AnonymBruker Skrevet 20. januar #5081 Del Skrevet 20. januar Jeg er 162, og for meg er alt over 14-15 helt ok, men mer enn 20 er vondt. Jeg vil nok helst foretrekke en mellom 16-18. Anonymkode: 5cf4d...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5082 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 162, og for meg er alt over 14-15 helt ok, men mer enn 20 er vondt. Jeg vil nok helst foretrekke en mellom 16-18. Anonymkode: 5cf4d...bd3 Enig. 13-14 cm er mikro. Anonymkode: 1c015...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5083 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. 13-14 cm er mikro. Anonymkode: 1c015...b5c Som kona sa, etter år med 23 cm så blir normalen rundt 14 cm kun en håndfull med hode. En på 23 cm frister å dele. Jeg lever fint med det. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5084 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som kona sa, etter år med 23 cm så blir normalen rundt 14 cm kun en håndfull med hode. En på 23 cm frister å dele. Jeg lever fint med det. Anonymkode: b6259...107 Da er hun nok uvanlig stor der nede. 23 er altfor stort for 8/10 damer. Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5085 Del Skrevet 21. januar Min 16-18 med litt tykkelse er perfekt synes jeg🤤🤤 Anonymkode: 19887...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5086 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min 16-18 med litt tykkelse er perfekt synes jeg🤤🤤 Anonymkode: 19887...bca Er typen din det? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5087 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er typen din det? Anonymkode: 1c015...b5c Har ingen type nå å har heller ikke sex desverre pga jeg ligger ikke med noen uten jeg har følelser for fyren. Snakker om hva jeg foretrekker og av erfaring😊 Anonymkode: 19887...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5088 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da er hun nok uvanlig stor der nede. 23 er altfor stort for 8/10 damer. Anonymkode: 1c015...b5c De 2/10 sloss om de 1% med 23 cm. Hva er problemet? Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #5089 Del Skrevet 22. januar En kvinne som klarer å romme en 23 cm kuk er elastisk. Fitta er veldig tilpasningsdyktig. Det kommer an på dama og hva hun er villig til. Det går an å trene ei fitte akkurat som det går an å trene en kuk. Trodde dette her var basis kunnskap 🙄 Så finnes det unntak og forskjeller. De er som regel få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5090 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 22.20): Men om du fikk velge. Heller en 18 cm enn 13 vel. Anonymkode: 1c015...b5c Motsatt for min del. 18 cm blir for langt. Da gjør det vondt om han ikke er forsiktig og all spontanitet blir helt umulig. Det syntes jeg er kjipt. 13 cm, så treffer man alt som er godt «der inne». Noe lenger er meningsløst for min del. Feks er mitt favorittleketøy en rabitt. Den innvendige delen er 9 cm og formet slik at den treffer perfekt. Anonymkode: 4288d...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5091 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (10 timer siden): En kvinne som klarer å romme en 23 cm kuk er elastisk. Fitta er veldig tilpasningsdyktig. Det kommer an på dama og hva hun er villig til. Det går an å trene ei fitte akkurat som det går an å trene en kuk. Trodde dette her var basis kunnskap 🙄 Så finnes det unntak og forskjeller. De er som regel få. Hva mener du med det? Går det an å trene en kuk til å bli litt lengre og ikke minst mye tykkere? Jeg har prøvd både strekker og pumpe uten særlige merkbare resultat 😄 Dessverre har jeg bare en omkrets på 11,5 cm selv om lengden er 15 på en god dag. Dette er jo ikke en muskel. Vagina har muskler som kan trenes. Anonymkode: 452c3...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #5092 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du med det? Går det an å trene en kuk til å bli litt lengre og ikke minst mye tykkere? Jeg har prøvd både strekker og pumpe uten særlige merkbare resultat 😄 Dessverre har jeg bare en omkrets på 11,5 cm selv om lengden er 15 på en god dag. Dette er jo ikke en muskel. Vagina har muskler som kan trenes. Anonymkode: 452c3...c80 Øvelser tenker jeg på. Menn kan og gjøre dem såvidt jeg vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5093 Del Skrevet 23. januar Irak skrev (20 timer siden): En kvinne som klarer å romme en 23 cm kuk er elastisk. Fitta er veldig tilpasningsdyktig. Det kommer an på dama og hva hun er villig til. Det går an å trene ei fitte akkurat som det går an å trene en kuk. Trodde dette her var basis kunnskap 🙄 Så finnes det unntak og forskjeller. De er som regel få. Det går, men det er problemer. Trengs mye oppvarming, vanskelig med en kjappis. Tenker da en helt ny partner. En 15 cm er mye mer brukandes, selvom det smerter og høre det. Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5094 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Motsatt for min del. 18 cm blir for langt. Da gjør det vondt om han ikke er forsiktig og all spontanitet blir helt umulig. Det syntes jeg er kjipt. 13 cm, så treffer man alt som er godt «der inne». Noe lenger er meningsløst for min del. Feks er mitt favorittleketøy en rabitt. Den innvendige delen er 9 cm og formet slik at den treffer perfekt. Anonymkode: 4288d...c4e Merkelig hvordan noen kvinner er så ulike. Eller er du bare trang der nede? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5095 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva mener du med det? Går det an å trene en kuk til å bli litt lengre og ikke minst mye tykkere? Jeg har prøvd både strekker og pumpe uten særlige merkbare resultat 😄 Dessverre har jeg bare en omkrets på 11,5 cm selv om lengden er 15 på en god dag. Dette er jo ikke en muskel. Vagina har muskler som kan trenes. Anonymkode: 452c3...c80 Får du mye klager på str? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. januar #5096 Del Skrevet 23. januar (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det går, men det er problemer. Trengs mye oppvarming, vanskelig med en kjappis. Tenker da en helt ny partner. En 15 cm er mye mer brukandes, selvom det smerter og høre det. Anonymkode: 1c015...b5c Tenker at da er det lurt å bli veldig fingernem og god med tunga. Tror de fleste damer setter pris på det. Alt er som regel brukenes bare man får den inn, og kan klare å kjenne noe. Handler om innstilling 😉 Endret 23. januar av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5097 Del Skrevet 23. januar Irak skrev (11 timer siden): Øvelser tenker jeg på. Menn kan og gjøre dem såvidt jeg vet. Øvelser i form av kegeltrening men ingenting som kan endre størrelse. Jeg har, heldigvis, ingen problemer med ereksjonen selv om jeg er "godt voksen" AnonymBruker skrev (1 time siden): Får du mye klager på str? Anonymkode: 1c015...b5c Jeg gjør jo ikke det men har heller ikke hatt sex med mange. 11 cm er veldig tynt. Tror nok kona ville satt mer pris på en omkrets på 14-15 cm. Vil ikke spørre henne for ikke å virke usikker, men det sliter litt på meg. Kuken ville også sett mer "harmonisk" ut med litt mer bredde. (Jada. Vi menn blir aldri fornøyde 😄). Anonymkode: 452c3...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. januar #5098 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Øvelser i form av kegeltrening men ingenting som kan endre størrelse. Jeg har, heldigvis, ingen problemer med ereksjonen selv om jeg er "godt voksen" Jeg gjør jo ikke det men har heller ikke hatt sex med mange. 11 cm er veldig tynt. Tror nok kona ville satt mer pris på en omkrets på 14-15 cm. Vil ikke spørre henne for ikke å virke usikker, men det sliter litt på meg. Kuken ville også sett mer "harmonisk" ut med litt mer bredde. (Jada. Vi menn blir aldri fornøyde 😄). Anonymkode: 452c3...c80 Størrelsen kan man ikke gjøre så mye med. Man kan derimot gjøre utrolig mye med innstilling og hvordan man velger å forholde seg til det. Her er menn altfor stolte etter min mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5099 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva mener du med det? Går det an å trene en kuk til å bli litt lengre og ikke minst mye tykkere? Jeg har prøvd både strekker og pumpe uten særlige merkbare resultat 😄 Dessverre har jeg bare en omkrets på 11,5 cm selv om lengden er 15 på en god dag. Dette er jo ikke en muskel. Vagina har muskler som kan trenes. Anonymkode: 452c3...c80 Å pumpe en penis med målene 15/11 versus en kuk på 23/18 gir to helt forskjellige resultater. I denne sammenheng går penisen fra tynn til normal, mens kuken går fra svær til monster. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5100 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å pumpe en penis med målene 15/11 versus en kuk på 23/18 gir to helt forskjellige resultater. I denne sammenheng går penisen fra tynn til normal, mens kuken går fra svær til monster. Anonymkode: b6259...107 Får vel bare bestille meg en pumpe da og håpe på resultater 🙂 Anonymkode: 452c3...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå