Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min er ganske stor, har 15 cm

Anonymkode: c9fc2...f04

Hvordan i alle dager har damer syntes den har vært for stor? Den er jo normal.

Anonymkode: de8d6...af4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og likevel vil den bli for stor for noen 😃 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

snittet ligger jo på 11cm ca, så er jo ganske mye over normalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

snittet ligger jo på 11cm ca, så er jo ganske mye over normalen..

Er din tykk og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har 22cm lang penis med en omkrets på 16,8cm har ikke noe problem med å få samme dame til sengs to og tre ganger etter å ha vært på pøbb.

Anonymkode: 0afd3...179

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor stor er din?

19×15. Svært få som takler hele lengden og de fleste syns den er for tykk spessielt i starten av et forhold og uten langt forspill. 

Det kjipeste med å ikke kunne gå helt inn er å måtte passe på å ikke bunne hele tiden, og det å kunne stimulere klitoris med nedsiden av magen når jeg er inni henne. 

Anonymkode: efef7...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerangrep, avsporinger, latterliggjøring og svar til dette. 

Flere tråder om samme tema er slått sammen. 

Elaine Marley, mod. 

Edit: Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. 

Endret av Elaine Marley
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (14 minutter siden):

Bare rør. Kjenner du noen leger eller sykepleiere som faktisk har vært med på slik "forskning" ?  Om slike undersøkelser faktisk eksisterer så er det vel ikke så mange som trenger å vite om "de endelige tallene"  Og ikke kom med det konspirasjonsgreiene ...er så jævlig lei av å høre folk bruke det i hytt å gevær. Poenget er at dette er bare tøyseforskning! Kanskje mange av dem samme idiotene som hevder det finnes et spekter av kjønn også 🤪

Du liker nok ikke å innrømme det, men du er selve definisjonen på en kosnpirasjonsteoretiker.
Store Norske Leksikon definerer konspirasjonsteori slik:
"Konspirasjonsteori er en forklaringsmodell som går ut på at ting som er galt i verden skyldes at mektige grupper i hemmelighet sammensverger seg for å fremme sin egen, skjulte agenda."

Du påstår at noen (du sier ikke hvem) har gått sammen (konspirert) om å forfalske resultatene av vitenskapelige undersøkelser om penislengde for å fremme sin egen skjulte agenda. Denne skjulte agendaen hevder du er at de skal trøste alle med liten penis slik at de tror de har normal størrelse.
Hvis ikke dette er konspirasjonsteori, så må du nesten kontakte Store Norske Leksikon og be dem omdefinere begrepet.

Du vet tydeligvis ingenting om hvordan seriøs forskning foregår. For å få publisert en forskningsartikkel i et seriøst tidsskrift må forskningen oppfylle strenge krav til metodene man har brukt. Dette for å skille seriøs forskning fra useriøs forskning.
Rapporten jeg linker til nedenfor er satt sammen av 17 forskningsrapporter som alle er publisert i legetidsskrifter, og baserer seg på målinger av over 15000 menn. Rapporten konkluderer med at verdensgjennomsnittet for en erekt penis er 13,1 cm.
https://www.science.org/content/article/how-big-average-penis

Du påstår altså at du vet bedre enn disse forskerne. Du avfeier det som tøyseforskning, samtidig som du ikke har en eneste kilde som støtter dine egne påstander. Du bare "vet" at disse tallene er feil. 

Anonymkode: 04515...d0f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spår at denne tråden blir større enn fotballfrue tråden 😂

Anonymkode: 60402...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (16 timer siden):

Endelig kom det en samletråd

Ble ikke helt riktig rekkefølge her, men jeg synes denne låta er fin:

D14D164E-F5F0-48E2-B5DA-B104953F1466.jpeg

F93F3508-D57B-4AFE-A081-2415DEB3735C.jpeg

A36FD8EA-2B16-4835-9D65-048F505E7ABB.jpeg

Endret av DundreMilfin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (37 minutter siden):

https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/

Nyttig informasjon

"Måling av penislengde kan i følge forskerne være viktig i vurderingen av menn som klager over en liten penis, samt at det er av akademisk interesse. Når menn konsulterer lege fordi deres penis angivelig er liten, kan det være greit å kunne vise til hva som er normallengden - og sammen med pasienten kunne konstatere at pasientens penis har normal lengde".

Kan nok virke som om grunnen til forskningen har vært mye viktigere enn selve resultatet. Ja ja, tanken var sikkert god da ;) alle skal med ! Beklager, men dette blir bare komisk.

Hadde du enda forstått LITT av kvantitativ metode i forskning. Men dette er bare pinlig.

Anonymkode: cb457...36f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (38 minutter siden):

Hehe, ble nok litt mye for deg dette . Tror jeg vant denne :)

Penisforskning: Måle peniser og finne "gjennomsnittet"

Formål med forskningen : Gjøre Alle menn fornøyd 🤣

For det første var det ikke meg du svarte her.
For det andre har du ikke sannsynliggjort på noe vis at tallene fra den britiske undersøkelsen ikke er riktige.

Hvis du skal være kritisk til forskning må du ha noe konkret å kritisere den for. Du må kunne si noe om hva som er galt med metoden som er brukt i forbindelse med disse undersøkelsene. Det har ikke du kunnskap til å kunne gjøre.

Men jeg gidder ikke mer nå.
Å diskutere med en som tror han vinner en diskusjon ved å la være å forholde seg til fakta er håpløst.

Anonymkode: 04515...d0f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å få sterke orgasmer med tykke peniser, sammentrekningene blir på en måte stoppet. Lang er bare vondt. 

Anonymkode: 72127...c2b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det finnes en klinikk som tilbyr penis reduksjons kirurgi i Norge?.

Min er litt for stor å vil heller ha en på rundt 14cm siden det er det damene liker best.

Anonymkode: d8c83...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, I see what you did there. 

Anonymkode: 10216...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Motelvibes skrev (9 minutter siden):

Lol

Det er ingenting å le av, det er et reelt problem jeg sliter med, penisen min er 20 cm og det går utover selvfølelsen min å vite at jeg aldri vil kunne tilfredsstille en kvinne pga den er alt for stor.

Anonymkode: d8c83...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så er det 22cm som er det ideelle, 14cm er bare noe de som ikke får seg ligg sier at damene liker best.

Anonymkode: 56ff8...667

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Faktisk så er det 22cm som er det ideelle, 14cm er bare noe de som ikke får seg ligg sier at damene liker best.

Anonymkode: 56ff8...667

Ideel om du har superdyp mus, noe som selvsagt er vanvittig turn off. Rene stramme fitter foretrekker 14-18 cm.

Anonymkode: 97b4c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...