Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja det er litt rart å tenke på om eg er i ein stor forsamling, da vil eg i følge den penis kalkulator ha den største i kølla målt i volum 😁

Eg tenker noen ganger på om X damer som har hatt mye nytelse av tykkelsen min bruker å tenke tilbake på min nor dem har sex med senere sexpartnere i livet, som har kjennomsnitlig tykkelse....

Om eg skulle gått fra kona med deilige store silikon pupper for så å fått meg ein flatbrystet kone hadde vert ein stor nedtur...

Anonymkode: e14ca...cf4

Ja, det er nok mange som tenker med gru tilbake på smerten og priser seg lykkelig over en mann nærmere middels. Som jo er selve gullstørrelsen sammenliknet med smertefulle, forvokste monstre.

Anonymkode: d7a50...9a4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har opplevd et par-tre ganger menn som snakker om pikken sin som om den SVÆR, kommer med kommentarer som at jeg skal merke at de har pult meg osv, i tillegg til at de omtaler seg selv som store. Dette er normale menn som jeg ellers har likt og har hatt et forhold til over tid og som jeg har bra sex med. Men jeg synes altså akkurat dette er teit og litt komisk når de har penis i str L. Større en snittet, men ikke svære. Får lyst til å si Så svær der den ikke, men man vil jo ikke være frekk mot noen man ellers liker. 🙄

Flere som har opplevd slike menn?

Anonymkode: c6c23...43d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke samme erfaring.

Eksen min hadde en penis langt over snittet og likevel så følte han den var liten. Vi snakker over 20cm lang uansett hvilken side du målte fra. 

Jeg synes oppriktig synd på menn som ikke er fornøyd med penisen sin da det åpenbart er svært viktig for de. Så mye så at de mister gangsynet på ett vis. 

På den andre siden hadde jeg ett ons en gang med en mann som hadde den minste penisen jeg har sett og han skrøt ganske hemningsløst av den.. det ble nesten komisk fordi det ble så malplasert. «Kjenner du hvor stor og stiv jeg er» 

Nei, jeg gjør jo ikke det når jeg sitter i fanget ditt, begge fullt påkledde og penisen er på størrelse med en litt kraftig tommeltott. 

Jeg konkluderer derfor med at det ikke er sexy når menn klager på penisen sin eller skryter hemningsløst av den, helt uavhengig av den faktiske størrelsen.

Bra sex kan man ha uansett, det handler om seksuell kjemi, ikke størrelsen på snoppen.  

Anonymkode: b6e82...5d6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevde en som omtalte pikken sin sånn, vi måtte være forsiktig fordi jeg kunne få vondt osv. Den var ikke over gjennomsnittet en gang, minste jeg har prøvd.

Anonymkode: 97899...9d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det virkelig menn som skryter av pikken sin overfor damer? Da må de jo være både idioter, tilbakestående, fulle som alker og ruset på diverse substanser. Alt på en gang....

Sånne folk slipper ikke i nærheten av meg, i hvert fall.

Anonymkode: 0d94f...a10

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå den stakkars fyren tro det, da. Hvordan er det et problem for deg? Menn er nå så søte og enkle skapninger 🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, noen er rett og slett bare rare, for det der høres dritsært ut.

Jeg er hva jeg mener er helt normalt utstyrt uten å være hverken liten eller stor.

Men når man ser bilder eller film så ender man jo opp med å tro at man er bitteliten i motsetning til alle andre selv om man vet at det ikke er realiteten.

Jeg mener å huske jeg leste en gang at folk flest er rundt 20% mer attraktive enn hva man tror selv, så om man vrir det litt så er jeg sikkert 20% større enn hva jeg tror selv 😅

Unntak finnes selvsagt i alle teoretiske målinger da noen av de som ble beskrevet av trådstarter antageligvis mener selv de er 20% mer attraktive eller større enn hva som er realiteten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha 😆 Senest i går var eg på ein pub å drakk 3-4 øl, der traff eg ein venninne av ei X dame, det tok ikke lange tiden før hun hvisket til meg " vil du bli med heim å knulle meg?"

Eg takket pent nei for eg har kone.

Senere  kom hun snikende med handen i skritte på meg flere ganger å sa "eg veit hva du har i skrittet... "

Noe som tyder på min X dame har snakket om størrelsen min å veninnen vil ha stor kuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er veldig vanlig, for menn generelt har det dessverre med å undervurdere egen penis. Det handler mye om at vi ser vår egen penis ovenfra, og derfor virker den mindre enn de vi ser fra siden. Men du har jo selvsagt en del der ute som selger seg inn på forhånd, og da blir det bare dumt når man ikke klarer å levere. Enten det gjelder størrelse eller prestasjon. Jeg har feks gjentatte ganger blitt lovet tidenes knull eller blowjob, og de fleste som har skrytt på seg har skuffet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sphere skrev (24 minutter siden):

Jeg tror ikke dette er veldig vanlig, for menn generelt har det dessverre med å undervurdere egen penis. Det handler mye om at vi ser vår egen penis ovenfra, og derfor virker den mindre enn de vi ser fra siden. Men du har jo selvsagt en del der ute som selger seg inn på forhånd, og da blir det bare dumt når man ikke klarer å levere. Enten det gjelder størrelse eller prestasjon. Jeg har feks gjentatte ganger blitt lovet tidenes knull eller blowjob, og de fleste som har skrytt på seg har skuffet. 

Jeg har opplevd dette fra flere når jeg datet. Som advarte meg. Sa de måtte være forsiktig ol. Ellers ville jeg få vondt. Og så var penis helt gjennomsnittlig(som er helt ok) eller mindre. En snakket stadig om at han skulle knulle meg med sin svære kuk. Og den var rett og slett liten. Så helt uvanlig er det ikke. 

Anonymkode: 63e0d...dbb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Finnes det virkelig menn som skryter av pikken sin overfor damer? Da må de jo være både idioter, tilbakestående, fulle som alker og ruset på diverse substanser. Alt på en gang....

Sånne folk slipper ikke i nærheten av meg, i hvert fall.

Anonymkode: 0d94f...a10

Anonymkode: b7186...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det er mye vanligere med damer som overvurderer seg selv. Man ser ofte f eks her på KG damer som tror at de ser opptil 20 år yngre ut enn de er.

Anonymkode: 40775...71c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha 😆 Senest i går var eg på ein pub å drakk 3-4 øl, der traff eg ein venninne av ei X dame, det tok ikke lange tiden før hun hvisket til meg " vil du bli med heim å knulle meg?"

Eg takket pent nei for eg har kone.

Senere  kom hun snikende med handen i skritte på meg flere ganger å sa "eg veit hva du har i skrittet... "

Noe som tyder på min X dame har snakket om størrelsen min å veninnen vil ha stor kuk!

Hun, som mange andre, har nok hørt om hva du har. Hun var og nok i eggløsning da hun søkte en "alfa" hann. Du må nok leve med at selv om du sannsynligvis ikke er en kuk, men han med den store. Noen menn er jo pene, men må leve som han med penis.

Om du er pen og har kuk, da hadde du hatt kona ved siden av deg, og hadde du vært en gud hadde hun tatt med hun andre, for å vise verden, at du er mann for begge.

😉

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Opplevde en som omtalte pikken sin sånn, vi måtte være forsiktig fordi jeg kunne få vondt osv. Den var ikke over gjennomsnittet en gang, minste jeg har prøvd.

Anonymkode: 97899...9d0

Ja! Vi må være forsiktige. 🙊

Anonymkode: c6c23...43d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.27):

Heldig. Min er bare 15 cm i omkrets. Synes synd på dem med spedbygde peniser (under 13 cm i omkrets) 😁

Omkrets:
15 cm: 97.29% - In a room of 1000, 27 would be bigger
18 cm: 99.99% - In a room of 1000, 0 would be bigger

Anonymkode: 49ec5...fcd

Stakkars deg. Rene mikropenisen du har der.

Anonymkode: d7a50...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha jeg ! Jeg møtte en gang på en tinder som hadde skrevet i bioen sin, for de som liker den stor 😂🙈 han var ikke noe større enn andre jeg har vært md for å si det sånn. 

Anonymkode: 27e01...de8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er hvert fall ikke grense for hva de kan gjøre/oppnå med den. Skulle dro den var magisk i måten den omtales. 

Samtlige som skulle sexte har skuffet… 

Anonymkode: 5becb...179

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har opplevd kvinner som har over snittet svære fitter. Det var som å knulle ute i vakumet i verdensrommet. Følte ingenting.

Anonymkode: 06cb8...59d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han skrøt ikke, men snakket liksom rundt det og at han var stor. Han var den minste jeg har hatt, kanskje rundt 10cm. Jeg skjønner enda ikke greia. 

Anonymkode: 6d3de...53e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det enkleste er å spørre, det burde ikke være så vanskelig å spørre om det så lenge man har kommet dit at man vurdere/skal ha sex med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...