Ingar-André Skrevet 11. oktober #3941 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ?? Anonymkode: 86985...973 Klåvn? Samme som klovn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. oktober #3942 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Omvendt. Før sa man at snittet var 16cm lang, men så kom alle usikre menn på Internett og gjennomsnittet blr senket med mye. Nå sies det at snittet er 12cm. Det er jo løgn. Anonymkode: 6f05f...c7d Leste at I Norge er snittet 14-15 cm. Omkrets 11,66. I erigrert tilstand. For meg er det helt perfekt. Kan og være mindre, men ikke større. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3943 Del Skrevet 11. oktober Pingvinen skrev (16 minutter siden): Leste at I Norge er snittet 14-15 cm. Omkrets 11,66. I erigrert tilstand. For meg er det helt perfekt. Kan og være mindre, men ikke større. Da er jeg eksakt på snittet, men synes 11,5 cm i omkrets er blyanttynt og plages av dette selv om kona får orgasmer av denne patetiske kuken. Tror en omkrets på 14-15 hadde gjort sexen mye bedre for begge. Anonymkode: 61118...ad7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. oktober #3944 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er jeg eksakt på snittet, men synes 11,5 cm i omkrets er blyanttynt og plages av dette selv om kona får orgasmer av denne patetiske kuken. Tror en omkrets på 14-15 hadde gjort sexen mye bedre for begge. Anonymkode: 61118...ad7 Det er jeg ikke enig i. 14-15 cm omkrets er bare vondt for meg. Snittet er perfekt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 11. oktober #3945 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 14.34): Den er 13.5 omkrets, 14 cm lang. Altså noe liten. Og det preger meg, fordi jeg er en kjekk kar, høy, topp jobb, får mye damer, men kvier meg til og ha sex med en slik str. Noen menn med ca likt, hva er deres erfaring? Eller er det greit og ikke ha stor(ser jo mye bedre ut)? Ønsker bare helt ærlige svar. Anonymkode: 105fa...037 Du høres perfekt ut, sånn størrelsesmessig ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3946 Del Skrevet 12. oktober MacadamiaNut skrev (8 timer siden): Du høres perfekt ut, sånn størrelsesmessig ☺️ Høres jo ut som 90% foretrekker 14-15 cm? Av svarene her inne, ellers er det bare troll 😅 er for stor SÅ ille? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. oktober #3947 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Høres jo ut som 90% foretrekker 14-15 cm? Av svarene her inne, ellers er det bare troll 😅 er for stor SÅ ille? Anonymkode: 1c015...b5c Det stemmer.. De fleste kvinner foretrekker den størrelsen. Menn derimot har funnet ut av vi som sier dette, MÅ lyve! For ifølge enkelte menn, så kan ikke dette stemme! JA, for stor KAN gjøre skikkelig vondt. Og jeg vil heller ha en god opplevelse med en på 14, en vondt under hele sexen med en som er større. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 12. oktober #3948 Del Skrevet 12. oktober SlemUlv skrev (25 minutter siden): Det stemmer.. De fleste kvinner foretrekker den størrelsen. Menn derimot har funnet ut av vi som sier dette, MÅ lyve! For ifølge enkelte menn, så kan ikke dette stemme! JA, for stor KAN gjøre skikkelig vondt. Og jeg vil heller ha en god opplevelse med en på 14, en vondt under hele sexen med en som er større. Det er litt interessant at det er voldsomt fokus på stor penis i det homofile miljøet (i følge Ola Svenneby, homofil unge Høyre-leder. Åpenhjertig intervju i WWU). Jeg tror nok menn er mer opptatt av det enn kvinner. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 12. oktober #3949 Del Skrevet 12. oktober SlemUlv skrev (28 minutter siden): Det stemmer.. De fleste kvinner foretrekker den størrelsen. Menn derimot har funnet ut av vi som sier dette, MÅ lyve! For ifølge enkelte menn, så kan ikke dette stemme! JA, for stor KAN gjøre skikkelig vondt. Og jeg vil heller ha en god opplevelse med en på 14, en vondt under hele sexen med en som er større. Dette! Så lei av menn som påstår at vi lyver. Som mener at alle damer vil ha så stor som mulig. Som sutrer fordi de har en liten på 15 cm, som ikke er liten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. oktober #3950 Del Skrevet 12. oktober Isambard skrev (7 minutter siden): Det er litt interessant at det er voldsomt fokus på stor penis i det homofile miljøet (i følge Ola Svenneby, homofil unge Høyre-leder. Åpenhjertig intervju i WWU). Jeg tror nok menn er mer opptatt av det enn kvinner. Du trenger ikke tro, det er veldig godt bevist rundt omkring på nettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3951 Del Skrevet 12. oktober Kom igjen folkens! Vi nærmer oss 200 sider og 4000 svar rundt dette viktige temaet! Kan vi runde 5000 før 2025? Stå på folks! Anonymkode: 0d185...64c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 14. oktober #3952 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 15.04): Det er ikke så viktig med lengden. Hvorfor tror alle menn det er viktig med en lang? Vet du at det kun er de ytterste 5 cm av skjeden som faktisk har følelse? Alt som går innenfor det, kjenner vi ikke. Tykkelsen på penis derimot, den kjenner vi i i hele skjedeåpningen, og det er en tykk penis som er best og bedre enn en tynn "blyant" som er dobbelt så lang. Det er skikkelig digg med en tykk penis! Jeg vet ikke så mye om penisomkretser da jeg aldri har bedt om cm-mål eller tatt mål av en, så de cm du opplyser om i omkrets sier meg ikke så mye. Men det høres i alle fall helt fint ut i omkrets. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg! Anonymkode: 39458...46a Jeg har erfart og det oppleves som at jenter får veldig mye mer glede av en skikkelig tykk en. En som kjennes godt veldig mye i "museyummmet" haha tuller litt med hatten av for både menn og damer som dessverre har enten frustrasjon eller er for opptatt av det. Jeg har sett at jenter jeg har ligget med får lett vondt av en lang og min er ikke så overdreven lang. Men veldig tykk og de føles helt ..... Deilig å kjenne henne godt og den føler også mye av det. Det kan ta litt oppvarming og gjerne olje men har kun hatt positive opplevelser og tilbakemeldinger. Nå ligger ikke jeg rundt så det er sagt. Jeg foretrekker en god relasjon, bekjentskap og definitivt kjemi før jeg er interessert i det personlig. Samt så gjør jeg det som jeg ser som respektabelt overfor kvinner generelt og setter gode verdier langt over det rent fysiske. Men er privilegert på det og kanskje andre områder og tar ingenting for gitt. Humble Mico ") 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 14. oktober #3953 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 13.35): Det er ikke bare enkelt med stor penis. Har selv en på 26cm, noen elsker den andre synes det vondt... Jeg skulle selv ønske jeg var noe mindre... Anonymkode: f56e9...9bc Dette er faktisk også ett tema for enkelte menn. Jeg har ikke fult så lang men har en veldig tykk spesielt for min del. Problemet er ikke sexen. Problemet er mer at det frister meg mer enn jeg ønsker. Da livet er så mye mer og tiden er verdifull og hva den brukes til. Sex er mellom to som elsker hverandre og etter mitt syn. Så går med mye frustrasjon over noe som omtales som positivt av mange og spesielt av media.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 14. oktober #3954 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 15.04): Det er ikke så viktig med lengden. Hvorfor tror alle menn det er viktig med en lang? Vet du at det kun er de ytterste 5 cm av skjeden som faktisk har følelse? Alt som går innenfor det, kjenner vi ikke. Tykkelsen på penis derimot, den kjenner vi i i hele skjedeåpningen, og det er en tykk penis som er best og bedre enn en tynn "blyant" som er dobbelt så lang. Det er skikkelig digg med en tykk penis! Jeg vet ikke så mye om penisomkretser da jeg aldri har bedt om cm-mål eller tatt mål av en, så de cm du opplyser om i omkrets sier meg ikke så mye. Men det høres i alle fall helt fint ut i omkrets. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg! Anonymkode: 39458...46a Siden det er noe forskjell på vagina også så håper jeg kjærligheten har evnen til å føre sammen de to som er ment for hverandre. Nå tror jeg det er en som er ment for den andre og visa versa da. Så er sikkert kroppen og det. Jeg håper på kun ei jente og trenger ikke å prøve flest mulig. Men ikke lett å se hun for å være ærlig! Men jeg håper (NB! Ikke kun det men litt snikskryt) så håper jeg at når alt det verdifulle og gode følelser og kjemien er der at det blir en positiv del av forholdet når det skjer og den plutselig kommer brått på som oi så diger på soverommet da. Hah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 14. oktober #3955 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 9.32): Høres jo ut som 90% foretrekker 14-15 cm? Av svarene her inne, ellers er det bare troll 😅 er for stor SÅ ille? Anonymkode: 1c015...b5c Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 14. oktober #3956 Del Skrevet 14. oktober MacadamiaNut skrev (28 minutter siden): Ja. Like mye hvordan den brukes og personen den sitter på. Uansett hvor stor. Manfolk som er kjekke og jenter er svake for er dessverre så og si alltid ekle selvopptatte duster. Har de en stor en så hjelper det lite vil jeg tro. Pluss de er ofte så dumme at de ikke behandler kvinner med respekt eller forstår dem. Håper virkelig at jeg ikke blir sånn som jeg ser mange blir. Da jeg blir fortalt hvor kjekk jeg er av venner og bekjente. Faktisk så har jeg skjønt at den er kjempe stor etterhvert pga reaksjoner osv.. Men jeg vet av erfaring at det er veldig godt å ta den for jenter og ofte for første gang. Det er kun en bonus isåfall da alt annet i forholdet er viktigere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3957 Del Skrevet 14. oktober MicoH01 skrev (3 timer siden): Like mye hvordan den brukes og personen den sitter på. Uansett hvor stor. Manfolk som er kjekke og jenter er svake for er dessverre så og si alltid ekle selvopptatte duster. Har de en stor en så hjelper det lite vil jeg tro. Pluss de er ofte så dumme at de ikke behandler kvinner med respekt eller forstår dem. Håper virkelig at jeg ikke blir sånn som jeg ser mange blir. Da jeg blir fortalt hvor kjekk jeg er av venner og bekjente. Faktisk så har jeg skjønt at den er kjempe stor etterhvert pga reaksjoner osv.. Men jeg vet av erfaring at det er veldig godt å ta den for jenter og ofte for første gang. Det er kun en bonus isåfall da alt annet i forholdet er viktigere! Jeg har avsluttet forhold pga at penis var for stor. Lang penis gjør vondt, men enda verre er for tykk. Prøvde å venne meg til det. Siden alt annet var så bra. Men klarte ikke det. Begynte å Grue meg til sex. Så stor penis er ikke noe for meg. Anonymkode: eca75...af3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 14. oktober #3958 Del Skrevet 14. oktober Pingvinen skrev (På 11.10.2024 den 22.30): Leste at I Norge er snittet 14-15 cm. Omkrets 11,66. I erigrert tilstand. For meg er det helt perfekt. Kan og være mindre, men ikke større. Snittet er 10,4. Alt annet er skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 14. oktober #3959 Del Skrevet 14. oktober jaeols skrev (29 minutter siden): Snittet er 10,4. Alt annet er skryt. Du tar (heldigvis eller dessverre) feil. Det er gjort mange seriøse undersøkelser/målinger på mange tusen menn, og gjennomsnittet erigert er 13,12 cm lang og 11,66 i omkrets. Om du mente slapp penis er du ikke så langt unna sannheten. Penisstørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 15. oktober #3960 Del Skrevet 15. oktober 911 skrev (12 timer siden): Du tar (heldigvis eller dessverre) feil. Det er gjort mange seriøse undersøkelser/målinger på mange tusen menn, og gjennomsnittet erigert er 13,12 cm lang og 11,66 i omkrets. Om du mente slapp penis er du ikke så langt unna sannheten. Penisstørrelse Jeg har nok rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå