Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jaeols skrev (7 minutter siden):

Jeg har nok rett! 

Nei. Gjennomsnittet i Norge er 14-15 cm lang og 11,66 cm omkrets. I erigrert tilstand 

Anonymkode: eca75...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Gjennomsnittet i Norge er 14-15 cm lang og 11,66 cm omkrets. I erigrert tilstand 

Du mener emigrert?

Anonymkode: 311a5...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du mener emigrert?

Anonymkode: 311a5...723

Erigert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Merkelige tall. Lengden er oppgitt med et slingringsmonn på 10mm mens omkrets er oppgitt med en nøyaktighet på 0,1mm. Tror du må sjekke kilden en gang til.

Anonymkode: 5135f...fb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Merkelige tall. Lengden er oppgitt med et slingringsmonn på 10mm mens omkrets er oppgitt med en nøyaktighet på 0,1mm. Tror du må sjekke kilden en gang til.

Anonymkode: 5135f...fb4

Har sjekket. I verden er gjennomsnittet 13,3 lengde. Mens i Norge er det rundt 14 cm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (11 timer siden):

Jeg har nok rett! 

Jaja 😄. Skal ikke lage dårlig stemning her inne så det skal du få mene uten kilde 👍. Heldigvis for meg som plutselig fikk laangt over snittet størrelse uten at fruen merker noen forskjell 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snittet i Norge kan da umulig stemme. Nå dusjer jeg ikke med menn med erigert penis da, men de jeg dusjer med - har dusjet med ca 20-25 menn opp i gjennom, så er jeg på snittet og når den reiser seg er den 17,5 lang og 13 rundt. De som har større er like tykke som min men 12-14cm slappe. Selv om det er en "shower" så vokser den da minst til 18-20cm må gjøre. Dette er praktisk lite utsnitt av befolkningen av hvite menn - det samme på The Well hvor mange går nakne og dusjer, mye rugger som vandrer rundt der over det "norske" snittet. alt vokser folkens, også lengden på penis, eks har jeg større penis enn min far og mine barn større enn min (i slapp tilstand da, har ikke fektet med barna - litt gal, men ikke så gal)

Anonymkode: 5543e...5c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det snittet i Norge kan da umulig stemme. Nå dusjer jeg ikke med menn med erigert penis da, men de jeg dusjer med - har dusjet med ca 20-25 menn opp i gjennom, så er jeg på snittet og når den reiser seg er den 17,5 lang og 13 rundt. De som har større er like tykke som min men 12-14cm slappe. Selv om det er en "shower" så vokser den da minst til 18-20cm må gjøre. Dette er praktisk lite utsnitt av befolkningen av hvite menn - det samme på The Well hvor mange går nakne og dusjer, mye rugger som vandrer rundt der over det "norske" snittet. alt vokser folkens, også lengden på penis, eks har jeg større penis enn min far og mine barn større enn min (i slapp tilstand da, har ikke fektet med barna - litt gal, men ikke så gal)

Gjennomsnittet i verden er 13,3 cm. I Norge ca 14. Tykkelse er mellom 11 og 12. Er dokumentert mange ganger. De fleste mennesker er dårlige på øyemål. Og endel av de med shower så blir ikke penis større når den blir stiv, den blir bare stiv. Jeg er ganske erfaren seksuelt, hatt endel partnere. Og de færreste har 17 cm eller større. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjennomsnittet i verden er 13,3 cm. I Norge ca 14. Tykkelse er mellom 11 og 12. Er dokumentert mange ganger. De fleste mennesker er dårlige på øyemål. Og endel av de med shower så blir ikke penis større når den blir stiv, den blir bare stiv. Jeg er ganske erfaren seksuelt, hatt endel partnere. Og de færreste har 17 cm eller større. 

Jeg er også pleier, har vasket peniser i 30 år. Og tviler ikke ett sekund på at gjennomsnittet er 13-14 cm

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er også pleier, har vasket peniser i 30 år. Og tviler ikke ett sekund på at gjennomsnittet er 13-14 cm

Snittet er erigerte peniser som du sikkert vet. Blir disse du har vasket erigerte?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (12 minutter siden):

Snittet er erigerte peniser som du sikkert vet. Blir disse du har vasket erigerte?

Ikke alltid, men alt for ofte. Han som skrev her hadde heller ikke sett så mange erigerte peniser. Men sett mange slappe og konkluderte da med at snittet måtte være større 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke alltid, men alt for ofte. Han som skrev her hadde heller ikke sett så mange erigerte peniser. Men sett mange slappe og konkluderte da med at snittet måtte være større 

Samme erfaringer. Ja. Jeg har vasket mange, mange menn nedentil. Mange som blir erigerte under stell.

13-14 cm høres veldig riktig ut. 

Anonymkode: 4288d...c4e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 9.32):

Høres jo ut som 90% foretrekker 14-15 cm? Av svarene her inne, ellers er det bare troll 😅 er for stor SÅ ille?

Anonymkode: 1c015...b5c

14-15 er perfekt. Særlig større en det funker ikke for min del. Heller mindre en større da. Penislengde har svært lite å si, så lenge den ikke er for lang da.

Det er ikke sånn at større=bedre liksom😆

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor ofte blir den stiv nor du vasker dem da?

Anonymkode: e14ca...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor ofte blir den stiv nor du vasker dem da?

Anonymkode: e14ca...cf4

Etter så mange år i jobb på sykehus, sykehjem og omsorgsboliger, så har jeg ikke ført noe statistikk.

Men tipper langt fler en hva du har sett peniser totalt igjennom livet ditt💁🏼‍♀️

Ereksjon under stell er på ingen måte unormalt eller uvanlig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Etter så mange år i jobb på sykehus, sykehjem og omsorgsboliger, så har jeg ikke ført noe statistikk.

Men tipper langt fler en hva du har sett peniser totalt igjennom livet ditt💁🏼‍♀️

Ereksjon under stell er på ingen måte unormalt eller uvanlig.

Og nei, vi pleiere blir ikke kåte av det

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og nei, vi pleiere blir ikke kåte av det

På ingen måte 😂.

Det håper jeg virkelig ingen tror vi bli🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På ingen måte 😂.

Det håper jeg virkelig ingen tror vi bli🙈

Joda, har møtt på noen som tror det. Er vel de samme som tror at vi alltid blir kåte av ett dicpic. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 9.57):

Her er kunnskapene om statistikk på topp, skjønner jeg….

😂😂😂

Anonymkode: d7a50...9a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 9.32):

Høres jo ut som 90% foretrekker 14-15 cm? Av svarene her inne, ellers er det bare troll 😅 er for stor SÅ ille?

Anonymkode: 1c015...b5c

Det er bare tull, damer liker 22-24cm

Anonymkode: 65b8c...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...