AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:21 #4901 Del Skrevet fredag kl 19:21 Det finnes en samletråd for dette. Er du blind? Anonymkode: 1796e...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:24 #4902 Del Skrevet fredag kl 19:24 Kona mi var sammen med en mann før meg med mye større kuk enn min. Hun syntes det var stress da han dunket og dunket og traff livmormunnen hver gang. Min er passe stor synes hun. Dessuten liker hun både tunge og finger. Anonymkode: 36f68...512 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:25 #4903 Del Skrevet fredag kl 19:25 Ja, jeg er faktisk blind, beklager det 😞 Anonymkode: 19f49...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:31 #4904 Del Skrevet fredag kl 19:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg er faktisk blind, beklager det 😞 Anonymkode: 19f49...036 Nå blir det nemlig hull i gjerdet på tråden om penisstørrelse, og det betyr at de mannlige, penisbesatte beboerne i den tråden kommer løpende for å diktere hva kvinner skal mene om peniser. Anonymkode: 1796e...cd3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:32 #4905 Del Skrevet fredag kl 19:32 Mannen min sin er ikke så stor,men har aldri følt så mye som med han! Anonymkode: 970f8...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 19:35 #4906 Del Skrevet fredag kl 19:35 (endret) Det er mannen kuken sitter på.... Endret fredag kl 19:36 av Irak 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:50 #4907 Del Skrevet fredag kl 19:50 Størrelsen er bare én faktor. Så lenge han ikke er kjempestor eller kjempeliten så har ikke størrelsen så veldig mye å si Anonymkode: 82255...257 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:05 #4908 Del Skrevet fredag kl 20:05 Irak skrev (29 minutter siden): Det er mannen kuken sitter på.... Tidenes mest utslitte kommentar. Anonymkode: 35ccb...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:06 #4909 Del Skrevet fredag kl 20:06 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kona mi var sammen med en mann før meg med mye større kuk enn min. Hun syntes det var stress da han dunket og dunket og traff livmormunnen hver gang. Min er passe stor synes hun. Dessuten liker hun både tunge og finger. Anonymkode: 36f68...512 😂😂😂 Det er en ganske standard ting å si til menn med små peniser Anonymkode: e7c22...a87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 20:07 #4910 Del Skrevet fredag kl 20:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tidenes mest utslitte kommentar. Anonymkode: 35ccb...575 Det bryr ikke jeg meg noe om. Det er ikke noe mindre sant for det om... Man kan ikke gjenta en god setning for mange ganger 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Pikenes Skrevet fredag kl 20:13 #4911 Del Skrevet fredag kl 20:13 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😂😂😂 Det er en ganske standard ting å si til menn med små peniser Anonymkode: e7c22...a87 Dette er ganske standart uttalelse fra personer med snever tenkeevne. Endret fredag kl 20:14 av Jens Pikenes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 20:14 #4912 Del Skrevet fredag kl 20:14 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tidenes mest utslitte kommentar. Anonymkode: 35ccb...575 ....but soo true 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:34 #4913 Del Skrevet fredag kl 20:34 Mann 53 skrev (10 timer siden): Er en første gang for alt 😆, og som 53 åring så måtte jeg frem med målbåndet 😎 Latterlig egentlig, men en tråd med over 200 sider er jo intr. Lengden har jeg målt før, men omkretsen - aldri. L:18-O:17, og til posten over: jeg kan definitivt skrive under på at størrelse har noe med min selvtillit i senga å gjøre. Jeg tror vi alle er veldig følsomme for negative kommentarer - eller at det ikke skal være bra nok. Kvinner som menn. Snakk sammen tenker jeg er det viktigste. Dårligste og minst tilfredstillende sex jeg har hatt har vært med menn med stor penis. Gjennomsnittlig eller mindre gir meg nytelse. Anonymkode: eca75...af3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:37 #4914 Del Skrevet fredag kl 20:37 Irak skrev (1 time siden): Det er mannen kuken sitter på.... Ja, så lenge den ikke er for stor. Det er ikke noe for meg Anonymkode: 4d807...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:50 #4915 Del Skrevet fredag kl 20:50 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dårligste og minst tilfredstillende sex jeg har hatt har vært med menn med stor penis. Gjennomsnittlig eller mindre gir meg nytelse. Anonymkode: eca75...af3 Truffet menn med big dick syndrom? Big Dick Syndrome (BDS) is when a guy believes that his realistically big dick compensates for any actually ability to fuck. Symptoms are skipping foreplay, not rubbing a clit, ramming it in, claiming then need for magnum condoms and a general lack of regard for the sexual partner because they’re too focused on their big dick. Vi finnes vi og som selv med svær klarer å være mer enn bare kuk. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:11 #4916 Del Skrevet fredag kl 22:11 Uten å ha lest HI, antar jeg dette handler om mannens ego. M40 Anonymkode: 8bd5e...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet fredag kl 22:42 #4917 Del Skrevet fredag kl 22:42 Det har mye å si om de kan bruke den, men størrelsen betyr kanskje enda mere. Jeg elsker å føle meg helt fylt. Jeg liker også godt å kjenne at den støter mot livmorhalsen. Det er også mye deiligere å suge på en stor en. Konklusjon: Størrelse vektes nok med 80% 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:55 #4918 Del Skrevet fredag kl 23:55 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 😂😂😂 Det er en ganske standard ting å si til menn med små peniser Anonymkode: e7c22...a87 Alle vide damer sier det til menn med gjennomsnittlig penis. Anonymkode: b6394...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:03 #4919 Del Skrevet lørdag kl 00:03 Som over gjennomsnittlig utstyrt kan jeg bekrefte at det ikke alltid har vært en velsignelse. Kommer veldig an på partner. Min nåværende greier det fint, men eksen måtte jeg alltid være forsiktig. Pros and cons, som med alt annet her i livet. Anonymkode: d5449...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:23 #4920 Del Skrevet lørdag kl 01:23 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tidenes mest utslitte kommentar. Anonymkode: 35ccb...575 Du har tidenes mest utslitte kommentar Anonymkode: aa53b...2eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå