Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil påstå at innlegg som har feite,fitte,uføre, eller innvandrere i overskriften er skrevet av personer med skolevegring. 

Anonymkode: 1dbe8...4ee

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke helt feil. Tror det rett og slett er bare at det er enklere å komme til når store mager og annet er i veien. Stillinger blir begrenset så en lengere kan penetrere lettere uten å komme helt til. Har opplevd det selv, er en plass mellom gjennomsnittlig og litt større, de med stor vom er vanskelig å nå inn til noen ganger 

Anonymkode: 72ea0...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min erfaring, etter over 100 partnere, er at feite damer elsker stor penis. Jeg vil si at 95% av alle feite/overvektige damer, elsker peniser gjerne over 20 cm.

Finnes det en logisk forklaring på dette? Er det fordi de er ekstra svære der nede? 

Anonymkode: d1e9f...f83

Er du SSB?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette kun gjelder de damene som er så overvektige at de må rulles i mel for å finne den våte flekken. 

Anonymkode: cb7f0...c34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For at penis skal nå fram.

Anonymkode: 3e1e4...2db

Riktig. Enklere og nå frem for penisen 👍 Gir mening. 

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (8 minutter siden):

Er du SSB?

Mere kongen av svogerforskning og anekdotiske bevis. 🤪

Jeg er en skinny bitch og liker en røsslig kuk, jeg også. 

Anonymkode: da85a...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut. Hvordan kommer en liten penis inn, om du har en stor rumpe? 

Hadde du ha hatt sex med 100 stykker+ så hadde du visst det, 0/10.

Anonymkode: 4e8fe...63d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært både tynn og feit, men tilstanden der nede er akkurat den samme uavhengig av vekt.

Anonymkode: fecbd...36a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Riktig. Enklere og nå frem for penisen 👍 Gir mening. 

ts

Om erfaringen du skryter på deg var reell, ville du visst bedre og ikke servert dette tøvet.

Anonymkode: 1efae...d9d

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om erfaringen du skryter på deg var reell, ville du visst bedre og ikke servert dette tøvet.

Anonymkode: 1efae...d9d

Har samme erfaring. Når to store mager møtes kan det være en utfordring.

Anonymkode: 72ea0...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring, etter over 100 partnere, er at feite damer elsker stor penis. Jeg vil si at 95% av alle feite/overvektige damer, elsker peniser gjerne over 20 cm.

Finnes det en logisk forklaring på dette? Er det fordi de er ekstra svære der nede? 

Nei, man blir ikke større der nede av å være tung. Skremmende hvor lite forståelse noen har for kvinnelig anatomi...

Anonymkode: 4854d...95b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt forvira av dette... Du sier du har hat sex med 100 damer, men du har vel hat samme penis i alle samleiene? Eventuelt ingen penis om du er lesbisk dame?

Hvordan kan sex med forskjelige damer lære deg noe om hvilken størelse damer foretreker, når all sex har skjed med samme størelse? Det blir som om jeg kjører traktor til jobb 100 ganger, for å konkludere meb at traktor er raskeste måtte å komme til jobb.... Det viser jo bare at jeg aldri har kjørt taxi eller egen bil liksom....Jeg tror du selv hadde forståt hvor ulogisk du fremstår, om du faktisk hadde hat litt sex....

Uanset så tror jeg de aller færeste kvinner (uavhengig av fett prosent) bryr seg så veldig om penis størelse, skulle det en skjelden gang være et problem så handler det likke ofte om ubehagelig stor som andre veien. Om du har sex med en dame kommer hun kansje til å komplementere deg for penis fordi hun vet du er opptatt av den, det handler sansynligvis om at hun liker deg elller at hun liker penisen fordi den er festet til deg.... Med andre ord hadde din penis vært støre eller mindre ville hun sansynligvis gitt deg samme kompliment, for det handler om at det er DIN penis og ikke størelsen penisen din tilfeldigvis har.

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du hadde hatt over 100 partnere så hadde du visst svaret på dette😉

Anonymkode: af4b0...dc1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex med så mange overvektige damer, men damer med litt ekstra er nok en greie for meg, uten at jeg vet helt hvorfor. Nå har jeg ikke vært sammen med så mange at jeg kan si at det er noen sammenheng der, men de har alle gitt meg komoplimenter på størrelsen og vist at de satte pris på det. 

Noe som selvfølgelig er helt greit. Ingen ting er kjipere enn å måtte være forsiktig fordi man blir opplevd som for stor, for det har nok skjedd minst like ofte.

Anonymkode: 0eabc...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissinaxxx skrev (4 timer siden):

ja eller så kan tranghet trenes opp av henne ogda..ser det for meg! aaah bare ja der ja! fan prøv en hånd til, AAAAh to armer ! DAMN aldri blitt så FYLT før! fist fist  fist meg! fist!  såå nå så pull meg hardt!!! forså at du skal streve å¨prøve knulle en bøtte med lunken vann?? mye jobbing litt effekt! hahah bedre ringe en sværing som kan fylle den umettelige fitta ..mens jeg fokusere å bruke hode hals tungen og cumme deg i og utenpå munnen.. mens den store BULLen knuller deg så hardt at du ikke vet hvordan du skal orgasme kontrollere det. du bare spruter over alt hele tiden og skrike som en nyfødt geit unge helt til du ber og ber om at han må kjappe seg og fylle deg opp som en hest som sprute høytrykk inn i deg! jo mer du rister og moaner, jo mer presser jeg fjeset ditt dypt inn i assen og utifra kraften man opplver av en jente som blir skam knult av en svær kuk da er det ikke mye hun ikke er ening i... kunne sagt ja drikk og pisset ..hahah ikke at det er my cup of pee. men noe må jo man få igjen for all delingen! siste gang bytter han over til munnen og halsen\magen mens jenten ikke har en muskel igjen etter all multi orgasmen...spisees henne reint og tar hu i 2ern mens han tok meg ? Lol haha ok natta ! 1000010293.jpg.75ed8e5f85f56dafb5b4eacd9a5c7d7a.jpg❤️

Veldig vanskelig å lese dine innlegg. Rotete/usammenhengende og blandet norsk/engelsk. Sikkert bare meg som er dum 🙄. Mistenker at du er svært ung.

Anonymkode: 452c3...c80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (2 timer siden):

Tulletråd. Allikevel, siden jeg snubla innom, så er sex med store damer den beste jeg kan ha.

Liker! Har du lyst til å forklare hvorfor? Fordi de er myke?

Anonymkode: ff1f5...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...