AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3301 Del Skrevet 31. desember 2023 Oi, wow… Men, hvorfor da? Jeg har vært gift med en som hadde stor i mange år, og var blant annet litt urolig og redd jeg hadde blitt «utvidet» der nede. Etter vi skiltes og jeg traff min nåværende har jeg erfart tvert imot. Før vi hadde sex første gang var jeg ganske stresset ettersom han har liten, men wow!!!!! SÅÅÅ mye bedre!!! Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg virkelig ALDRI lidd meg gjennom over et tiår med VOND sex og alle mulige følgeproblemer. Etter erfaringene jeg nå har fått hadde jeg ikke villet ligge med noen som har stor igjen, for det er bare ikke verdt det for min del. At jeg var bekymret for å ha blitt utvidet var også helt unødvendig, for selvom han så er full og som sagt har liten kan han komme av at jeg sitter oppå han hvis jeg så bare rykker til litt ved uhell. 😅 Så problemet er heller at han har problem med at han kommer for lett/fort/heller at han kjenner for mye enn for lite. Det er jo også flere negative ting med store peniser, også fot mannen (som har den). Det er jo også sånn at kvinners skjede tilpasser seg den man ligger med, selvfølgelig mer og mer etterhvert også, men for egen del føltes det som å ta jomfrudommen på nytt tross at han var så mye mindre og det var ikke sånn at det gikk så lang tid mellom. Hva er det som gjør at du tenker på det? Er det mest for «syns» skyld eller tenker du mer kroppslig? Du forstår selv at det ikke er personlighetstrekk ved damer som avgjør størrelsen på penisene på mennene de ligger med? Anonymkode: 5c74a...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. desember 2023 #3302 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som gjør at du tenker på det? Han tenker ikke på dette. Han troller. Han skriver at han har vært hos sexolog og at sexologen er enig med ham. Tror du på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3303 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Oi, wow… Men, hvorfor da? Jeg har vært gift med en som hadde stor i mange år, og var blant annet litt urolig og redd jeg hadde blitt «utvidet» der nede. Etter vi skiltes og jeg traff min nåværende har jeg erfart tvert imot. Før vi hadde sex første gang var jeg ganske stresset ettersom han har liten, men wow!!!!! SÅÅÅ mye bedre!!! Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg virkelig ALDRI lidd meg gjennom over et tiår med VOND sex og alle mulige følgeproblemer. Etter erfaringene jeg nå har fått hadde jeg ikke villet ligge med noen som har stor igjen, for det er bare ikke verdt det for min del. At jeg var bekymret for å ha blitt utvidet var også helt unødvendig, for selvom han så er full og som sagt har liten kan han komme av at jeg sitter oppå han hvis jeg så bare rykker til litt ved uhell. 😅 Så problemet er heller at han har problem med at han kommer for lett/fort/heller at han kjenner for mye enn for lite. Det er jo også flere negative ting med store peniser, også fot mannen (som har den). Det er jo også sånn at kvinners skjede tilpasser seg den man ligger med, selvfølgelig mer og mer etterhvert også, men for egen del føltes det som å ta jomfrudommen på nytt tross at han var så mye mindre og det var ikke sånn at det gikk så lang tid mellom. Hva er det som gjør at du tenker på det? Er det mest for «syns» skyld eller tenker du mer kroppslig? Du forstår selv at det ikke er personlighetstrekk ved damer som avgjør størrelsen på penisene på mennene de ligger med? Anonymkode: 5c74a...a58 Lol, ts har flere brukere og svarer seg selv med ulike personligheter.. Anonymkode: c143f...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3304 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): jeg tror ikke det finnes en eneste kvinne som ikke vil forlate deg når du spør henne om dette.. Anonymkode: 321aa...280 Jeg tror du universieliserer din egen bedømmelse her. Mest sannsynlig hadde ikke noen som ikke har tatt kjempekuk, reagert likt som deg. Eller, jo om jeg formulerte setningen på en så uelegant måte hadde nok de fleste det. Mulig det hadde gått annerledes om jeg sa: "[Navn], det er noe jeg må snakke med deg om. Jeg merker at jeg begynner å bli ganske knyttet til deg, og jeg føler at om vi går lenger enn dette, at det vil bli smertefullt å miste deg. Derfor er det noe jeg må ta opp nå, fordi jeg føler at jeg har så stor tillit til deg at jeg faktisk kan det. Som du vet, ønsker jeg å gifte meg meg og etablere familie. Jeg liker ikke uforpliktende sex, faktisk syns jeg det er fornedrende og ødeleggende for samfunnet. Det sagt, har jeg prøvd det et par ganger, fordi jeg trodde det var slik forhold oppsto i samfunnet vårt. Hverken av de to jentene jeg hadde sex med ville bli kjæreste med meg etterpå. Dette gav meg noen alvorlige komplekser rundt kjønnsorganet, som jeg har gått i terapi for, og kommet for det meste over, men det er stadig noe som henger igjen, og det er at jeg ikke vil gifte meg med noen som har opplevd en større... penis enn min. Dette er veldig egoistisk og possesivt av meg, jeg vet det, men jeg kommer meg ikke over det. Og jeg tror ikke jeg kunne vært lykkelig i et ekteskap der jeg visste at fruen hadde det. Jeg tror det hadde brygget forakt hos meg over tid, og tanken om å leve i uvisshet er enda verre. Men det å inngå i et ekteskap er veldig seriøst og må skje på en solid grunnmur. Derfor må jeg stille deg et ukomfortabelt spørsmål nå, jeg beklager, jeg vet hvordan dette høres ut, men dette er viktig for meg, og du er fri til å ikke svare og dra hjem nå om dette blir for sært, jeg forstår fullstendig hvordan dette må virke. Det spiller ingen rolle for meg om du har hatt sex før eller ikke, jeg vet at en jomfru ikke er noe jeg kan forvente, men om du har det, kan du med hendene anslå omtrent den største penisen du har knyttet et elskovsbånd med? Vær så snill å være ærlig, dette er alvorlig for meg." Sånn hadde jeg sagt det. Anonymkode: 0ed4d...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3305 Del Skrevet 31. desember 2023 Du får passe på å sammenligne håndstørrelse også, siden hun kan ha blitt fistet før deg 🙃 Anonymkode: 06a35...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3306 Del Skrevet 31. desember 2023 Som kvinne skjønner jeg ikke helt problemet? Altså jeg har vært med en mann før som hadde større enn det min nåværende samboer har, men jeg er mye mer fornøyd med samboeren jeg har nå. Sexlivet er også mye bedre, og jeg husker at sex med den forrige som var større var ofte vondt og ubehagelig. Så at en kvinne har vært med en mann med større penis før bør ikke være det som avgjør om du skal være sammen med den dama altså. Anonymkode: c02e3...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. desember 2023 #3307 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som kvinne skjønner jeg ikke helt problemet? Altså jeg har vært med en mann før som hadde større enn det min nåværende samboer har, men jeg er mye mer fornøyd med samboeren jeg har nå. Sexlivet er også mye bedre, og jeg husker at sex med den forrige som var større var ofte vondt og ubehagelig. Så at en kvinne har vært med en mann med større penis før bør ikke være det som avgjør om du skal være sammen med den dama altså. Anonymkode: c02e3...c9c Tror du på en TS som skriver at han har vært hos sexolog med dette «problemet», og at sexologen er enig med ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3308 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som kvinne skjønner jeg ikke helt problemet? Altså jeg har vært med en mann før som hadde større enn det min nåværende samboer har, men jeg er mye mer fornøyd med samboeren jeg har nå. Sexlivet er også mye bedre, og jeg husker at sex med den forrige som var større var ofte vondt og ubehagelig. Så at en kvinne har vært med en mann med større penis før bør ikke være det som avgjør om du skal være sammen med den dama altså. Anonymkode: c02e3...c9c Det er bra for dere men det er ikke noe jeg er villig til å leve med. Folk er forskjellige. Anonymkode: 0ed4d...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 31. desember 2023 #3309 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) SlemUlv skrev (2 timer siden): Du bør svare på det jeg skriver, ikke alt annet som ikke står der. Så enkelt. Jeg sa aldri DU sa noe. Jeg sa du kunne lese i tråden, at noe ble sagt. Du trenger ikke ta ansvar for hav andre skriver, men ikke a klag folk for å si du skriver noe, når de aldri gjorde det Virker ikke som du forstår at mange kvinner også bryr seg om størrelse og det er nettopp derfor menn blir veldig usikre på temaet? Vi forstår at du og andre som skriver her ikke bryr dere og er mer en fornøyd med normal penis, det har du påpekt x antall ganger nå! Som mann, så kan man aldri vite om dama man er sammen med eller har sex med innerst inne tenner mer på eller foretrekker litt størrelse, spesielt hvis hun har erfart det tidligere eller er litt "romslig". Og hvis man spør dama si direkte om dette, så kan jeg garantere deg at man nødvendigvis ikke får et helt ærlig svar. Blir samme som hvis dama spør mannen sin om rompa eller puppene er "perfekt", ikke sikkert hun får et helt ærlig svar da. Man ønsker ikke å såre sin partner! Det klarer du vel å forstå? Og jada, jeg vet at mye annet er minst like viktig for god sex for kvinner, men nå er det jo faktisk penis størrelse som er temaet her og ikke alt annet. Endret 31. desember 2023 av danbanan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3310 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir samme som menn dumper ikke ei dame for hun har for små pupper, men det er ein bonus om hun har store😁 Anonymkode: e14ca...cf4 Ikke helt det samme, pupper er en grei sak å få gjort noe med om man vil. Anonymkode: 311a5...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElderMillenial Skrevet 31. desember 2023 #3311 Del Skrevet 31. desember 2023 danbanan skrev (12 timer siden): Det er litt dårlig råd egentlig, for det er jo faktisk menn som dater og har sex med kvinner og mange menn har erfart at kvinner bryr seg om størrelse, men ikke alle kvinner så klart. Jeg tror ikke at dere kvinner her lyver, sikkert mange kvinner som er mer en fornøyd med en penis midt på snittet, men jeg snakker av erfaring når jeg sier at også en del kvinner foretrekker litt størrelse, spesielt kvinner som kanskje har litt "ekstra" plass, feks ved at de har født barn eller har litt videre vagina. Noen kvinner blir jo også veldig våte, som skaper mindre friksjon med en normal penis. Så da er jo kanskje ikke så vanskelig å forstå at mange menn er skeptiske til hva kvinner sier om dette, når de selv har erfart at kvinner er opphengt av størrelse!? Man kan jo aldri vite om det dama man blir sammen med eller faller for foretrekker litt størrelse. Betyr ikke at man kan veie opp for mangel på størrelse, men det å føle seg stor nok for sin kvinne er veldig viktig for menn generelt. Det er sånn menn er, enten dere ønsker å forstå det eller ikke. Samme som at mange kvinner er helt oppslukt i sine pupper og tar silikon, noe som dessverre har blitt meget vanlig i dag, Men det betyr ikke at alle menn elsker store pupper. Mitt soleklare og beste råd til alle de usikre mennene som lurer på dette er å ikke spørre om råd du egentlig ikke vil ha svar på eller ikke har mulighet til å endre. Selv om størrelse helt soleklart ikke er helt uvesentlig så er den vanligvis heller ikke så viktig. Jeg har aldri vert med en mann som hadde for liten og heller ikke noen som hadde for stor (åpenbart at jeg er rimelig tøyelig). Hvor bra sexen har vert har ikke hatt noe med penisstørrelsen og si, men utelukkende mannen den hang fast på. Klart noen damer er veldig opptatt av størrelse, slik noen menn også er det. Er bare så synd at noen få skal få ødelegge for så mange. Synes det er trist jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3312 Del Skrevet 31. desember 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke helt det samme, pupper er en grei sak å få gjort noe med om man vil. Anonymkode: 311a5...723 Tenk om det var ein like grei sak å få gjort noe med penis størrelsen... Menn hadde stått i kø.... Anonymkode: e14ca...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 31. desember 2023 #3313 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Basert på hva jeg har lest, erfart og indirekte observert her inne over mange år, så vill kvinner som får mye utbytte av vaginal sex være mer opptatt av størrelse en kvinner som kanskje ikke får så mye utbytte av det. Men dette er bare generelt, er nok mange unntak deg ute. Tror også dette støttes av noen seriøse undersøkelser. Kvinner som også er mer visuelle og veldig glad i sex, ser også ut til å være mer opptatt av størrelse, sånn generelt! Hvor vid kvinne er nedentil spiller jo også så klart en rolle. En kvinne som har født flere barn og er lite trent der nede vill mest sannsynlig få mer stimuli av en litt større penis. Akkurat her er jeg litt "stresset" personlig, da dama kanskje faller litt innenfor dette "kategorien" etter å ha født barn. Jeg ligger midt på snittet, men merker at det er plass til en god del mer når hun er veldig kåt og våt. Endret 31. desember 2023 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 31. desember 2023 #3314 Del Skrevet 31. desember 2023 ElderMillenial skrev (7 minutter siden): Mitt soleklare og beste råd til alle de usikre mennene som lurer på dette er å ikke spørre om råd du egentlig ikke vil ha svar på eller ikke har mulighet til å endre. Selv om størrelse helt soleklart ikke er helt uvesentlig så er den vanligvis heller ikke så viktig. Jeg har aldri vert med en mann som hadde for liten og heller ikke noen som hadde for stor (åpenbart at jeg er rimelig tøyelig). Hvor bra sexen har vert har ikke hatt noe med penisstørrelsen og si, men utelukkende mannen den hang fast på. Klart noen damer er veldig opptatt av størrelse, slik noen menn også er det. Er bare så synd at noen få skal få ødelegge for så mange. Synes det er trist jeg. Da har jeg mistanke om at du er relativt godt trent der nede og kan fint knippe rundt en normal penis, men allikevel vid nok/våt nok til å takle litt størrelse også? Fått inntrykk av at kvinner som er normalt vide der nede og godt "trent" trives nesten bedre med normal penis da de har mer "plass" til å jobbe med musklene og oppnå orgasme? Men dessverre, så er veldig mange kvinner ikke så godt trent der nede, etter å ha født barn og kanskje andre div årsaker og antar at mange av de vill få mer stimuli av en penis med litt størrelse!? Men dette gjelder kanskje hovedsakelig kvinner som i utgangspunktet får mye utbytte av vaginal sex og kan oppnå vaginal orgasme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElderMillenial Skrevet 31. desember 2023 #3315 Del Skrevet 31. desember 2023 danbanan skrev (Akkurat nå): Da har jeg mistanke om at du er relativt godt trent der nede og kan fint knippe rundt en normal penis, men allikevel vid nok/våt nok til å takle litt størrelse også? Fått inntrykk av at kvinner som er normalt vide der nede og godt "trent" trives nesten bedre med normal penis da de har mer "plass" til å jobbe med musklene og oppnå orgasme? Men dessverre, så er veldig mange kvinner ikke så godt trent der nede, etter å ha født barn og kanskje andre div årsaker og antar at mange av de vill få mer stimuli av en penis med litt størrelse!? Men dette gjelder kanskje hovedsakelig kvinner som i utgangspunktet får mye utbytte av vaginal sex og kan oppnå vaginal orgasme Det er mye mulig, jeg har ikke aktivt trent musklene så mye og har også fått barn, men jeg får mye bedre orgasmer om jeg kniper og bruker musklene aktivt under sex. De ordentlig store penisene gir jo en følelse av at man blir ordentlig fylt, og det er godt det også, missforstå meg rett, men på en annen måte. Jeg skal ikke nekte for at jeg har blitt fascinert og ekstra pirret av en ekstra stor penis, nå snakker vi nesten tullete stor. Men det er mer første inntrykket og fascinasjonen går ganske fort over. Da står man igjen med hva føles best.. og min ærlige mening er at de er gode begge to, på hver sine måter, men må jeg velge en og bare en så tar jeg den gjennomsnittlige over den tullete store hver dag i uka. Ikke fordi det er politisk korrekt eller noe. Den er bare lettere å få orgasme med, lettere å ha en kjapp en med og lettere å suge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 31. desember 2023 #3316 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg tror, TS, at en kvinne som er villig til å diskutere sitt tidligere sexliv i detalj med deg - før dere engang er i et seriøst forhold, tilogmed - nesten garantert er ei dame med mye erfaring. De fleste "pripne" damer (og mange andre også) er nemlig slik at de IKKE snakker om sex med alle og enhver. Spesielt ikke sitt eget tidligere sexliv. Du kan jo date ei dame noen måneder, fri til henne, si at du vil vente med fysisk sex til ekteskapet men du vil gjerne flørte og sex-chatte med henne i mellomtiden, KANSKJE du får noe ut av henne på den måten og KANSKJE hun er ærlig. Men igjen, hva konkret skal du si? - "Her er et bilde av penisen min, ser den ut som om den er den største du har hatt?" Bilder er vanskelige å bedømme, selv i virkeligheten kan det være vanskelig å bedømme størrelse dersom det bare skiller en cm eller to. Vil du droppe henne dersom hun drar på svaret også? Det kan jo hende hun sier "jeg er usikker", "tror exen min var omtrent like stor" eller noe sånt... - Eller forventer du at alle damer har dratt frem målebåndet og MÅLT alle de har hatt sex med? Newflash: det gjør de færreste av oss. - Eller tenker du at alle menn går rundt og opplyser sine sexpartnere om målene? Og i så fall - regner du med at damene gidder å HUSKE det tallet, og ikke minst - regner du med at alle de mennene er ÆRLIGE og ikke legger på en cm eller tre "for å imponere"? Nei, jeg ser ikke for meg noen måte du kan få et korrekt og ærlig svar på, eller en god setting for å få frem det svaret der det også er sannsynlig at du får det svaret som passer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 31. desember 2023 #3317 Del Skrevet 31. desember 2023 Skjønner ikke helt hvorfor det skal være ett krav at hun kun har vært borti små peniser? Første gang jeg har hørt noen kreve noe slik, og hvorfor skulle det påvirke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. desember 2023 #3318 Del Skrevet 31. desember 2023 Veggdyret skrev (5 minutter siden): Jeg tror, TS, at en kvinne som er villig til å diskutere sitt tidligere sexliv i detalj med deg - før dere engang er i et seriøst forhold, tilogmed - nesten garantert er ei dame med mye erfaring. De fleste "pripne" damer (og mange andre også) er nemlig slik at de IKKE snakker om sex med alle og enhver. Spesielt ikke sitt eget tidligere sexliv. Du kan jo date ei dame noen måneder, fri til henne, si at du vil vente med fysisk sex til ekteskapet men du vil gjerne flørte og sex-chatte med henne i mellomtiden, KANSKJE du får noe ut av henne på den måten og KANSKJE hun er ærlig. Men igjen, hva konkret skal du si? - "Her er et bilde av penisen min, ser den ut som om den er den største du har hatt?" Bilder er vanskelige å bedømme, selv i virkeligheten kan det være vanskelig å bedømme størrelse dersom det bare skiller en cm eller to. Vil du droppe henne dersom hun drar på svaret også? Det kan jo hende hun sier "jeg er usikker", "tror exen min var omtrent like stor" eller noe sånt... - Eller forventer du at alle damer har dratt frem målebåndet og MÅLT alle de har hatt sex med? Newflash: det gjør de færreste av oss. - Eller tenker du at alle menn går rundt og opplyser sine sexpartnere om målene? Og i så fall - regner du med at damene gidder å HUSKE det tallet, og ikke minst - regner du med at alle de mennene er ÆRLIGE og ikke legger på en cm eller tre "for å imponere"? Nei, jeg ser ikke for meg noen måte du kan få et korrekt og ærlig svar på, eller en god setting for å få frem det svaret der det også er sannsynlig at du får det svaret som passer deg. Du må være lettlurt som går på denne åpenbare trollingen her. Veldig lettlurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3319 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vært hos sexolog om dette og hun var enig med meg. Anonymkode: 0ed4d...d3c 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: bb83f...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. desember 2023 #3320 Del Skrevet 31. desember 2023 Artmo3 skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke helt hvorfor det skal være ett krav at hun kun har vært borti små peniser? Første gang jeg har hørt noen kreve noe slik, og hvorfor skulle det påvirke deg? Trolling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå