AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4021 Del Skrevet 24. oktober Hvor vanlig er det å vite hvor lang vagina man har? Hvem pokker måler vagina? Og ikke minst hvordan gjøres det? Anonymkode: c80de...c49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 24. oktober #4022 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Fint nok for meg, er ikke veldig glad i lange peniser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4023 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Nei, det er bare du som er vid. Anonymkode: 6d367...614 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4024 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri skjønt hvorfor det at penis har en viss størrelse er det samme som at de ikke vet hvordan de skal bruke den? Og hva betyr det å kunne bruke den? De fleste har vel fått med seg at den skal ut og inn? Anonymkode: 74058...41c Menn vet hvordan de skal bruke den, det er kvinner som ikke vet hvordan de skal bruke den. Alle menn kan da bruke sin egen penis. Samboeren min vet at jeg kan bruke penisen hans, derfor kommer han i mål hver gang. Og han vet hvordan underlivet mitt skal brukes, så derfor kommer jeg også i mål hver gang. Anonymkode: 6d367...614 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4025 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare stusselig med menn som må kompensere med tunge/fingre. Det er ikke ekte sex engang. Menn må skjerpe seg. Penis-pumper eller kirurgi. Jeg kunne aldri blitt sammen med en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8eaac...8d1 Jøss, at det i det hele tatt er mulig å skrive noe så dumt fatter jeg ikke... Anonymkode: 6d367...614 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4026 Del Skrevet 25. oktober ufiltrert skrev (44 minutter siden): Jeg har nok liggi med opptill 100 👎🏼 Anonymkode: 6d367...614 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4027 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare stusselig med menn som må kompensere med tunge/fingre. Det er ikke ekte sex engang. Menn må skjerpe seg. Penis-pumper eller kirurgi. Jeg kunne aldri blitt sammen med en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8eaac...8d1 De fleste skjønte det allerede ved startinnlegget, men nå må det da være klart for alle. Trollolo 0/10 Anonymkode: f8957...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober #4028 Del Skrevet 25. oktober Synes det er forkastelig trådtittel. Ts glemte å nevne at "JEG som er over gjennomsnittet vid synes gjennomsnittelig peniser er for små" Sånn. Boom. Fixa. 2 trilliarder hjerneceller redda fra brainrot. /thread 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4029 Del Skrevet 25. oktober ufiltrert skrev (Akkurat nå): Synes det er forkastelig trådtittel. Ts glemte å nevne at "JEG som er over gjennomsnittet vid synes gjennomsnittelig peniser er for små" Sånn. Boom. Fixa. 2 trilliarder hjerneceller redda fra brainrot. /thread Tittelen er fortsatt feil. Den burde være:" Jeg Kjeder meg og har lyst til å lage en tråd for å hetse damer. Hilsen mann" Anonymkode: f8957...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober #4030 Del Skrevet 25. oktober (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tittelen er fortsatt feil. Den burde være:" Jeg Kjeder meg og har lyst til å lage en tråd for å hetse damer. Hilsen mann" Anonymkode: f8957...8ed Har nok med å intenst hate minst 47%(ref annen tråd, litt overdrevet) av andre 'menn' så har ikke kapasitet til å finne utav hvordan man hetser kvinner på en engasjerende eller manipulerende måte. Endret 25. oktober av ufiltrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4031 Del Skrevet 25. oktober Eller du er vid som ei låvedør…. Anonymkode: fa68f...261 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 25. oktober #4032 Del Skrevet 25. oktober Veldig sjelden at man får hele penis inn i vagina. Det stopper som regel av det rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 25. oktober #4033 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du lyver for å få likes. Det er ikke normalt å ha mer enn 10 cm vagina Anonymkode: 2b380...b17 Det er riktig at den i normal tilstand er ca det, men i opphisset tilstand strekker den seg. De fleste er mellom 16-19 cm. Det er bare å måle med en dildo så finner du lett ut av det. Ligger omtrent midt i det sjiktet der som gjør at jeg effektivt kanskje kan få brukt ca 16-17 cm og det er sjeldent det er et problem. Jeg har «snublet» over en del kvinnfolk, så dette har jeg mye erfaring med 🤣. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4034 Del Skrevet 25. oktober 13 cm er lite, ja. 15 cm+ er et minimum. Anonymkode: 1de3b...992 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4035 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er bare stusselig med menn som må kompensere med tunge/fingre. Det er ikke ekte sex engang. Menn må skjerpe seg. Penis-pumper eller kirurgi. Jeg kunne aldri blitt sammen med en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8eaac...8d1 0/10. Anonymkode: 6fe94...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4036 Del Skrevet 25. oktober Imponert over en penis? Det har jeg aldri blitt, uansett størrelse Anonymkode: 2069c...0bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4037 Del Skrevet 25. oktober ufiltrert skrev (9 timer siden): alt over middels er extrem størrelse? Jeg vil da si min er SVÆR og DIGER men ikke EXTREM størrelse (19cm/15.5cm). Så ta en EXTREM bolle med massevis av EXTREMT kremete krem? Den er iallefall alt for stor for meg. Hadde bare vært ubehagelig. Både lengden og tykkelse Anonymkode: 7fd1c...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4038 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Nå er det skole for deg, opp og hopp og lær skills som imponerer. I motsetning til å tro at en pikk vil gjøre det Anonymkode: 5aed6...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4039 Del Skrevet 25. oktober Fant80 skrev (7 timer siden): Size queens lirer alltid av seg det mest diotiske mannehatende pisspreiket. Samme plata hver gang. Buhu den er for liten. Ingen mann klarer å tifredstille meg. Hører du menn klage over at hullene deres er vide som låvedører? Nei Det er alltid damene som klager,og de som klager er sykt irriterende. Hilsen mann med gjennomsnittelig snopp. Vil bare påpeke at det er menn som er mest opptatt av penisstørrelse. Som anklager oss for å lyve når vi sier vi ikke bryr oss om størrelse eller at vi foretrekker de mindre. Så det er menn som klager mest Anonymkode: 7fd1c...324 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. oktober #4040 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vel det er nettopp det. Alle klarer ut og inn, men om de har talent i senga. Altså får dama til å komme ved samleie i tillegg, så skal det litt mer enn ‘ut og inn’ for å si det slik. Gnikke rolig rundt, trykke ned mot bekkenet, gnikke borti klitorisen samtidig osv osv. Ut og inn- inn og ut…det er for amatører😄 *totalentreprenør=skriveleif 😂🤣 Anonymkode: b88f8...7ec Dette var herlig å lese 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå