AnonymBruker Skrevet 19. november #4721 Del Skrevet 19. november M36xl skrev (10 timer siden): Hei, jeg søiter litt med min størrelse, 27 cm lang og over 18cm i omkrets når den er hard… må komme flere ganger om dagen for den gnisser i buksa og blir hard når jeg minst vil det. Ikke finner jeg leketøy som passer, damene liker det til å begynne med, men har ikke blitt tilfredstilt skikkelig enda, hva gjør jeg galt? Mangler briller? Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #4722 Del Skrevet 19. november Er det sånn at menn med store peniser får automatisk creds for å ha stort lem, slik at de kan bli litt arrogante bare av å bære på en stor en? Anonymkode: 5c9d6...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 19. november #4723 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det sånn at menn med store peniser får automatisk creds for å ha stort lem, slik at de kan bli litt arrogante bare av å bære på en stor en? Anonymkode: 5c9d6...838 Kommer jo an på hvor stor den er... om den subber i bakken når han går, får han sikkert skrubbsår liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #4724 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det sånn at menn med store peniser får automatisk creds for å ha stort lem, slik at de kan bli litt arrogante bare av å bære på en stor en? Anonymkode: 5c9d6...838 De får bare creds av andre menn, som straks går inn på kg og lurer på om deres 14 cm er nok. Anonymkode: e7f03...b46 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 19. november #4725 Del Skrevet 19. november (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det sånn at menn med store peniser får automatisk creds for å ha stort lem, slik at de kan bli litt arrogante bare av å bære på en stor en? Anonymkode: 5c9d6...838 Ja! Det er et sånn det fungerer for den homogene gruppen mennesker vi kjenner som menn. Jeg får så mye cred av folk på jobb at i lokale lønnsforhandlinger bare slenger jeg beina på bordet til sjefen og roper ut "Gi meg de jævla´penga". Andre menn merker med en gang at jeg er "packing" og gir meg parkeringsplassen sin. Og flere ganger pleier de å ta kontakt for å lure på om jeg vil være body- double i dokumentarer om blåhvalens formering... På privaten er det et kriseteam som sørger for blodoverføring før jeg skal ha sex. Etter jeg fullfører samleiet gir de hverandre high five og er stolt over sitt bidrag til mitt sexliv. Endret 19. november av Te- Presten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #4726 Del Skrevet 19. november Jævlig kleint, og jeg snakker ikke om dette i virkeligheten, men når du spør: I likhet med de fleste menn vet jeg sånn omtrentlig hvordan jeg ligger an. Så er jeg fullt klar over at mange kvinner prøver å mate skjøre manne-egoer ved å påstå at den er stor uansett, selvfølgelig, men jeg innrømmer fint at jeg har både målt og googlet også da jeg var pluss/minus 20. Så jeg vet at jeg ligger godt over snittet, særlig i tykkelse. Men kred fra hvem, liksom? Jeg vet ikke hva partnere jeg har hatt eventuelt har fortalt venninner, men jeg regner ikke med at det er noe stort samtaletema og ville jo aldri fått høre om det uansett. Jeg aner ikke hvor velutstyrte egne kompiser er, og det vet de ikke om meg heller. Noen har vel sett meg i forbindelse med dusj eller skift en gang, men det trenger ikke være så voldsom sammenheng mellom slapp og erigert størrelse uansett. Det jeg slipper er selvfølgelig den typen komplekser og usikkerhet som enkelte menn åpenbart, ut fra all verdens tråder om dette på nett, tydeligvis sitter med. Ikke gitt at min størrelse er å foretrekke for en sexpartner, selvfølgelig, men den kjipe usikkerheten og skammen som en del tilsynelatende sitter med har jeg sluppet unna. Men jeg håper og tror det er et stykke fra fravær av komplekser til arroganse, da. Anonymkode: 35844...bb5 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 19. november #4727 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er det sånn at menn med store peniser får automatisk creds for å ha stort lem, slik at de kan bli litt arrogante bare av å bære på en stor en? Anonymkode: 5c9d6...838 Har aldri opplevd at kvinner bryr seg om det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4728 Del Skrevet 20. november Si mannen er kjekk, snill, og dere klaffer. Men penisen hans er bare 14 cm lang og 13 cm tykk, under gj snittet. Helt ærlig, dumpegrunnlag? Når dere tenker at dere kan få noe enda større. Anonymkode: f2b7c...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 20. november #4729 Del Skrevet 20. november Vel, det er ikke under gjennomsnittet så spørsmålet blir uten hensikt. Det du spør om er egentlig "hadde du dumpa om typen hadde en sånn og sånn str?" 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 20. november #4730 Del Skrevet 20. november Den er ok den der. Tykk også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4731 Del Skrevet 20. november Å spørre om sånt på internett er 100% dumpeverdig. Anonymkode: 9ae3f...022 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4732 Del Skrevet 20. november Ja, i høyeste grad. Ikke grunnet størrelse på penis, men på grunn av dine holdninger... Mannen fortjener bedre enn deg. Anonymkode: 4902c...018 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4733 Del Skrevet 20. november Aner ikke hvor stort/lite det er. Jeg har aldri reflektert over størrelsen på penisen til noen jeg har ligget med. Anonymkode: 6aba0...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4734 Del Skrevet 20. november Det finnes allerede en samletråd for diskusjon av penisstørrelse, unødvendig å lage en ny tråd om dette. Anonymkode: edf8e...baf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4735 Del Skrevet 20. november Svar på spm, ikke noe rundt. Takk. ts Anonymkode: f2b7c...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4736 Del Skrevet 20. november Hvor dust går det ann å bli, selvsagt ikke🤦 Anonymkode: 7d5ae...a9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. november #4737 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Si mannen er kjekk, snill, og dere klaffer. Men penisen hans er bare 14 cm lang og 13 cm tykk, under gj snittet. Helt ærlig, dumpegrunnlag? Når dere tenker at dere kan få noe enda større. Anonymkode: f2b7c...9b2 Om det er damer som dumper mannen på dette grunnlaget, så er ikke de damene noe ha på. Enkelt og greit 💕. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4738 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, i høyeste grad. Ikke grunnet størrelse på penis, men på grunn av dine holdninger... Mannen fortjener bedre enn deg. Anonymkode: 4902c...018 Som om en kvinne hadde postet noe så idiotisk? Anonymkode: 3cf38...1bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 20. november #4739 Del Skrevet 20. november Den er faktisk lenger en gjenomsnittet. Kilde . Gjennomsnittet for en erigert penis i Norge ligger på rundt 14 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4740 Del Skrevet 20. november Jeg har aldri, og kommer aldri, noensinne tatt frem målebåndet og gitt meg til å måle penisen til mine partnere. Ikke har jeg noengang spurt heller, hvor mange cm den er i lengde og tykkelse! Så hvordan kan jeg vite at en fyr har 14 cm og han må dumpes av den grunn, som du spør? Og nei, jeg har ikke øyemål. Aner ikke hvor mye 14 cm bare ved å se på det. Kan legge til at den kjæresten jeg har hatt med minste penisen, var den kjæresten som ga meg min første orgasme (og fortsatte med det). Han var god til å bruke den! Anonymkode: 02361...250 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå