Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville ikke datet en penis, så jeg skjønner ikke spørsmålet

Anonymkode: 00345...9d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

15 cm. Penislengde er det første jeg spør om når jeg møter en potensiell kjæreste. 

Anonymkode: f1f1c...e25

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg aner ikke hva som er riktig svar i cm, men jeg har absolutt en nedre grense. Og er ikke stolt av det. Jeg synes både lengde, tykkelse og «helning» utgjør forskjeller som betyr noe for meg, så sånn er det. Har helt flate pupper så sikkert mange menn som ikke ville sett to ganger på meg heller, men de slipper i hvert fall å stå nakne inne på en annens soverom før deal-breakern er synlig.

Anonymkode: 1b122...883

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han trenger ikke ha penis en gang. Finnes så mye fint i plastikk. 

Bare han er god i senga og god med meg så er det det viktigste. 

Anonymkode: 2c59f...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dater ikke noen som opplyser om dette på forhånd. Finnes det ikke en samletråd for dette, forresten?

Anonymkode: 1b98e...ef9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Gorgonzola skrev (52 minutter siden):

Ref en annen «cm tråd»  her inne, hvor få cm p*kk ville du datet. Om du ble krenket/fornærmet/provosert over måleenheter på pikk vs høyde, forklar gjerne. 

Jeg dater ikke p*kker, jeg dater menn.

Anonymkode: 87649...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (51 minutter siden):

Jeg har aldri vært på stevnemøte med en penis. Jeg går på stevnemøte med et menneske.

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ville ikke datet en penis, så jeg skjønner ikke spørsmålet

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg dater ikke p*kker, jeg dater menn.

Anonymkode: 87649...755

Det er helt greit å misforstå med vilje men poenget er at det er smått interessant hvordan kvinner kategoriserer menn i kvantitative centimeter og glatt slipper unna med det, enten det er høyde eller annet. Når dere blir konfrontert med det vil noen av dere dra «menneske kortet» men faktum er vel at dere, bottom line, innerst inne ikke bryr dere spesielt mye om menns centimetre (primært down there), kropp eller utseende som sådan. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Minst 16cm, noe mindre enn det er bare patetisk...

Anonymkode: 7f953...565

Der utelukket du jo de fleste av befolkningen 😅

Så er det countdown til en chad kommer og sier at "jeg har 40cm" blablabla.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg egentlig ikke. Har ikke opplevd så mange korte.. er kanskje en som har hatt noe jeg vil kalle kortere, men usikker på hva lengden var. Kan hende minimum for meg er 15, men jeg vet hvert 17-19 cm er bra. De fleste jeg har møtt vært noe sånn uten at jeg har satt det som et krav eller noe. Så vet ikke helt om jeg tror gjennomsnittet stemmer? Tykkelse betyr også noe. 

Ellers måtte han være flink å fingre. At han bruker dildo eller vibrator på meg funker til nøds, men det er ikke like digg. Slikking er ikke bra nok.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Gorgonzola said:

Det er helt greit å misforstå med vilje men poenget er at det er smått interessant hvordan kvinner kategoriserer menn i kvantitative centimeter og glatt slipper unna med det, enten det er høyde eller annet. Når dere blir konfrontert med det vil noen av dere dra «menneske kortet» men faktum er vel at dere, bottom line, innerst inne ikke bryr dere spesielt mye om menns centimetre (primært down there), kropp eller utseende som sådan. 

Elsker menn som mansplainer penisstørrelse for kvinner. Bare fordi du elsker stor penis i rumpa betyr ikke at kvinner liker det samme. 

Anonymkode: 714bb...e36

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gorgonzola skrev (15 minutter siden):

Leser du korrektur på egne innlegg før du poster de? Ikke det nei

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig tror jeg mannen min har dem minste jeg har vært med. Jeg har ikke peiling på hvor stor den er da. Har ikke med meg målebånd liksom...

Men vi har et mye bedre sexliv enn med eksen. Jeg synes den lille rakkeren er perfekt! Mannen er perfekt...og vi har vært gift i 10 år nå, sammen i 15 år. Han er magisk i senga. 

Anonymkode: cb572...635

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Gorgonzola skrev (25 minutter siden):

Det er menn som er besatt av pikkstørrelser. De fleste kvinner får ikke vaginal orgasme, og hadde satt pris på at flere menn hadde giddet å fokusere mer på klitten.

Anonymkode: 65261...502

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får orgasme vaginalt og vil ihvertfall ha en penis på 13cm. Orker ikke slikking og sånt som menn med små peniser holder på med som kompensasjon. 

Anonymkode: d16d4...b22

Samme her, derfor dater jeg litt yngre menn så jeg er sikker på at utstyret er i orden .... og ikke minst.... VIRKER

AnonymBruker skrev (1 time siden):

15 cm. Penislengde er det første jeg spør om når jeg møter en potensiell kjæreste. 

Anonymkode: f1f1c...e25

Lurer jeg også på. Hvordan vet dere dette på forhånd ?

" Hei, jeg heter Nina. Hvor lang er pikken din ? "       :fnise:

Anonymkode: 4c991...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her, derfor dater jeg litt yngre menn så jeg er sikker på at utstyret er i orden .... og ikke minst.... VIRKER

Du tror penis skrumper mye når de blir eldre? 🤣

Anonymkode: 662f8...954

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tja. 12 -13 cm ca, med litt tjukkelse. Heller kort og tjukk enn lang og tynn, og heller medium og tjukk enn lang og tjukk.

Anonymkode: 8cba5...c14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke hatt noe problem med en mikropenis egentlig. Kan jo stimuleres seksuelt uten penetrering:)

Anonymkode: 963dd...9f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For stor er faktisk verre enn liten, vondt, upraktisk og alt blir smertefullt. 10-15 cm er fint, ikke mer enn det. 

Anonymkode: 7560d...bdf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du tror penis skrumper mye når de blir eldre? 🤣

Anonymkode: 662f8...954

Vel, jeg er ikke helt ung lenger, og det er en kjennsgjerning at potensen avtar med alderen. Ikke bare lengde, men tykkelse og hardhet. Vet det finnes unntak, men stort sett.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...