AnonymBruker Skrevet 5. juni #3441 Del Skrevet 5. juni Jeg datet to samtidig en over gjennomsnittet og en under. Jeg hadde valget mellom de to og det var han med minst jeg valgte. Vaginal orgasme får jeg ved å treffe riktig på g-punktet man trenger ikke de ekstra cm til det. Anonymkode: 5bf69...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3442 Del Skrevet 5. juni TomSawyer skrev (9 minutter siden): Hvor stor er for stor? Det finnes menn med omkretsen av en snusboks. -Det tester man bare 1 gang og aldri igjen. Anonymkode: 8a241...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3443 Del Skrevet 5. juni Det er det minst viktige, det er ikke penisen jeg blir forelsket i. Merkelig spørsmål, forresten. Anonymkode: 656fb...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3444 Del Skrevet 5. juni Kan du ikke bare kjøpe et utvalg kondomer fra f.eks. Kondomeriet og teste ut hva som passer best for deg? Anonymkode: 89277...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 5. juni #3445 Del Skrevet 5. juni Jeg har sånn ca samme størrelse som deg TS og jeg har brukt RFSU sin THIN kondomer. Kanskje prøve disse. De passer helt perfekt på meg og er tynnere enn andre kondomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3446 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da måtte han vært rik og gavmild isåfall. Anonymkode: 5242d...cce Du er en size queen? Lov det. Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3447 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, alt over er for stort. Men nærmere 10 er for lite. Vil si 13-14 er perfekt Anonymkode: 76c2b...f57 Er du såpass trang? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3448 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde virkelig ikke betydd noe som helst for meg. Beste sexen jeg har hatt var med en som hadde på grensen til mikropenis. Han var helt sinnssyk med både fingre og tunge. Så fikk de sterkeste serieorgasmene jeg noen gang har hatt🙈 Er nå sammen med en med over gjennomsnittet stor penis. Ganske langt fra å nå de samme orgasmene😅 Anonymkode: a1fff...fc6 Men hvordan hadde du sex med en så liten str? Selvom han hadde tunge/fingre. Datt den ikke ut hele tiden? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3449 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Joda, men alt under 15 cm, la oss være ærlige er vel altfor lite? Anonymkode: b7749...51b Så en kar i dusjen på treningssenteret her forrige uke, måtte le når han fikk stå i dusjen for den var en søt liten feminin penis, rundt 15-16cm lang tenker jeg. Knøttliten var den, måtte jo også synes litt synd på han da, kan ikke være lett å ha mikropenis. Anonymkode: 65b8c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3450 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du såpass trang? Anonymkode: 1c015...b5c Trang har med omfang å gjøre. Lengde er ikke omfang. Det er lengde. Lengde er noe annet enn omfang. Lengde styrer altså ikke «vid» eller «trang». Lengde styrer «dyp» eller «grunn». begynner du å forstå det nå, eller skal jeg forklare det enda grundigere? Anonymkode: d7a50...9a4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus51 Skrevet 5. juni #3451 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Så en kar i dusjen på treningssenteret her forrige uke, måtte le når han fikk stå i dusjen for den var en søt liten feminin penis, rundt 15-16cm lang tenker jeg. Knøttliten var den, måtte jo også synes litt synd på han da, kan ikke være lett å ha mikropenis. Anonymkode: 65b8c...0fb Har ikke mamma sagt at du ikke får liv til å være oppe så lenge? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3452 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så en kar i dusjen på treningssenteret her forrige uke, måtte le når han fikk stå i dusjen for den var en søt liten feminin penis, rundt 15-16cm lang tenker jeg. Knøttliten var den, måtte jo også synes litt synd på han da, kan ikke være lett å ha mikropenis. Anonymkode: 65b8c...0fb Patetisk trolleforsøk. Anonymkode: 61839...8f1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3453 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er du såpass trang? Anonymkode: 1c015...b5c Er nok ikke trangere enn snittet. Og en kvinnes skjede er i snitt 12cm lang Anonymkode: 18fe8...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3454 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 18.45): La oss si du elsker personen, han er kjekk, bra personlighet, ja du klarer ikke og slutte og tenke på han. HVOR viktig er penisstr? La oss si han har en på 13-15 cm, altså middels/litt under, tykkelsen er også normal, ikke tynn/tjukk. Så penisen er ikke noe monster. Dealbreaker eller ikke. Vær helt ærlige. Anonymkode: b7749...51b For meg hadde det vært (og har vært) deal braker om penisen hadde vært særlig større en det. Stor penis er ikke noe positivt for min del. Det gjør samleie ubehagelig og fjerner spontanitet som jeg liker. Anonymkode: 4288d...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3455 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 19.54): De som gjør noe ekstra er de man husker. Kaninene, altså de som bare knuller på i høyt tempo er de verste😂 Anonymkode: fe7c9...afc Hjelp🙈 De fleste av disse kaninknullerne er vel i aldersgruppen 16-19 typ vil jeg tro. Ettersom de får litt erfaring, så lærer jo de fleste at det ikke er digg. Anonymkode: 4288d...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3456 Del Skrevet 6. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Hjelp🙈 De fleste av disse kaninknullerne er vel i aldersgruppen 16-19 typ vil jeg tro. Ettersom de får litt erfaring, så lærer jo de fleste at det ikke er digg. Anonymkode: 4288d...c4e Min kuk er 17x17 cm. Kjæresten min sier det hadde godt fint om den var mindre men hun ser på størrelsen min som ein bonus, kanskje for hun aldri gjorde knipeøvelser etter 3 fødsler som har gjort henne lite stram... Men hun sier det som det er, og få kuken inn i seg er deilig, men ikke det beste hun vet. Hun liker best klitoris stimulerende leketøy, og hun er utrolig god på å runke meg samtidig. Noen ganger har vi sex med felles orgasme uten noe penetrering der hun får sprute sæd utover seg selv samtidig som hun kommer 🤤🤤🤤 Anonymkode: e14ca...cf4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3457 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg hadde det vært (og har vært) deal braker om penisen hadde vært særlig større en det. Stor penis er ikke noe positivt for min del. Det gjør samleie ubehagelig og fjerner spontanitet som jeg liker. Anonymkode: 4288d...c4e Men for lite er vel heller ikke bra? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3458 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 23.35): Så en kar i dusjen på treningssenteret her forrige uke, måtte le når han fikk stå i dusjen for den var en søt liten feminin penis, rundt 15-16cm lang tenker jeg. Knøttliten var den, måtte jo også synes litt synd på han da, kan ikke være lett å ha mikropenis. Anonymkode: 65b8c...0fb Og du har en svær gorillapikk du da? 😍 Anonymkode: c681c...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 7. juni #3459 Del Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 19.32): Liker en stor og hard en. En som fyller meg opp. Ikke en halvslapp liten penis. Med det sagt så er det viktigste at du er flink med tungen og hender og ellers i sengen enn størrelsen! Å bry seg om den andres nytelse! Anonymkode: 8d55e...6a0 Haha. Godt å høre ei som så ærlig talt liker en stor en. Min er sånn som du sier det. Er glad for den da. Er sånn att når den er hard så henger den fram og ned pga tyngden. Edit": leste feil da jeg tenkte du skrev en tung en. Beklager;/ Endret 7. juni av MicoH01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 7. juni #3460 Del Skrevet 7. juni Ser mange jenter her si at dette er dumt å diskutere eller si at størrelsen ikke har noe å si. Nå har ikke hmjeg spesielt god selvtillit hvis jeg skal snakke ærlig her. Penisstørrelsen min ifmg det fysiske blir litt som ei litt "kort" blondine som har store silikonstruttepupper og ser ut som sex. Dårlig selvbilde tenker jeg og tenner meg 0%! Men om jeg kan få spørre kvinner her inne og er oppriktig ting som kan hjelpe meg ihvertfall.. Hvorfor opplever jeg konstant og mer eller mindre alle kvinner å bli veldig nysgjerrige og gi meg bare positive tilbakemeldinger nå de legger merke til at det må være noe stort under buksene eller jeans sånn fler ganger daglig? Når dere prater om det så er det veldig ofte motsatt av det jeg opplever sån uten å prate men igjennom synsinntrykk.. takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå