AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:50 #4941 Del Skrevet søndag kl 01:50 Traktor skrev (27 minutter siden): Se for dere hvilket ramaskrik det ville blitt om noen hadde lagd tilsvarende tråd: "Erfaringer med fittestørelse på kvinner over 80 KG og bruket str. 41 i sko?" Nettopp! Anonymkode: 7ec75...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:51 #4942 Del Skrevet søndag kl 01:51 Tinkabell skrev (3 timer siden): Noen erfaring med lave menn og små ben, ift størrelsen på pikken? Kan man forvente liten og tynn pikk? Eller kan jeg bli overrasket og få en diiiger en? Du kan sjekke her: 🔮 Anonymkode: 83bf1...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:20 #4943 Del Skrevet søndag kl 02:20 Meowmere skrev (1 time siden): En gjennomsnittlig pikk ser veldig stor ut på en kort mann. Ikke nødvendigvis mye større, men ja - den ser større ut, det handler jo om proposjoner. Men høyde har absolutt ingenting med størrelse å gjøre. Min erfaring er at menn oftest er gjennomsnittlig 13-15 cm. uavhengig av høyde, så har man noen over snittet 16-18 cm. Eller stor 18-25 cm. alt uavhengig av høyde. Samme for kvinners vagina, den kommer i mange forskjellig varianter uavhengig av kroppsform og høyde. Anonymkode: 66b37...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:22 #4944 Del Skrevet søndag kl 02:22 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Avstanden mellom øyne og størrelse på øreflipp avgjør størrelse på hulromet. Anonymkode: 610f1...0b4 😂 Anonymkode: 66b37...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet søndag kl 02:25 #4945 Del Skrevet søndag kl 02:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke nødvendigvis mye større, men ja - den ser større ut, det handler jo om proposjoner. Men høyde har absolutt ingenting med størrelse å gjøre. Min erfaring er at menn oftest er gjennomsnittlig 13-15 cm. uavhengig av høyde, så har man noen over snittet 16-18 cm. Eller stor 18-25 cm. alt uavhengig av høyde. Samme for kvinners vagina, den kommer i mange forskjellig varianter uavhengig av kroppsform og høyde. Anonymkode: 66b37...9d9 Ja, har samme erfaring. Dette er anektdotisk så klart, men min erfaring er at overvektige damer er mer trange enn undervektige. Ikke at det har så mye å si i det store og det hele. Jeg synes penetrering er den kjedeligste delen ved å ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:28 #4946 Del Skrevet søndag kl 02:28 Meowmere skrev (Akkurat nå): Ja, har samme erfaring. Dette er anektdotisk så klart, men min erfaring er at overvektige damer er mer trange enn undervektige. Ikke at det har så mye å si i det store og det hele. Jeg synes penetrering er den kjedeligste delen ved å ha sex. Det tror jeg er rent tilfeldig. 😊 Jeg synes penetrering er den beste delen ved sex, men det vil ikke si at den må være stor. Det er bare ubehagelig for min del. Anonymkode: 66b37...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet søndag kl 02:33 #4947 Del Skrevet søndag kl 02:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det tror jeg er rent tilfeldig. 😊 Jeg synes penetrering er den beste delen ved sex, men det vil ikke si at den må være stor. Det er bare ubehagelig for min del. Anonymkode: 66b37...9d9 Ja, som sagt, det er jo bare min erfaring. Alle har hva de liker, og bra er det😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 03:32 #4948 Del Skrevet søndag kl 03:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Avstanden mellom øyne og størrelse på øreflipp avgjør størrelse på hulromet. Anonymkode: 610f1...0b4 Var hos en lege som så veldig mye på ene øret mitt uten kontekst. Seems legit ✅️😂 Men hadde vært greit om det var tegn, for jeg vil vite størrelsen min. Anonymkode: ee2c6...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 04:23 #4949 Del Skrevet søndag kl 04:23 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Var hos en lege som så veldig mye på ene øret mitt uten kontekst. Seems legit ✅️😂 Men hadde vært greit om det var tegn, for jeg vil vite størrelsen min. Anonymkode: ee2c6...410 Kvinner må vel gjerne måle ved å sammenligne hvordan det føles. Jeg sliter med store og over gjennomsnittlige peniser, som ikke går over over tid, og har aldri opplevd noen for for små. Angående frykt for ramaskrik om man skulle endre kjønn og høyde til vekt ser jeg ikke problemet med. Vi er forskjellige, og det vet vi jo. Bedre å normalisere det, og ta det med når man skal etablere seg med ny partner. Det er helt naturlig, og knyttes ikke til høyde, vekt eller sko størrelse. Anonymkode: 270fa...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 04:23 #4950 Del Skrevet søndag kl 04:23 Var i militæret med en fyr som var den laveste i troppen. Da kan jo ofte respekten fra gutta bli deretter. Ikke denne karen. Han hadde en anakonda av en penis. Og ble meget høyt respektert gutta. Anonymkode: ef4a6...018 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 04:43 #4951 Del Skrevet søndag kl 04:43 Nei det er så absolutt ingen sammenheng mellom å være stor liten og hvordan kuk en har. Selv er jeg happy med hvordan jeg er utstyrt og har aldri skammet meg over å droppe klærne. Likevel kom jeg helt i skyggen her for noen år siden, det er det største jeg har sett noensinne. I forbindelse kurs på hotell så ble det på kvelden at vi gikk i bassenget og derfra til badstu. Der satt det en kar som nærmest hadde en cobra hengende over kanten. Etter en stund reiste denne karen seg for å hive mer vann på stenene og man kunne se manndommen i sin fulle prakt. Ordentlig tykk og lang med et massivt hode som gjorde at jeg tenkte mitt der jeg satt. Saken er at denne karen var kanskje ikke mer enn ca 174-176 høy, er selv 180 og vi gikk fra badstu samtidig. Anonymkode: c3459...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:21 #4952 Del Skrevet søndag kl 06:21 Meowmere skrev (3 timer siden): Ja, har samme erfaring. Dette er anektdotisk så klart, men min erfaring er at overvektige damer er mer trange enn undervektige. Ikke at det har så mye å si i det store og det hele. Jeg synes penetrering er den kjedeligste delen ved å ha sex. Min erfaring er stikk motsatt. Så det blir litt som med oss menn, størrelse på kropp har ingen ting å si på størrelse ellers. Blir litt som å si at alle tynne kvinner har bollemus Anonymkode: dd3e3...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:32 #4953 Del Skrevet søndag kl 06:32 Mmmmm, KG ass.. Anonymkode: fc607...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:30 #4954 Del Skrevet søndag kl 08:30 Verden i snitt laveste folkeslag, equadorianere, har i snitt lengst penis. Anonymkode: 6abcc...14a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:05 #4955 Del Skrevet søndag kl 10:05 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Veksthormoner bestemmer kropp. Sexhormoner bestemmer penis. Det har ingenting med hverandre å gjøre. Selv dverger har samme størrelse penis som menn ellers. Anonymkode: 3150d...0df Jeg er den laveste min samboer har hatt, bortsett fra hennes tidligere ektemann. Hun hadde kun vært med høye etter skillsmissen. Da vi begynte å date ble hun hvit i ansiktet når vi så hverandre nakne for første gang. Hun hadde aldri sett en nærmere 20 cm slapp som raskt vokste seg enda større. Hun brukte lang tid på å tilpasse seg, mens nå er hun helt klart en SQ, som i vår private sammenheng er åpen om dette. En norsk standardkuk er 8% av mannens høyde. Når min er 13% av min høyde, så sier det seg selv at den ser stor ut, på grunn av proporsjoner og at den relativt er over 50% lenger enn snittet. Men, det hun elsker, det er at den er tykk. Det er det som er gull, for henne. Anonymkode: 3cc6b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4956 Del Skrevet 23 timer siden Etter min erfaring: de fleste er opptatt av størrelse. Ikke det at det trenger å være en som er spesielt mye lengre enn snittet - men ganske bred enighet blant mine venninner om det. Aldri opplevd en kvinne som sier at størrelse/tykkelse ikke betyr noe. Man må så klart ikke være veldig lang, men på snittet og god tykkelse er bare minimum. Sorry, vet det er uoppnåelig for menn generelt, men det er som sagt veldig bred enighet om det mitt miljø i Oslo.. Får litt på følelsen av at de som påstår at størrelse ikke betyr noe enten ikke har datet noen særlig andre enn kjæresten, er eldre eller er menn. Kan ikke se for meg det er skrevet av kvinner i 20-årene på dating markedet a la 2024 Nå som man må date mer for å finne kjæreste rekker man også (dessverre) å oppleve større forskjeller på menn, noe man kanskje ikke gjør ved å date mindre/date for lenge siden. Tror rett og slett at den moderne formen for dating ikke er veldig heldig for menn som er litt uheldige med genetikken hva gjelder penisstørrelse, høyde og hår.. Yngre kvinner i min krets velger det bort! Anonymkode: 543db...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4957 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter min erfaring: Julen er sannelig undrenes tid. At en kvinne søker opp en seks år gammel penistråd, er like usannsynlig som jomfrufødsel i Betlehem. Takk for forsøket. Anonymkode: 3f863...08a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmann Skrevet 15 timer siden #4958 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er nok i kategorien av menn som blir ledd litt av her på dette forumet hver eneste uke med en penis litt under snittet både i lengde og omkrets. Bare å bite det i seg selv om jeg i stunder kan tenke det er litt urettferdig da det er lite jeg får gjort noe med. Forhåpentligvis kan jeg kompensere litt med sjarm, humor, tunge og fingre. Ønsker en god jul og godt nyttår til dere med penis under middels. Dere andre kan dra til helvete😉😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4959 Del Skrevet 6 timer siden Blåmann skrev (8 timer siden): Jeg er nok i kategorien av menn som blir ledd litt av her på dette forumet hver eneste uke med en penis litt under snittet både i lengde og omkrets. Bare å bite det i seg selv om jeg i stunder kan tenke det er litt urettferdig da det er lite jeg får gjort noe med. Forhåpentligvis kan jeg kompensere litt med sjarm, humor, tunge og fingre. Ønsker en god jul og godt nyttår til dere med penis under middels. Dere andre kan dra til helvete😉😉. Okey. God jul til deg og Blåmann. Takk til deg som holder snittet nede så vi med stor fortsatt er større enn snittet. Uten dere hadde vi alle bare vært en homogen haug av menn. Men betyr det alt. Neppe. Husk at en stor er ingen selvfølge for suksess. Så vi med stor må og jobbe på som deg med sjarm, humor, tunge og fingre. Så konklusjonen er, skal du være en sexgud, så må jobben gjøres. Sånn jeg leser deg så er du ikke en type som gir opp. Det viser karakter, og er jo gull. Med bare en stor havner en fort utenfor pallen. Har aldri hørt kvinner uttalt noe negativt om menn som elskere basert på penisstørrelse. Jeg jobber med dette. Heller det at enkelte er for lange. Jeg er en av dem. Så peis på, med dine ferdigheter, med din passion, din innsikt i kvinners funksjon, trykk på rett knapp, som de sier her lokalt. Få jobben gjort. Da vil du få i mangfold tilbake. Bruk fridagene godt. Nyt dem. Klem fra en med en sværing, som lærte tidlig at her må det mer til. Takk for påminnelsen. Det er jul. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 3 timer siden #4960 Del Skrevet 3 timer siden Blåmann skrev (11 timer siden): Jeg er nok i kategorien av menn som blir ledd litt av her på dette forumet hver eneste uke med en penis litt under snittet både i lengde og omkrets. Bare å bite det i seg selv om jeg i stunder kan tenke det er litt urettferdig da det er lite jeg får gjort noe med. Forhåpentligvis kan jeg kompensere litt med sjarm, humor, tunge og fingre. Ønsker en god jul og godt nyttår til dere med penis under middels. Dere andre kan dra til helvete😉😉. Kan ikke be folk dra til helvete på julaften! 😉 Ønsker deg en riktig god jul! 🎅🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå