AnonymBruker Skrevet 9. desember #4841 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Enda ei som er dårlig i sengen... Anonymkode: 356fc...e4b langt derfra, aldri fått en klage.. at folk ikke kan være ærlig om hva man fortrekker er ikke mitt problem Anonymkode: 690b0...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #4842 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): langt derfra, aldri fått en klage.. at folk ikke kan være ærlig om hva man fortrekker er ikke mitt problem Anonymkode: 690b0...3e4 Hvis du ikke klarer å stramme bekkenet om du får en penis med normal størrelse er du dårlig i sengen. Enkelt og greit. Anonymkode: 356fc...e4b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4843 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du ikke klarer å stramme bekkenet om du får en penis med normal størrelse er du dårlig i sengen. Enkelt og greit. Anonymkode: 356fc...e4b si hva du vl du bryr meg nada Anonymkode: 690b0...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4844 Del Skrevet 10. desember Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. Anonymkode: 26fe7...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4845 Del Skrevet 10. desember Vanlig penislengde er 13-15cm her i Norge. Anonymkode: 3e864...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4846 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. Anonymkode: 26fe7...645 Nei. Det er ingen som måler kukker mer enn menn. Det er det giftige patriarket som snakker her. Det er menn som måler kukkene deres opp mot hverandre, ingen andre. Anonymkode: f8f57...8d8 19 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 10. desember #4847 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. Anonymkode: 26fe7...645 Etter min erfaring så er det utelukkende menn som er opptatt av penis størrelse. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4848 Del Skrevet 10. desember Jeg er mann selv, men dette "fokuset på penisstørrelse" er det åpenbart vi gutta selv som er soleklart verst på selv. Det hender selvfølgelig også at kvinner nevner det, og det er en kjip og sår ting å bruke mot noen same hvem som gjør det, men det er åpenbart menn selv som i størst grad spiller opp fokuset på og usikkerhet rundt penisstørrelse. Ikke at det av den grunn ikke er noe problem, altså, det er dumt å skape usikkerhet rundt medfødte ting hos unge mennesker samme hvem som gjør det. Men det at små pupper "er null problem til sammenligning", et premiss jeg forøvrig bare følger deg delvis på, skyldes ikke det motsatte kjønns holdninger. Anonymkode: ef106...901 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4849 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. Anonymkode: 26fe7...645 De eneste som måler guttas pikk, er de usikre gutta sjøl. Og nei, hvor mange tusen kommentarer er det om hengepupper her på forumet. Godt forsøk 😂 Anonymkode: 96dfa...ed2 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4850 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Anonymkode: 26fe7...645 Det som gjør det hele litt tragikomisk, er at det er unge gutter selv og kanskje noen usikre/uerfarne menn, som har fokus på penisstørrelser. Ikke kvinner flest. Anonymkode: 9d5c1...f56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 10. desember #4851 Del Skrevet 10. desember Menn er jo heller ikke flinke til å faktisk ta til seg skryt for størrelsen heller da. Fokuset er alltid "ja men *han* sin er større. Jeg datet en kar, som hadde etter min mening, altfor stort utstyr. Det gjorde VONDT å ha penetrerende sex. I hvertfall når han var ivrig. Herregud å jeg sa det ofte, at det gjorde vondt, at den var for stor for meg, og at visse stillinger og ønsker gjorde så vondt at jeg begynte å gråte. Det han hang seg opp i, at jeg hadde en dildo stående på badet en gang, som var bittelitt tykkere i omkrets enn sin egen. Det er så sinnsykt usexy å høre en mann gnåle om penisstørrelsen sin.... 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #4852 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. Anonymkode: 26fe7...645 I aller høyeste grad. Anonymkode: e4bec...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 10. desember #4853 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. Anonymkode: 26fe7...645 jeg er ikke med på at anseelse vektes mot penisstørrelse. Så tenker jeg at det ikke nødvendigvis er så mye lettere å være jente i forhold til selvtillit og anseelse sett opp mot "samfundsidealet" ift. utseende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 11. desember #4854 Del Skrevet 11. desember Size matters! 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #4855 Del Skrevet 11. desember Mange uopplyste her. Vet dere ikke hvor mye sex som pågår i norske ungdomsskoler? I skoletiden? Og fellesdusjen etter hockeytrening er et mareritt for en med kuk litt under middels. Og tiden derfra til at "alle" vet det er minimal. Våkn opp folkens - det er en grunn til at mange unge gutter sliter. Anonymkode: 26fe7...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. desember #4856 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det som gjør det hele litt tragikomisk, er at det er unge gutter selv og kanskje noen usikre/uerfarne menn, som har fokus på penisstørrelser. Ikke kvinner flest. Anonymkode: 9d5c1...f56 Jeg har datet menn på 50+ som er veldig opptatt av størrelsen på penis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #4857 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange uopplyste her. Vet dere ikke hvor mye sex som pågår i norske ungdomsskoler? I skoletiden? Og fellesdusjen etter hockeytrening er et mareritt for en med kuk litt under middels. Og tiden derfra til at "alle" vet det er minimal. Våkn opp folkens - det er en grunn til at mange unge gutter sliter. Anonymkode: 26fe7...645 Og hvem er det som er i dusjen på hockeytreningen? Andre gutter. Dere er deres verste fiender! Som jeg skrev tidligere: det er det giftige systemet som taler dere midt i fleisen her! Det er ikke kvinner! Slutt å gi kvinner skylden for noe andre gutter gjør mot dere! Og nei, det er ikke mye sex på norske ungdomsskoler! Anonymkode: f8f57...8d8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 11. desember #4858 Del Skrevet 11. desember Jeg er mann, men her er jeg enig med damene 100%. Det er litt som om penis er et slags speil på hvordan mannen har det. De færreste menn på min alder (pushing 50), med en normal sexhistorikk, snakker om dette. Det er kanskje fordi dette med sex er mer sammensatt en kun denne ene komponenten. Når det er sagt, er det faktisk noen kvinner som sier rett frem at de foretrekker stor penis. Det er jo lov det, men egentlig ikke noe problem. Problemet er at penis er så utrolig knyttet til den maskuline identiteten for mange menn. Litt det samme som at vekt er et relativt lite problem for mange, mens de som sliter med tanker om at de er for tykke eller tynne, så er vekt et giga-problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 11. desember #4859 Del Skrevet 11. desember Det er åpenbart at vi menn har en jobb å gjøre når det gjelder fokus på egen størrelse. Det er lett å grave seg ned i selvmedlidenhet dersom man får et problem med dette. Så det er opp til oss selv å løfte oss opp og møte utfordringene. Samtidig er det tull at vi er de eneste som er opptatt av dette. De aller fleste kvinner bryr seg ikke om størrelse, men mange av de som bryr seg er ofte høylytte og direkte. Etter å ha snakket med mange små menn, er det sjeldent kommentarer fra andre menn som sitter igjen, men dårlige opplevelser med kvinner som bryr seg om størrelse. Selv har jeg fått høre mye angående min størrelse fra kvinner. Og det at jeg har vært helt åpen om det, har fått meg til å se flere sider av dette. Både positivt og negativt. Utfordringer med størrelser kan være vanskelig, men også noe som kan føre oss nærmere hverandre. Erfaringsmessig handler mye om hennes holdning til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #4860 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og hvem er det som er i dusjen på hockeytreningen? Andre gutter. Dere er deres verste fiender! Som jeg skrev tidligere: det er det giftige systemet som taler dere midt i fleisen her! Det er ikke kvinner! Slutt å gi kvinner skylden for noe andre gutter gjør mot dere! Og nei, det er ikke mye sex på norske ungdomsskoler! Anonymkode: f8f57...8d8 Hvem er det som har gitt kvinner skylden her? Jeeeezzzzez, slapp av! Men det er lettere for kvinner, som ikke blir målt på samme måte på størrelsen av kjønnsorganet. Anonymkode: 65c12...0d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå