Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Si mannen er kjekk, snill, og dere klaffer. Men penisen hans er bare 14 cm lang og 13 cm tykk, under gj snittet.

Helt ærlig, dumpegrunnlag? Når dere tenker at dere kan få noe enda større.

Anonymkode: f2b7c...9b2

Blir du aldri lei av å snakke om pikken din?

De fleste damer har ikke pikkstørrelsen på 10 på topp lista om mannen engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

dette er helt normal penis, ikke minste og heller ikke største av de jeg har sett. Nei, den penis størrelse har ingenting å si. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri, og kommer aldri, noensinne tatt frem målebåndet og gitt meg til å måle penisen til mine partnere. Ikke har jeg noengang spurt heller, hvor mange cm den er i lengde og tykkelse! Så hvordan kan jeg vite at en fyr har 14 cm og han må dumpes av den grunn, som du spør?

Og nei, jeg har ikke øyemål. Aner ikke hvor mye 14 cm bare ved å se på det.

Kan legge til at den kjæresten jeg har hatt med minste penisen, var den kjæresten som ga meg min første orgasme (og fortsatte med det). Han var god til å bruke den!

Anonymkode: 02361...250

jeg derimot, jeg har øyemål. Og, jeg har veldig tynne håndledd, mine håndledd er ca 12 cm i omkrets. Absolutt SAMTLIGE av mine partnere lo og syntes det var veldig morsomt at penisen deres er tjukkere enn mine håndledd. Jeg har ikke skuffet noen av de med å nevne at dette er alltid slik, men, dette er altså grunnen til at jeg vet omkretsen på en "snitt" penis. 🤣

Anonymkode: 3fbfb...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stillalive skrev (45 minutter siden):

Vel, det er ikke under gjennomsnittet så spørsmålet blir uten hensikt.

Det du spør om er egentlig "hadde du dumpa om typen hadde en sånn og sånn str?"

Eller, hadde du dumpa meg?

Anonymkode: 3ea5c...263

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Si mannen er kjekk, snill, og dere klaffer. Men penisen hans er bare 14 cm lang og 13 cm tykk, under gj snittet.

Du tuller nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis en gjennomsnittlig penis hadde vært dumpe grunn hadde det ikke vært mange mannfolk i forhold. Så spørsmålet er idiotisk.

Anonymkode: 3500b...1d8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men penisen hans er bare 14 cm lang og 13 cm tykk, under gj snittet

Nei, den er ikke det🥱😴

Anonymkode: 20ade...86f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 1.36):

Hvor vanlig er det å vite hvor lang vagina man har? Hvem pokker måler vagina? Og ikke minst hvordan gjøres det? 

Anonymkode: c80de...c49

Man bruker en dildo med cm mål på. Ganske enkelt i grunn😊

Anonymkode: 72f09...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 7.31):

Min er 17 lang å 18 tykk, har ligger med ca.100 kvinner. Dem aller fleste lokale som har hørt fra andre damer om størrelsen.

For å si det slik dem er gal etter å prøve ein stor kuk! Det er ikkje alle eg har fått den inn i men elles går det fint.

Ein gang kjørte eg 3 timer for å møte ein tider date, vi hadde sex, hun var heil overveldet over størrelsen.

Vi hadde kun ein felles kjent der eg bor.

Noen dager etterpå kom venneforespørsel på Facebook fra hun felles kjente, først mye "likes" fra henne så kom meldinger som førte til vi møtes ute, hun blei med heim nettopp på grunn av hun eg datet hadde fortalt henne om størrelsen.

Så eg vil si det har absolutt ein fordel å ha ein stor for damer er gal etter å kjenne noe stort inn i seg!

Damer er gal etter ein stor kuk!

Som eksempel sist gang eg hadde seg med kjæresten som vil framstå som beskjeden person skrek hun i nytelse " du har den beste kuken eg har kjent " ein liten forsnakkelse :-0

Anonymkode: e14ca...cf4

Litt over gjennomsnittet det, eller skrev du feil? Er vel rundt der jeg også, men aldri sett på kuken som veldig stor 

Anonymkode: 00f1f...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Litt over gjennomsnittet det, eller skrev du feil? Er vel rundt der jeg også, men aldri sett på kuken som veldig stor 

Anonymkode: 00f1f...1c1

Om du har en omkrets på 18 cm har du nok svært tykk penis erigert. Snittet ligger på rundt 12. Vet ikke, men tror de færreste har så tykk penis. Sikkert deilig for dama dog da tykkelse betyr mye mer enn lengde.

Anonymkode: 452c3...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har aldri målt en penis før, men er ikke det en helt normal penis da?

Jeg har avsluttet forhold med en «pulevenn» en gang. Han hadde for stor penis for meg. Det gjorde at han måtte være forsiktig og ta så hensyn for at jeg ikke skulle få ubehag. I tillegg gjorde det spontanitet umulig.

Anonymkode: f02d5...9fc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp 18 tykk! Fyller henne sikkelig opp :-) 17 lang er ikkje så ekstremt langt, men det er topp, for da kan eg kjøre på i alle stillinger unntatt bakfra uten å bunne henne.

Kjøpte meg vakuum pumpe men etter 2 pomp så vart den for trang da den går til max 18.8cm i tykkelsen.

Eg vil tru den ville blitt 19-20 cm tykk om pumpa var stor nokk. Den vart 19 lang.

Ein minus er att suging blir ikkje så bra, nor penis hode har kommet i munnen på kona så er det fullt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

dette er helt normal penis, ikke minste og heller ikke største av de jeg har sett. Nei, den penis størrelse har ingenting å si. 

jeg derimot, jeg har øyemål. Og, jeg har veldig tynne håndledd, mine håndledd er ca 12 cm i omkrets. Absolutt SAMTLIGE av mine partnere lo og syntes det var veldig morsomt at penisen deres er tjukkere enn mine håndledd. Jeg har ikke skuffet noen av de med å nevne at dette er alltid slik, men, dette er altså grunnen til at jeg vet omkretsen på en "snitt" penis. 🤣

Anonymkode: 3fbfb...ba3

Spebygd du. 12 cm håndledd er langt under normalt. 

Anonymkode: 7c5cd...39b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville ikke kalt det dumpegrunnlag, men det er definitivt et minus.

Anonymkode: b4735...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ville ikke kalt det dumpegrunnlag, men det er definitivt et minus.

Anonymkode: b4735...51d

Men du elsker store peniser ja?

Anonymkode: 1c015...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 14.15):

Jepp 18 tykk! Fyller henne sikkelig opp :-) 17 lang er ikkje så ekstremt langt, men det er topp, for da kan eg kjøre på i alle stillinger unntatt bakfra uten å bunne henne.

Kjøpte meg vakuum pumpe men etter 2 pomp så vart den for trang da den går til max 18.8cm i tykkelsen.

Eg vil tru den ville blitt 19-20 cm tykk om pumpa var stor nokk. Den vart 19 lang.

Ein minus er att suging blir ikkje så bra, nor penis hode har kommet i munnen på kona så er det fullt....

Heldig. Min er bare 15 cm i omkrets. Synes synd på dem med spedbygde peniser (under 13 cm i omkrets) 😁

Omkrets:
15 cm: 97.29% - In a room of 1000, 27 would be bigger
18 cm: 99.99% - In a room of 1000, 0 would be bigger

Anonymkode: 49ec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det er litt rart å tenke på om eg er i ein stor forsamling, da vil eg i følge den penis kalkulator ha den største i kølla målt i volum 😁

Eg tenker noen ganger på om X damer som har hatt mye nytelse av tykkelsen min bruker å tenke tilbake på min nor dem har sex med senere sexpartnere i livet, som har kjennomsnitlig tykkelse....

Om eg skulle gått fra kona med deilige store silikon pupper for så å fått meg ein flatbrystet kone hadde vert ein stor nedtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja det er litt rart å tenke på om eg er i ein stor forsamling, da vil eg i følge den penis kalkulator ha den største i kølla målt i volum 😁

Eg tenker noen ganger på om X damer som har hatt mye nytelse av tykkelsen min bruker å tenke tilbake på min nor dem har sex med senere sexpartnere i livet, som har kjennomsnitlig tykkelse....

Om eg skulle gått fra kona med deilige store silikon pupper for så å fått meg ein flatbrystet kone hadde vert ein stor nedtur...

Håper noen damer som har opplevd dette (ikke nødvendigvis AB sin tykke penis, men generelt 🙂 ) kunne uttale seg om dette. 

Anonymkode: 452c3...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...