AnonymBruker Skrevet 18. desember #4881 Del Skrevet 18. desember AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan sikrer dere dere mot å få en med "feil" penis (for kort / for lang / for tykk / for tynn / for skeiv / etc)? Spør dere hvordan penis han har? Eller har dere sex tidlig i datingprosessen, og avviser ham hvis han har "feil" penis? Eller hva gjør dere? Anonymkode: c3e58...534 Personlig har penis størrelse mye å si for om jeg ønsker å utvikle forhold. Har ikke urealistiske krav i det hele tatt. lengden har ikke mye å si så lenge den ligger rundt gjennomsnittet eller over. Tjukkelse på den andre siden, kan være dealbreaker. Jeg pleier ikke å ha sex tidlig i datingfasen men får han til å sende dickpick før vi skal ha sex. Kamuflert i «dirtysnapping» finner jeg ut om det blir noe eller ikke. Anonymkode: fa645...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember #4882 Del Skrevet 18. desember Ganske sikker på at de få damene dette gjelder bare spør rett ut om ett bilde. Det er jo ikke som de fleste menn ikke villig viser vekk. Kan ikke se for meg at dette gjelder så mange. Jeg har aldri tenkt på det som ett potensielt kriterie før jeg ramlet inn på KG😅 Dere lurer jammen meg på mye rart her inne! Anonymkode: 9e7e1...954 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember #4883 Del Skrevet 18. desember Jeg er ikke så kresen, men en Jeg datet hadde på grensa til mikropenis. Det gikk ikke for min del. Anonymkode: fa17d...8f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember #4884 Del Skrevet 18. desember Hvis han er knøttliten så dumper jeg han med en gang jeg finner det ut. Og det blir jo første gang vi prøver å ha sex. Ikke mulig å finne det ut før, for man kan ikke spørre om det og jeg vil ikke ha dickpics (bilder kan også lyve). Anonymkode: 4e9c4...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember #4885 Del Skrevet 18. desember Har sex? Hva ellers liksom? Avviser selvfølgelig hvis jeg ikke er fornøyd med sexen. Lengde har lite å si for meg, jeg trenger bare en som er videre enn gjennomsnittet. Anonymkode: 51417...4c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember #4886 Del Skrevet 18. desember Har kun avsluttet en relasjon en gang grunnet penis. Den ble for stor for. Samleie ble ubehagelig og spontanitet var umulig. Har ingen tanker om en fyr sin penis når jeg dater noen. Det er bare en penis. Anonymkode: c5029...c4c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. desember #4887 Del Skrevet 18. desember Ja, jeg spør Har du feil penis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. desember #4888 Del Skrevet 18. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan sikrer dere dere mot å få en med "feil" penis (for kort / for lang / for tykk / for tynn / for skeiv / etc)? Spør dere hvordan penis han har? Eller har dere sex tidlig i datingprosessen, og avviser ham hvis han har "feil" penis? Eller hva gjør dere? Anonymkode: c3e58...534 Har aldri avvist en mann på bakgrunn av dette. Jeg er veldig fleksibel 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember #4889 Del Skrevet 18. desember Mardina skrev (3 timer siden): tissing oh yes 🤠 Anonymkode: bcdfe...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember #4890 Del Skrevet 18. desember Hvis penis skulle vært avgjørende for meg måtte den hatt alvorlige avvik, som f eks ekstremt stor eller ekstremt liten. Alt i mellom er fint, og det er mannen som gjør meg interessert i hans penis, ikke motsatt. Anonymkode: ae807...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 18. desember #4891 Del Skrevet 18. desember Gjennomsnittlig er bra for meg 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #4892 Del Skrevet 19. desember Ganske lett egentlig, vi med mindre tør ikke ha sex, er jo ikke noe vits uansett. Livet har heldigvis mer å tilby enn sex Anonymkode: 24ef9...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #4893 Del Skrevet 19. desember Gjesp! Nok en tråd som hører hjemme i tråden om penisstørrelse. Anonymkode: 5e747...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #4894 Del Skrevet 19. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ganske lett egentlig, vi med mindre tør ikke ha sex, er jo ikke noe vits uansett. Livet har heldigvis mer å tilby enn sex Anonymkode: 24ef9...d94 Joda, det tør dere. Anonymkode: 772b3...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:59 #4895 Del Skrevet torsdag kl 13:59 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Joda, det tør dere. Anonymkode: 772b3...a09 Nei, jeg skrev jo at jeg ikke gjør det. Finnes mange i samme båt Anonymkode: 7eab4...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:48 #4896 Del Skrevet torsdag kl 17:48 AnonymBruker skrev (23 timer siden): JDet har aldri vært aktuelt å undersøke penisstørrelse i datingen... MEN, man merker godt på personligheten ellers dersom han har unormalt stor eller liten. En som har for stor er alt for høy på seg selv. En som har for liten, er usikker på seg selv, og har dårlig selvtillit. Anonymkode: 4ee10...3ee Om den teorien skulle vært noe å gå etter så er det noen damer som burde bli positivt overrasket over eksen min. Det finnes 100 grunner til at en mann har dårlig selvtillit, alt sitter ikke mellom beina. Andre klarer fint å ha god selvtillit med en under snittet stor penis (heldigvis). Det er selvtillit jeg finner attraktiv, ikke strl. Anonymkode: 97764...8c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 53 Skrevet fredag kl 10:15 #4897 Del Skrevet fredag kl 10:15 Er en første gang for alt 😆, og som 53 åring så måtte jeg frem med målbåndet 😎 Latterlig egentlig, men en tråd med over 200 sider er jo intr. Lengden har jeg målt før, men omkretsen - aldri. L:18-O:17, og til posten over: jeg kan definitivt skrive under på at størrelse har noe med min selvtillit i senga å gjøre. Jeg tror vi alle er veldig følsomme for negative kommentarer - eller at det ikke skal være bra nok. Kvinner som menn. Snakk sammen tenker jeg er det viktigste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:45 #4898 Del Skrevet fredag kl 10:45 Mann 53 skrev (28 minutter siden): Er en første gang for alt 😆, og som 53 åring så måtte jeg frem med målbåndet 😎 Latterlig egentlig, men en tråd med over 200 sider er jo intr. Lengden har jeg målt før, men omkretsen - aldri. L:18-O:17, og til posten over: jeg kan definitivt skrive under på at størrelse har noe med min selvtillit i senga å gjøre. Jeg tror vi alle er veldig følsomme for negative kommentarer - eller at det ikke skal være bra nok. Kvinner som menn. Snakk sammen tenker jeg er det viktigste. Med den omkretsen er du så langt over norm at du vil bli husket som Mr Big. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:19 #4899 Del Skrevet fredag kl 19:19 Så en annen tråd her inne, om kvinnens underliv som ikke var like «digg å knulle» som forventa …… la det være sagt;‘noen menn har liten penis, men vet å bruke både den og fingre..:: andre men har kuk som en hest- og tror det holder……! DET gjør det IKKE! For å si det enkelt; digge knull handler om mye mer enn størrelse! Enige, medsøstre?? Anonymkode: 19f49...036 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:20 #4900 Del Skrevet fredag kl 19:20 Det handler om størrelse også for min del...... Anonymkode: 7120f...819 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå