AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:28 #4921 Del Skrevet lørdag kl 01:28 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 😂😂😂 Det er en ganske standard ting å si til menn med små peniser Anonymkode: e7c22...a87 Nei det er faktisk realiteten. Jeg har hatt flere med STOR penis, langt over gjennomsnittet. Det var absolutt ikke bra for meg. Har også hatt et par under gjennomsnittet og det funket heller ikke. Typen har over gjennomsnittet men mindre enn de svære monsterne jeg har hatt. Og gud bedre så fantastisk typen sin er! Den gjør absolutt alt for meg, treffer helt riktig alltid. Jeg er så fornøyd! Men han har komplekser over at jeg har hatt større. Jeg forstår det (tankegangen) men ingen penis har gjort det samme for meg som hans. Den er perfekt! Jeg elsker den! Anonymkode: 6ac8a...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet lørdag kl 01:34 #4922 Del Skrevet lørdag kl 01:34 Mannen, bruken, dialogen, leken, tilliten og tryggheten, utforskningen, farten, tiden, samspillet. Mye som er betydelig viktigere enn størrelse på penis. Jeg kan være i himmelen bare ved at penis leker i åpningen og et par centimeter inn, men jeg kan også være totalt "død" og bare føle dunk, dunk, dunk eller "risting" uten noe nytelse overhodet ved feilbruk, uansett størrelse på penis. Det er virkelig ikke størrelsen som betyr noe for resultatet, med mindre penis er så liten eller så stor at det blir umulig å ha samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:43 #4923 Del Skrevet lørdag kl 08:43 Her i heimen betyr størrelsen mye. Hun uttalte senest i går at hun tenner ekstra når jeg bruker kukpumpa før sex. Hvilken forskjell det utgjør er som følger. Den går fra 23cm lang til 25cm, og fra 16cm tykk til 18cm tykk. Hva er det med forskjellen som tenner henne? Hun beskriver det som å være med en mann som har noe hun aldri har vært i nærheten av før. En kuk som fyller opp alt, som utfordrer og som pga lengde og ikke minst tykkelse trykker på knapper ingen har vært i nærheten av å treffe samtidig. Så derfor gjør jeg det for henne 1 gang i uken, og ikke mer, så hun får bygd opp hungeren, og med det opplever dette like unikt hver gang. Ellers får hun jobbe med min godt store. Vi menn må ikke glemme at sulten etter det å bli fylt opp er for mange kvinner den største korreksjon i et forhold der mann er mann og kvinne er kvinne. I en fungerende balanse der tospannet er oss og det vi har sammen. Anonymkode: 3a8a7...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:01 #4924 Del Skrevet lørdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Truffet menn med big dick syndrom? Big Dick Syndrome (BDS) is when a guy believes that his realistically big dick compensates for any actually ability to fuck. Symptoms are skipping foreplay, not rubbing a clit, ramming it in, claiming then need for magnum condoms and a general lack of regard for the sexual partner because they’re too focused on their big dick. Vi finnes vi og som selv med svær klarer å være mer enn bare kuk. Anonymkode: b6259...107 For meg er det nok mer at det rett og slett er for smertefullt å ha sex med en som har stor. Liker de gjennomsnittlig eller mindre. Da kan jeg slappe av og nyte, uten smerte eller ubehag Anonymkode: eca75...af3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet lørdag kl 15:51 #4925 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Phitta Phjong skrev (17 timer siden): Det har mye å si om de kan bruke den, men størrelsen betyr kanskje enda mere. Jeg elsker å føle meg helt fylt. Jeg liker også godt å kjenne at den støter mot livmorhalsen. Det er også mye deiligere å suge på en stor en. Konklusjon: Størrelse vektes nok med 80% Fint brukernavn du har 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkabell Skrevet lørdag kl 22:07 #4926 Del Skrevet lørdag kl 22:07 Noen erfaring med lave menn og små ben, ift størrelsen på pikken? Kan man forvente liten og tynn pikk? Eller kan jeg bli overrasket og få en diiiger en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:15 #4927 Del Skrevet lørdag kl 22:15 Du kan bli overrasket. Hatt sex med en fyr på rundt 165 med en i kategorien stor (19-20 cm) Har også hatt sex med en på nærmere 2 meter men som var mer middels utstyrt. Har sex med en som er rundt 170 høy og han er mer i kategorien liten utstyrt. Det finnes ingen fasit. Men, de med en real pølse har hatt en helt annen utstråling. De vet at de har en stor en. Anonymkode: 59dd1...592 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:20 #4928 Del Skrevet lørdag kl 22:20 Veksthormoner bestemmer kropp. Sexhormoner bestemmer penis. Det har ingenting med hverandre å gjøre. Selv dverger har samme størrelse penis som menn ellers. Anonymkode: 3150d...0df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:31 #4929 Del Skrevet lørdag kl 22:31 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du kan bli overrasket. Hatt sex med en fyr på rundt 165 med en i kategorien stor (19-20 cm) Har også hatt sex med en på nærmere 2 meter men som var mer middels utstyrt. Har sex med en som er rundt 170 høy og han er mer i kategorien liten utstyrt. Det finnes ingen fasit. Men, de med en real pølse har hatt en helt annen utstråling. De vet at de har en stor en. Anonymkode: 59dd1...592 Jeg har akkurat samme erfaring. Anonymkode: ff10e...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:59 #4930 Del Skrevet søndag kl 00:59 Tinkabell skrev (2 timer siden): Noen erfaring med lave menn og små ben, ift størrelsen på pikken? Kan man forvente liten og tynn pikk? Eller kan jeg bli overrasket og få en diiiger en? Kjæresten min er lav (ca 174) og 41 i sko. Jeg var redd han skulle ha liten schlong, var oppriktig bekymret (fordi jeg har født barn også, redd jeg er for vid). Det viste seg å være feil. Den er større enn gjennomsnittet! Han har hatt så komplekser for den, at han sjekket gjennomsnittsstørrelsen for hjemlandet (ikke etnisk norsk) og fant ut at han var langt over gjennomsnittet der også. Anonymkode: 6fc58...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet søndag kl 01:02 #4931 Del Skrevet søndag kl 01:02 En gjennomsnittlig pikk ser veldig stor ut på en kort mann. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:06 #4932 Del Skrevet søndag kl 01:06 Har også erfaring med overraskende stor, og andre lemmer er mye mindre. Anonymkode: ee2c6...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:10 #4933 Del Skrevet søndag kl 01:10 Anonymkode: 610f1...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:18 #4934 Del Skrevet søndag kl 01:18 Har ingen sammenheng. Anonymkode: 7ff1b...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet søndag kl 01:23 #4935 Del Skrevet søndag kl 01:23 Se for dere hvilket ramaskrik det ville blitt om noen hadde lagd tilsvarende tråd: "Erfaringer med fittestørelse på kvinner over 80 KG og bruket str. 41 i sko?" 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:27 #4936 Del Skrevet søndag kl 01:27 Tinkabell skrev (3 timer siden): Noen erfaring med lave menn og små ben, ift størrelsen på pikken? Kan man forvente liten og tynn pikk? Eller kan jeg bli overrasket og få en diiiger en? Hørt om eks av ei venninne som hadde rundt 21cm, 165 høy og 41 i sko. En jeg drev på med var 198 høy, 46 i sko og 13 cm penis. Så man vet aldri. Anonymkode: 536d2...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:31 #4937 Del Skrevet søndag kl 01:31 Traktor skrev (6 minutter siden): Se for dere hvilket ramaskrik det ville blitt om noen hadde lagd tilsvarende tråd: "Erfaringer med fittestørelse på kvinner over 80 KG og bruket str. 41 i sko?" Som kvinne lurer jeg også litt på det om størrelsen vår er basert på størrelsen på kroppen eller ikke. Nå er vår et hulrom å ikke en ytre del, så har kanskje mer sammenheng? Anonymkode: ee2c6...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:33 #4938 Del Skrevet søndag kl 01:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som kvinne lurer jeg også litt på det om størrelsen vår er basert på størrelsen på kroppen eller ikke. Nå er vår et hulrom å ikke en ytre del, så har kanskje mer sammenheng? Anonymkode: ee2c6...410 Basert på et begrenset sett med samples (15) så er det liten sammenheng mellom en kvinnes ytre karakteristikker og hvor trang hun oppleves. Anonymkode: 6073a...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:45 #4939 Del Skrevet søndag kl 01:45 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som kvinne lurer jeg også litt på det om størrelsen vår er basert på størrelsen på kroppen eller ikke. Nå er vår et hulrom å ikke en ytre del, så har kanskje mer sammenheng? Anonymkode: ee2c6...410 Avstanden mellom øyne og størrelse på øreflipp avgjør størrelse på hulromet. Anonymkode: 610f1...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:46 #4940 Del Skrevet søndag kl 01:46 Tinkabell skrev (3 timer siden): Noen erfaring med lave menn og små ben, ift størrelsen på pikken? Kan man forvente liten og tynn pikk? Eller kan jeg bli overrasket og få en diiiger en? Det har ingen sammenheng. (for faen!) Anonymkode: 2eae1...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå