsen ikke betyr noe til meg og samtidig stirrer på skrittet mitt og presenterer rumpa si så ofte det passer så skjønner ikke jeg helt hvor ærlig enkelte kvinner er.. Når det er sagt så er det meste viktigere enn dette temaet. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 21. juni 2024 #4109 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste menn har jo over 20cm så er ikke rart hun gjettet det Anonymkode: 65b8c...0fb Haha. I følge dem kanskje. Menn ofte måler vi fra enden på rumpa til fremst på tisen tror jeg. 🤣 Mål pikken deres over pikken ikke under. Stor forskjell. Dere overvektige. Slank dere og øk noen cm. Men lærte på skolen hvordan en måler ett sylinder form. Omkrets og lengde utgjør stor forskjell en å kun måle lengden eller kun omkrets. Lang og tykk blir større enn en kjempe lang men tynn som en blyant. Haha. (Snikskryt er at jeg er noe over middels lang og relativt mye over middels tykk. Totalt er min veldig tung. Kanskje en burde veie pikken i stedet for å måle?. Haha Små ler her da. Er jo litt kleint dette. Men samtidig når jenter sier størrelsen ikke betyr noe til meg og samtidig stirrer på skrittet mitt og presenterer rumpa si så ofte det passer så skjønner ikke jeg helt hvor ærlig enkelte kvinner er.. Når det er sagt så er det meste viktigere enn dette temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4110 Del Skrevet 21. juni 2024 Dere kan no bare se på youtube på slike tulle filmer der ein man legger ein monster dildo i buksa som servitør foreksempel 😋 Så kan dere se reaksjonen på damene å si dem ikke er opptatt av størrelsen.... Anonymkode: e14ca...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4111 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere kan no bare se på youtube på slike tulle filmer der ein man legger ein monster dildo i buksa som servitør foreksempel 😋 Så kan dere se reaksjonen på damene å si dem ikke er opptatt av størrelsen.... Anonymkode: e14ca...cf4 Reaksjonen er som regel at de blir sjokkert/overrasket, ikke at de blir kåte av det. Anonymkode: 61839...8f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4112 Del Skrevet 21. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Reaksjonen er som regel at de blir sjokkert/overrasket, ikke at de blir kåte av det. Anonymkode: 61839...8f1 Med det tydelig at dem er opptatt av det😋 Anonymkode: e14ca...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4113 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med det tydelig at dem er opptatt av det😋 Anonymkode: e14ca...cf4 Nei, men det er klart de legger merke til det når bulen er så overtydelig. Menn legger også merke til det. Det bryter så med sosiale normer at det kan bli et samtaleemne mellom venninner. Men det er nok mest fordi de synes vedkommende med bulen er en tulling som går slik kledt. Anonymkode: 61839...8f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4114 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg personlig fortrekker store peniser, små gir meg ikke orgasme uten og kose med klitten i tillegg med store peniser slipper jeg og stimulere klitten for orgasme Anonymkode: 690b0...3e4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #4115 Del Skrevet 22. juni 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg personlig fortrekker store peniser, små gir meg ikke orgasme uten og kose med klitten i tillegg med store peniser slipper jeg og stimulere klitten for orgasme Anonymkode: 690b0...3e4 Hva du vil si er stort nokk for deg da? Lengde å tykkelse? Anonymkode: e14ca...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl.T Skrevet 22. juni 2024 #4116 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg mener ihvertfall at størrelsen har noe å si. Kjenner den ikke så godt hvis den er for liten. Jeg liker litt størrelse på den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #4117 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg personlig fortrekker store peniser, små gir meg ikke orgasme uten og kose med klitten i tillegg med store peniser slipper jeg og stimulere klitten for orgasme Anonymkode: 690b0...3e4 Men KG's medlemmer mener at bare 10 til 30 prosent får orgasme av PIV. Dette forklarer hvorfor en langt større andel av de jeg har møtt, får orgasme av PIV uten samtidig stimulering på annet vis. Mang en hånd har rutinemessig søkt nedover for så å trekke seg. Ikke nødvendig likevel.... Jeg har nok over snittet lang, men det er spesielt tykkelsen som utmerker seg. Kan ikke bruke vanlig størrelse kondomer uten ubehag. Anonymkode: 4dde8...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #4118 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 20.34): Jeg spurte en gang samboeren min om hvor lang hun trodde penisen min var. Hun gjettet 22 cm. Riktig svar er 15 cm. Anonymkode: 61839...8f1 Nettopp😅 De er oftest på bærtur der Anonymkode: 00f1f...1c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 22. juni 2024 #4119 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 9.59): Dere kan no bare se på youtube på slike tulle filmer der ein man legger ein monster dildo i buksa som servitør foreksempel 😋 Så kan dere se reaksjonen på damene å si dem ikke er opptatt av størrelsen.... Anonymkode: e14ca...cf4 Jeg er hetero og mann. Når jeg ser disse karene som kler seg i åletrange bukser som fremhever "showerne" deres, må jeg le inni meg. Jeg har alltid antatt at dette har vært homofile menn som har trang for å blotte seg. Det er et svært dårlig sjekketriks dersom det er kvinner som er målgruppen deres i alle fall. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4120 Del Skrevet 23. juni 2024 Cor Cubiculum skrev (På 22.6.2024 den 12.16): Jeg er hetero og mann. Når jeg ser disse karene som kler seg i åletrange bukser som fremhever "showerne" deres, må jeg le inni meg. Jeg har alltid antatt at dette har vært homofile menn som har trang for å blotte seg. Det er et svært dårlig sjekketriks dersom det er kvinner som er målgruppen deres i alle fall. "hilsen sjalu mann med liten penis" Hvis du hadde hatt en skikkelig kølle hadde du nok tenkt annerledes Anonymkode: 65b8c...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå