AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3981 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare tull, damer liker 22-24cm Anonymkode: 65b8c...0fb Hva skal de med det??? Kjevle ut bolledeig? Anonymkode: d7a50...9a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3982 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er bare tull, damer liker 22-24cm Anonymkode: 65b8c...0fb Nei, noen få damer må ha det. Anonymkode: eca75...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 18. oktober #3983 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skal de med det??? Kjevle ut bolledeig? Anonymkode: d7a50...9a4 Ja, er jo bare vondt. Rundt 14 er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kukensvetter Skrevet 18. oktober #3984 Del Skrevet 18. oktober Hjelp, jeg sliter med for stor penis i hverdagen. Hver gang jeg er ute i shorts så ser alle på den, jeg blir veldig ukomfortabel. Har dere noen tips å "slenke" penis lengden lit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #3985 Del Skrevet 19. oktober Måler dere penis med stiv linjal eller målebånd? Hva er riktig for å sammenlikne seg med andre? Jeg får litt mer lengde hvis jeg måler med målebånd fordi penisen er bøyd når den er stiv Anonymkode: 56071...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3986 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Måler dere penis med stiv linjal eller målebånd? Hva er riktig for å sammenlikne seg med andre? Jeg får litt mer lengde hvis jeg måler med målebånd fordi penisen er bøyd når den er stiv Anonymkode: 56071...d28 Aldri målt penis. Man var vel sikkert 14-15 år når man var opptatt av sånne ting, de som var det. Tipper de brukte linjal fra penalet sitt. Anonymkode: 4288d...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3987 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Måler dere penis med stiv linjal eller målebånd? Hva er riktig for å sammenlikne seg med andre? Jeg får litt mer lengde hvis jeg måler med målebånd fordi penisen er bøyd når den er stiv Anonymkode: 56071...d28 Metermåler. Her går det i kvartmeter😁 Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3988 Del Skrevet 21. oktober Kvinne her, jeg liker min partners kuk som er ca 15 cm og 14 i omkrets. Når han legger en pute under rumpa mi så presser det så herlig på G punktet at jeg kommer med penetrering, noe jeg ikke gjør ellers. har ligget med menn som har vesentlig lengre (3cm blir jo mye i en slik setting) den gikk i bunn og jeg har mye mere glede av denne som er litt tykkere. Blir litt mer foreplay før anal da når den er litt tykkere, men det er deilig når den er tilpasset. Frigjort kvinne 56 Anonymkode: 5543e...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3989 Del Skrevet 21. oktober 200 sider om penisstørrelse. Gratulerer😂 Anonymkode: 4288d...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 23. oktober #3990 Del Skrevet 23. oktober (endret) JEG HAR FUNNET FASITEN!!!!! Hvis de har like tykke fingertupper som fingre. Liksom at fingrene ikke går «innover» på tuppen. Solide, tykke fingertupper har med mine ekser/menn alltid indikert stort utstyr/solid penishode Det er sikkert ikke kun de som har tykk penis - men det har for min del vært et rimelig sikkert tegn. Så sant de har relativt normal/solid håndstørrelse Endret 23. oktober av Potetjinta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3991 Del Skrevet 24. oktober Potetjinta skrev (16 timer siden): JEG HAR FUNNET FASITEN!!!!! Hvis de har like tykke fingertupper som fingre. Liksom at fingrene ikke går «innover» på tuppen. Solide, tykke fingertupper har med mine ekser/menn alltid indikert stort utstyr/solid penishode Det er sikkert ikke kun de som har tykk penis - men det har for min del vært et rimelig sikkert tegn. Så sant de har relativt normal/solid håndstørrelse Når mannen ikke klarer å holde helt rundt egen penis har han tykk eller bare korte fingre. 🤭 Anonymkode: b6259...107 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3992 Del Skrevet 24. oktober Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet 24. oktober #3993 Del Skrevet 24. oktober Er ikke det litt sent på kvelden for deg nå? Mamma blir sint om du ikke går å legger deg snart. 17 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3994 Del Skrevet 24. oktober Imponert? Nei! For liten? Nei, tror ikke? Kjenner bare til mannens penis, og tror nok den er noe over 13 cm. Anonymkode: 435e1...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3995 Del Skrevet 24. oktober Da trenger vel du ekstrem størrelse da. Smaken er som baken, den er heldigvis delt! Anonymkode: 8d90f...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3996 Del Skrevet 24. oktober Hvis det er så viktig, så finner du sikkert en brusflaske du kan trykke oppi deg! 🙄 Anonymkode: 84499...26e 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3997 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da trenger vel du ekstrem størrelse da. Smaken er som baken, den er heldigvis delt! Anonymkode: 8d90f...695 Enig! Heller en god mann en er tiltrukket til. Velger ikke en mann ut fra staken han pumper inn og ut med! Anonymkode: 84499...26e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. oktober #3998 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da trenger vel du ekstrem størrelse da. Smaken er som baken, den er heldigvis delt! Anonymkode: 8d90f...695 alt over middels er extrem størrelse? Jeg vil da si min er SVÆR og DIGER men ikke EXTREM størrelse (19cm/15.5cm). Så ta en EXTREM bolle med massevis av EXTREMT kremete krem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober #3999 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig! Heller en god mann en er tiltrukket til. Velger ikke en mann ut fra staken han pumper inn og ut med! Anonymkode: 84499...26e Enig 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4000 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Den gjengse vagina er omtrent 10 cm dyp. Det betyr i praksis: en penis over 10 cm vil aldri kunne trenge helt inn i kjødet uten at det gjør vondt for dama. Alt over 10 cm er overflødig. Husk: penis har forskjellig tykkelse. Den kan være 10 cm og tjukk, eller 19 cm og tynn. Så gratulerer med å utelukke over halvparten av menn på meningsløs basis. Anonymkode: 2b380...b17 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå