Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper.

Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv

Anonymkode: 5fbb1...f4d

Så det du egentlig sier, er at DU liker best store pupper og er misfornøyd med din egen kukk.

Kjøttmeis på 18 cm? Nei vettu hva. Har dere sammenliknet ansiktsuttrykkene på partnerene deres? 😛 Er du klar over hvor vondt 18 cm gjør? Livmorhalsen liker ikke kukk!

Anonymkode: 4d39b...aa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså...

Det er hvordan dere bruker kuken deres som har mest å si...

Gjøre det beste ut av de fordelene dere har. Det er så mange som fokuserer på mangler ved seg selv, og hva blir resultatet da?

Et dårlig selvbilde, og det er ikke attraktivt for å si det sånn. Så skal du ha en sjans så må man ihverfall tenke godt om seg selv. 

Jeg er så glad for at jeg har de brystene jeg har. De er faste, følsomme og passe symmetriske.

Menn som ønsker damer med pupper så store som ballonger kan bare gå videre...

Next 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp. Både jeg og de fleste av mine venninner foretrekker stor penis.

Anonymkode: 8d0bb...59d

Ikke sant. Men gjør det vondt? Om du får en på 20 cm?

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kjøttmeis på 18 cm.

Fuglebrettet knakk av vekta.

Anonymkode: 27caf...8cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 14 cm erigert, kanskje 15 på en god dag. Problemet er tykkelsen som bare er 11.5 rundt. Merker at flere damer skulle ønsket litt mer tykkelse. Lengden, som stort sett alle menn er opptatt av. betyr mindre så lenge den er innenfor gjennomsnittet.

Man skal heller ikke undervurdere det visuelle. Synet av en litt større og tykkere penis vil nok tenne damene mer enn en liten selv om de foretrekker en mer normal når det kommer til penetrering. Noen sammenlikner dette med puppestørrelse og det er jo kun for det visuelle og betyr ingenting for selve sexen. Selv foretrekker jeg heller litt mindre enn store "ballonger". De er bare i veien 😄 

Anonymkode: 452c3...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper.

Ja, størrelsen teller for meg. Dvs at den er max 15 cm eller mindre. Det er perfekt. Og ikke for tykk. Større blir bare vondt og ubehagelig 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har 14 cm erigert, kanskje 15 på en god dag. Problemet er tykkelsen som bare er 11.5 rundt. Merker at flere damer skulle ønsket litt mer tykkelse. Lengden, som stort sett alle menn er opptatt av. betyr mindre så lenge den er innenfor gjennomsnittet.

Man skal heller ikke undervurdere det visuelle. Synet av en litt større og tykkere penis vil nok tenne damene mer enn en liten selv om de foretrekker en mer normal når det kommer til penetrering. Noen sammenlikner dette med puppestørrelse og det er jo kun for det visuelle og betyr ingenting for selve sexen. Selv foretrekker jeg heller litt mindre enn store "ballonger". De er bare i veien 😄 

Anonymkode: 452c3...c80

Men hvordan har du feks doggy med en så kort lengde? Ho må vel stå i en viss stilling?

Anonymkode: 1c015...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men hvordan har du feks doggy med en så kort lengde? Ho må vel stå i en viss stilling?

Anonymkode: 1c015...b5c

Doggy fungerer veldig godt med sånn lengde

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hadde egentlig en skikkelig dårlig dag, men så leste jeg "kjøttmeis på 18 cm", og nå kan jeg ikke slutte å le 😂 Ser den liksom for meg ute ved fuglemateren. Takk for at du gjorde dagen min litt bedre!

PS: Kvinner har forskjellige preferanser, på samme måte som noen menn foretrekker store bryster og noen foretrekker små, Som innehaver av et par store bryster vet jeg at det ikke er alles kopp med te, men jeg vet også at det blir heller uviktig for de fleste, når man først får følelser for noen.

Anonymkode: 7def1...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

It’s about the tongue stupid, når du har slikket henne med en funger eller to til hun kommer så kan hun ta i mot det meste av kuk. Om da ikke trestatuer på over 20cm, men tykkelse kan alt mottas, men da ikke colabokser.

gutter (for mener dere ikke) ta dere sammen, vi vil skikkes til vi kommer evt at vi kommer samtidig men da må dere enten slikke eller fingre oss til vi nærmer oss. 

Nyt mandagen til det fulle

Anonymkode: 768e0...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

It’s about the tongue stupid, når du har slikket henne med en funger eller to til hun kommer så kan hun ta i mot det meste av kuk. Om da ikke trestatuer på over 20cm, men tykkelse kan alt mottas, men da ikke colabokser.

gutter (for mener dere ikke) ta dere sammen, vi vil skikkes til vi kommer evt at vi kommer samtidig men da må dere enten slikke eller fingre oss til vi nærmer oss. 

Nyt mandagen til det fulle

Anonymkode: 768e0...e8d

Nei takk til slikking. Det er bare kjedelig. Jeg vil knulles. 

Anonymkode: eca75...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 14.41):

Hvilken planet lever du på?

Ingen damer av mer enn 50 stykk, har gitt Boe skuffet ansiktsuttrykk når jeg «drar frem» den lengden. Damer blir ikke skuffet av synet på en gjennomsnittlig penis.

de kan kanskje bli skuffet av tykkelsen når de KJENNER den i seg, men aldri med ansiktsuttrykk når de SER den.

Har du opplevd dette?

Har du hatt sex?

Anonymkode: d7a50...9a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så det du egentlig sier, er at DU liker best store pupper og er misfornøyd med din egen kukk.

Kjøttmeis på 18 cm? Nei vettu hva. Har dere sammenliknet ansiktsuttrykkene på partnerene deres? 😛 Er du klar over hvor vondt 18 cm gjør? Livmorhalsen liker ikke kukk!

Anonymkode: 4d39b...aa6

Menn med lange vet at enten litt inn eller helt forbi. 

Anonymkode: b6259...107

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er den perfekte str på penis for seg selv som person

Anonymkode: b7fc8...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M36xl

Hei, jeg søiter litt med min størrelse, 27 cm lang og over 18cm i omkrets når den er hard… må komme flere ganger om dagen for den gnisser i buksa og blir hard når jeg minst vil det. Ikke finner jeg leketøy som passer, damene liker det til å begynne med, men har ikke blitt tilfredstilt skikkelig enda, hva gjør jeg galt?

Endret av M36xl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
M36xl skrev (7 timer siden):

Hei, jeg søiter litt med min størrelse, 27 cm lang og over 8cm i omkrets når den er hard… må komme flere ganger om dagen for den gnisser i buksa og blir hard når jeg minst vil det. Ikke finner jeg leketøy som passer, damene liker det til å begynne med, men har ikke blitt tilfredstilt skikkelig enda, hva gjør jeg galt?

«Jeg også sliter med mine 29 cm å 19 cm runt»

La oss fortsette på diskusjonen snap eller insta

Hilsen klassevara til elevrådet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M36xl
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

«Jeg også sliter med mine 29 cm å 19 cm runt»

La oss fortsette på diskusjonen snap eller insta

Hilsen klassevara til elevrådet

Er med på den, snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
M36xl skrev (10 timer siden):

Hei, jeg søiter litt med min størrelse, 27 cm lang og over 8cm i omkrets når den er hard… må komme flere ganger om dagen for den gnisser i buksa og blir hard når jeg minst vil det. Ikke finner jeg leketøy som passer, damene liker det til å begynne med, men har ikke blitt tilfredstilt skikkelig enda, hva gjør jeg galt?

Stakkars deg. 8 cm i omkrets er ekstremt tynt. Det tilsvarer en diameter på 2,5 cm. Det må være rart å ha en så lang penis, som samtidig er tynn som en blyant.

Anonymkode: 61839...8f1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M36xl
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Stakkars deg. 8 cm i omkrets er ekstremt tynt. Det tilsvarer en diameter på 2,5 cm. Det må være rart å ha en så lang penis, som samtidig er tynn som en blyant.

Anonymkode: 61839...8f1

Jeg skrev feil desverre, beklager til deg….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...