DeLorean Skrevet tirsdag kl 13:02 #4961 Del Skrevet tirsdag kl 13:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Okey. God jul til deg og Blåmann. Takk til deg som holder snittet nede så vi med stor fortsatt er større enn snittet. Uten dere hadde vi alle bare vært en homogen haug av menn. Men betyr det alt. Neppe. Husk at en stor er ingen selvfølge for suksess. Så vi med stor må og jobbe på som deg med sjarm, humor, tunge og fingre. Så konklusjonen er, skal du være en sexgud, så må jobben gjøres. Sånn jeg leser deg så er du ikke en type som gir opp. Det viser karakter, og er jo gull. Med bare en stor havner en fort utenfor pallen. Har aldri hørt kvinner uttalt noe negativt om menn som elskere basert på penisstørrelse. Jeg jobber med dette. Heller det at enkelte er for lange. Jeg er en av dem. Så peis på, med dine ferdigheter, med din passion, din innsikt i kvinners funksjon, trykk på rett knapp, som de sier her lokalt. Få jobben gjort. Da vil du få i mangfold tilbake. Bruk fridagene godt. Nyt dem. Klem fra en med en sværing, som lærte tidlig at her må det mer til. Takk for påminnelsen. Det er jul. Anonymkode: b6259...107 Det er sant. Det så jeg i mitt forrige forhold. Over snittet er ikke alltid bedre og deiligere. Ihvertfall ikke hos min eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmann Skrevet tirsdag kl 13:30 #4962 Del Skrevet tirsdag kl 13:30 DeLorean skrev (53 minutter siden): Kan ikke be folk dra til helvete på julaften! 😉 Ønsker deg en riktig god jul! 🎅🎄 Ok, får vente til i morra da 😉 DeLorean skrev (53 minutter siden): Kan ikke be folk dra til helvete på julaften! 😉 Ønsker deg en riktig god jul! 🎅🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4963 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 9.43): Her i heimen betyr størrelsen mye. Hun uttalte senest i går at hun tenner ekstra når jeg bruker kukpumpa før sex. Hvilken forskjell det utgjør er som følger. Den går fra 23cm lang til 25cm, og fra 16cm tykk til 18cm tykk. Hva er det med forskjellen som tenner henne? Hun beskriver det som å være med en mann som har noe hun aldri har vært i nærheten av før. En kuk som fyller opp alt, som utfordrer og som pga lengde og ikke minst tykkelse trykker på knapper ingen har vært i nærheten av å treffe samtidig. Så derfor gjør jeg det for henne 1 gang i uken, og ikke mer, så hun får bygd opp hungeren, og med det opplever dette like unikt hver gang. Ellers får hun jobbe med min godt store. Vi menn må ikke glemme at sulten etter det å bli fylt opp er for mange kvinner den største korreksjon i et forhold der mann er mann og kvinne er kvinne. I en fungerende balanse der tospannet er oss og det vi har sammen. Anonymkode: 3a8a7...881 Begynn med dobbelfisting. Da blir kuken din bare småtterier i forhold😅 Anonymkode: 72f09...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4964 Del Skrevet 6 timer siden Min penis er akkurat like lang som en tom dorull hylse. Jeg har også problem med å bli skikkelig stiv. Er det bare å glemme å få seg dame? Mann 44 Anonymkode: 98594...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4965 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Min penis er akkurat like lang som en tom dorull hylse. Jeg har også problem med å bli skikkelig stiv. Er det bare å glemme å få seg dame? Mann 44 Anonymkode: 98594...242 Slapp eller stiv. En dorull slapp er normalen, men stiv er den i nedre normalområde. Men, sikkert lang nok om den er tykk. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4966 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Begynn med dobbelfisting. Da blir kuken din bare småtterier i forhold😅 Anonymkode: 72f09...ac6 Er du en mann med små hender, eller er du bare frustrert over at det er alt du har? Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4967 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Slapp eller stiv. En dorull slapp er normalen, men stiv er den i nedre normalområde. Men, sikkert lang nok om den er tykk. Den er det i stiv tilstand, sliter dog med å få plass i dorullen, men akkurat like lang Anonymkode: 98594...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #4968 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 19.29): Julen er sannelig undrenes tid. At en kvinne søker opp en seks år gammel penistråd, er like usannsynlig som jomfrufødsel i Betlehem. Takk for forsøket. Anonymkode: 3f863...08a Ja det er et mirakel 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå